Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Europeaan

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Europeaan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Europeaan

Bericht door Europeaan »

Hi y'all~

Ik (46) ben in de DS 260 fase van mijn Green Card procedure en kan dan eindelijk terug naar mijn man.
We hebben niet zulke goede ervaringen met de inspanningen van een immigratie advocaat (voor mijn man zijn naturalisatie en haar eerste adviezen omtrent de aanpak van mijn procedure) en doen mijn Green Card procedure nu zelf. Dat valt niet mee. :roll:
We zijn in juli 2013 thuis in OK, USA getrouwd en hebben elkaar alleen in november een weekje gezien in UK.
Mijn NL man woont sinds zijn 18e in USA en is in januari "Amerikaniër" geworden.
Wij zaten vroeger in dezelfde klas van de Europese school in Brussel toen we 8 waren (t/m 14 jaar).
Zelf ben ik geboren in UK en heb ik gewoond in B, D en NL. Ik ben opgegroeid met Amerikanen om me heen dus het land is me niet vreemd.
Wij wonen in OKC. Ik heb 2 (nu nog bij hun moeder wonende) tienerstiefjes en 2 lieve poezen die ik nu ook nog erg mis.

Tot op het forum!
Emigrant
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Europeaan

Bericht door sharon-vb »

Welkom op het forum!
Hopelijk komt het allemaal goed met het visum.

Groetjes Sharon.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer