Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel/motel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Stephen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

hotel/motel San Francisco

Bericht door Stephen »

Hallo,

We verblijven in San Francisco vanaf 4 tot 7 juli, ik ben nog steeds op zoek naar een hotel/motel. Ik kijk volop op booking maar overal is het enorm duur, ook is
de parkings meestal betalend en de kosten lopen dan al héél hoog op.
Of ben ik beter buiten het centrum iets te zoeken en de auto te parkeren aan de wharf? en vandaar te voet/ tram alles te bezichtigen?
Kan er iemand me iets goed aanbevelen?

Alvast bedankt,
Mélissa
Hockey
Amerika-expert

Re: hotel/motel San Francisco

Bericht door Hockey »

Heb je de zoekfunctie het forum al eens gebruikt? Dat levert zeer veel onderwerpen met daarin tips op.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als je een prima locatie in het centrum wil dan betaal je vaak de hoofdprijs. En je kiest ook nog eens een van de duurste weekends uit. In dit geval een plek zoeken buiten de stad die prima met BART bereikbaar is. Maar ook deze plekken zullen niet goedkoop zijn, vrees ik.
Bertus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Bertus »

Ik zag net iets in Burlington op Booking het bay landing hotel voor € 300 in jouw periode
Bertus
wooley
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door wooley »

Wij verbleven van 7-10 mei 2014 in de Hampton Inn in Daly City. Met de BART ben je vanaf Colma station in 20 minuten in downtown SF (Civic Center) of bij het water (Embarcado) . Een retourtje kost je USD 7. Hotelkosten voor 3 nachten waren USD 700 (EUR 520) en de auto stond gratis bij het hotel.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je het geen bezwaar vindt om buiten SF te zitten zou je eens naar de Best Western El Rancho Inn in Millbrae kunnen kijken. Daar hebben wij meerdere keren overnacht. Prijzen vanaf 127 dollar (zonder annulering). Met AAA-korting 134 dollar, normale prijs 150 dollar per nacht.
Maar misschien heb je al iets gevonden?

Marianne
Stephen
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephen »

Martin & Marianne schreef:Als je het geen bezwaar vindt om buiten SF te zitten zou je eens naar de Best Western El Rancho Inn in Millbrae kunnen kijken. Daar hebben wij meerdere keren overnacht. Prijzen vanaf 127 dollar (zonder annulering). Met AAA-korting 134 dollar, normale prijs 150 dollar per nacht.
Maar misschien heb je al iets gevonden?

Marianne
Bedankt voor de tip! Wij hadden Mystic Hotel by Charlie Palmer geboekt in het centrum voor €231/ 2 nachten. Zo verloren we ook niet veel tijd om iets te bezoeken in het centrum.
Of is het toch beter ergens te slapen in Milbrae?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Kan je bij hun ook gratis parkeren, of komen die kosten er nog bovenop?
Stephen
Amerika-ontdekker

Bericht door Stephen »

Hockey schreef:Kan je bij hun ook gratis parkeren, of komen die kosten er nog bovenop?
dat niet, parkingskosten komen er wel bij, maar verlies je bij de andere geen tijd tot het centrum en kost je dat niet evenveel in prijs als je daar ook je auto ergens moet parkeren om alcatraz enz.. te bezoeken?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ken dat hotel niet, maar het lijkt mij een redelijk prijs, zelfs als je nog parkeerkosten moet betalen. Als je in Millbrae zit moet je nog de OV-kosten er bij tellen, maar geen parkeerkosten.
De laatste keer hebben wij in het centrum overnacht, dat vond ik toch wel heel prettig. Maar we hebben ook altijd met plezier in Millbrae gezeten, zeker als het alleen voor de eerste of laatste nacht was. Je zit namelijk vlak bij het vliegveld. Voor een laatste nacht ideaal om dat je daar de ruimte hebt om je koffers uit te mesten, en om even te relaxen bij het (kleine) zwembad. De temperaturen zijn daar veel aangenamer dan in SF zelf. Maar als je de hele dag in SF wilt zijn, en je vindt het fijn om ook tussendoor je hotel even op te zoeken is iets in SF zelf wel zo handig natuurlijk. En het scheelt zeker een uur of meer aan reistijd.

Kijk eens naar de parkeerkosten. Misschien is een Motor Inn (bijvoorbeeld Columbus Motor Inn of Coventry Inn) wel aantrekkelijker, daar heb je geen parkeerkosten.

Marianne
stefan156
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door stefan156 »

wij hebben deze geboekt. http://www.sftownhousemotel.com/
In het centrum inclusief parking kosten. Prijs valt mee vergeleken met de andere hotels/motels
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Wij zaten in Royal Pacific Motor Inn. Betaalbaar en parking beschikbaar, maar daarmee is alles ook gezegd.
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Koen70 »

Wij hebben vorig jaar in de Coventry Motor Inn gelogeerd. Was voor ons verblijf niet duur (Ik dacht 108$ + tax), maar voor sommige andere periodes wel een stuk duurder. De kamers waren in elk geval mooi en ruim en er was gratis parking.
Yoshi
Amerikafan

Bericht door Yoshi »

Wij hebben gelogeerd bij de Knights Inn, die zit op de hoek waar Lombardstreet over gaat in Richardson Avenue. Betaalbaar (100,- dollar per nacht + parkeerplek) en dicht bij een buslijn (Chestnutstreet). Qua accommodatie was het schoon maar wel verouderd, kamers zijn niet ruim en het is wat gehorig. Maar als je er alleen maar slaapt is het prima te doen.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

In 2011 heb ik 5 nachten geslapen in het Vertigo hotel, in het centrum van San Francisco.

Ik heb er hier in mijn blog over geschreven:

http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... ornie.html
SarahB
Amerikafan

Bericht door SarahB »

Wij hebben voor september geboekt in The Grant Hotel (Bush Street). Het is goed gelegen (en dichtbij een tramhalte), was betaalbaar en krijgt tamelijk goede reviews op TripAdvisor en dergelijke.
Chloé
Amerika-ontdekker

Bericht door Chloé »

Wij gingen uiteindelijk voor dit hotel van 5 tot 8 oktober. Vanwege de prijs (100 dollar/nacht voor een tweepersoonskamer met aparte badkamer en ontbijt! De meeste AirBNB's die ik checkte waren duurder) en de overwegend positieve reviews:

http://www.metrohotelsf.com/

Ligt op de grens van de wijk Haight, vlakbij Alamo Square. Goede buurt of niet? Kan je er 's avonds met een veilig gevoel rondlopen volgens jullie?

Als er iemand recente ervaring heeft, dan hoor ik dat graag.

Bedankt,

Chloé
PetraRem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door PetraRem »

SarahB schreef:Wij hebben voor september geboekt in The Grant Hotel (Bush Street). Het is goed gelegen (en dichtbij een tramhalte), was betaalbaar en krijgt tamelijk goede reviews op TripAdvisor en dergelijke.
Wij zaten daar 2 weken geleden. Inderdaad een prima hotel. Schoon, snelle wifi, toplocatie maar verwacht niks van het ontbijt.
Totaal 7 bezoeken aan de USA.

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

In 2012 verbleven wij in het Red Coach Motor Lodge. Zeer eenvoudig, maar schoon hotel met gratis parkeergelegenheid (min of meer bewaakt) op het terrein. Hotel grenst wel aan een zeer verkeerde wijk Tenderloin. Deze wijk moet je echt mijden. Ik heb daar al eerder mijn ervaringen over gedeeld, niet zo positief. Je hoeft trouwens niet door deze wijk te lopen om vanaf dit hotel naar de bekende attracties van SFO te komen. Misschien heb je wat aan ons reisverslag. (2012)

http://news.travel.aol.com/2010/08/16/s ... francisco/
https://www.airbnb.nl/locations/san-fra ... tenderloin
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA