Denk dat op Indian Road 18 een zeer strenge snelheidslimiet geldt, die in rekening wordt genomen door GM, maar niet door de bestuurders.Heb het ook gezien. Ben nog eens gaan kijken in ons verslag, er staat dat wij zo'n2u gereden hebben.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Havasu Falls
Re: Havasu Falls
Slecht nieuws. September en oktober in de lodge zijn al volgeboekt 

En de camping is op mijn dagen in oktober ook al volgeboekt, lichte paniek

Oei.. balen.
Wij hebben zo'n 3 weken geleden geboekt voor begin juli. Deze was toen nog vrij.
Highwerf: wordt het ook ergens op internet aangegeven als de weg is afgesloten? Of zien we dat pas terplekke?
Wij hebben zo'n 3 weken geleden geboekt voor begin juli. Deze was toen nog vrij.
Highwerf: wordt het ook ergens op internet aangegeven als de weg is afgesloten? Of zien we dat pas terplekke?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bij ons stond het alleen bij de weg met een bord, omdat de overstroming de dag ervoor was. Een dag later stond het wel op de site: http://havasupaifalls.net/Elsje schreef:Highwerf: wordt het ook ergens op internet aangegeven als de weg is afgesloten? Of zien we dat pas terplekke?
Ik denk dat jullie veel geluk hebben gehadElsje schreef:Oei.. balen.

Ofwel is de periode september-begin oktober veel populairder wegens lagere temperaturen?
In ieder geval ben ik wel dik gesjareld; mijn route ligt op twee overnachtingen na volledig vast, is volledig geboekt en ik heb al aankopen gedaan met het oog op Havasupai (waterfilter, boek, kaart).
En een dag later blijkt er dan toch plaats te zijn op de camping.
Tip aan andere boekers: blijven proberen want het schijnt daar snel te wisselen.
ps: gebeld via Skype op mijn gsm --> kost: 0,15 Eur!

Tip aan andere boekers: blijven proberen want het schijnt daar snel te wisselen.
Leuk dat het gelukt is. Het wordt zeker èèn van de hoogtepunten van de reis.
Vond het wel raar dat de camping volboekt was. Wij waren er in juni 2010 in het weekend en er was nog plaats zat. Even vermelden dat de camping niet genummerd is of zo. Het is gewoon een plaatsje zoeken waar je wilt tussen de bomen.
En smorgens wassen in de rivier
Vond het wel raar dat de camping volboekt was. Wij waren er in juni 2010 in het weekend en er was nog plaats zat. Even vermelden dat de camping niet genummerd is of zo. Het is gewoon een plaatsje zoeken waar je wilt tussen de bomen.
En smorgens wassen in de rivier

For real? Bekijken ze u niet raar als ge 's morgens in de het midden van de rivier staat met een washandje?
Neen hoor. Velen deden dit. Via de vroegere website van havasu stond het daar zelfs vermeld dat ze wilden dat je afbreekbare biologische zeep gebruikte 

Cool, back to basics dus. Hoe hield ge uw drank koel? In de rivier leggen? Eet-tips zijn ook altijd welkom. tia.
Fijn dat het toch gelukt is! Hebben jullie het boek al binnen?REIS2014 schreef:En een dag later blijkt er dan toch plaats te zijn op de camping.![]()

Het boek is al even binnen, en een echte aanrader! Ik heb nog een ander boekje gekocht van Havasupai. Een kleine 'hike-gids' met twee landkaartjes in. Indien interesse wil ik beide kaartjes wel eens scannen tot 1 A4 en online zetten.
Ja, ik zou de pagina's ook wel willen bekijken. Zou leuk zijn als je deze kan inspannen.
Is het mogelijk om via mail de lodge te boeken of enkel telefonisch?
Is het mogelijk om via mail de lodge te boeken of enkel telefonisch?
Enkel telefonisch, en dan nog vooral rond 17u 's avonds (daar staan de dan juist achter de balie).
Voor degenen die interesse hebben in de map: http://www.datafilehost.com/d/20614b28
Voor degenen die interesse hebben in de map: http://www.datafilehost.com/d/20614b28
Bedankt voor het kaartje!
Jullie zullen ook zo'n kaartje (niet zo mooi natuurlijk) ontvangen van Havasu zelf.
Wij hebben inmiddels wandelschoenen gekocht en langzaam hier en daar wat gewandeld. Dat wordt nog wat als twee ongetrainde hikers
Jullie zullen ook zo'n kaartje (niet zo mooi natuurlijk) ontvangen van Havasu zelf.
Wij hebben inmiddels wandelschoenen gekocht en langzaam hier en daar wat gewandeld. Dat wordt nog wat als twee ongetrainde hikers

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 4358 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties