Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Havasu Falls

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
REIS2014
Amerikafan

Re: Havasu Falls

Bericht door REIS2014 »

Heb het ook gezien. Ben nog eens gaan kijken in ons verslag, er staat dat wij zo'n2u gereden hebben.
Denk dat op Indian Road 18 een zeer strenge snelheidslimiet geldt, die in rekening wordt genomen door GM, maar niet door de bestuurders.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Slecht nieuws. September en oktober in de lodge zijn al volgeboekt :cry:
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

En de camping is op mijn dagen in oktober ook al volgeboekt, lichte paniek :? :? :?
Elsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Elsje »

Oei.. balen.

Wij hebben zo'n 3 weken geleden geboekt voor begin juli. Deze was toen nog vrij.

Highwerf: wordt het ook ergens op internet aangegeven als de weg is afgesloten? Of zien we dat pas terplekke?
Highwerf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Highwerf »

Elsje schreef:Highwerf: wordt het ook ergens op internet aangegeven als de weg is afgesloten? Of zien we dat pas terplekke?
Bij ons stond het alleen bij de weg met een bord, omdat de overstroming de dag ervoor was. Een dag later stond het wel op de site: http://havasupaifalls.net/
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Elsje schreef:Oei.. balen.

Wij hebben zo'n 3 weken geleden geboekt voor begin juli. Deze was toen nog vrij.
Ik denk dat jullie veel geluk hebben gehad :thumbup:

Ofwel is de periode september-begin oktober veel populairder wegens lagere temperaturen?

In ieder geval ben ik wel dik gesjareld; mijn route ligt op twee overnachtingen na volledig vast, is volledig geboekt en ik heb al aankopen gedaan met het oog op Havasupai (waterfilter, boek, kaart).
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

En een dag later blijkt er dan toch plaats te zijn op de camping. :blink:
Tip aan andere boekers: blijven proberen want het schijnt daar snel te wisselen.

ps: gebeld via Skype op mijn gsm --> kost: 0,15 Eur!
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Leuk dat het gelukt is. Het wordt zeker èèn van de hoogtepunten van de reis.
Vond het wel raar dat de camping volboekt was. Wij waren er in juni 2010 in het weekend en er was nog plaats zat. Even vermelden dat de camping niet genummerd is of zo. Het is gewoon een plaatsje zoeken waar je wilt tussen de bomen.
En smorgens wassen in de rivier :wink:
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

For real? Bekijken ze u niet raar als ge 's morgens in de het midden van de rivier staat met een washandje?
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Neen hoor. Velen deden dit. Via de vroegere website van havasu stond het daar zelfs vermeld dat ze wilden dat je afbreekbare biologische zeep gebruikte :D
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Cool, back to basics dus. Hoe hield ge uw drank koel? In de rivier leggen? Eet-tips zijn ook altijd welkom. tia.
Elsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Elsje »

REIS2014 schreef:En een dag later blijkt er dan toch plaats te zijn op de camping. :blink:
Tip aan andere boekers: blijven proberen want het schijnt daar snel te wisselen.

ps: gebeld via Skype op mijn gsm --> kost: 0,15 Eur!
Fijn dat het toch gelukt is! Hebben jullie het boek al binnen? :)
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Het boek is al even binnen, en een echte aanrader! Ik heb nog een ander boekje gekocht van Havasupai. Een kleine 'hike-gids' met twee landkaartjes in. Indien interesse wil ik beide kaartjes wel eens scannen tot 1 A4 en online zetten.
Mettezzz
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Mettezzz »

Ja, ik zou de pagina's ook wel willen bekijken. Zou leuk zijn als je deze kan inspannen.

Is het mogelijk om via mail de lodge te boeken of enkel telefonisch?
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Enkel telefonisch, en dan nog vooral rond 17u 's avonds (daar staan de dan juist achter de balie).
Voor degenen die interesse hebben in de map: http://www.datafilehost.com/d/20614b28
Elsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Elsje »

Bedankt voor het kaartje!
Jullie zullen ook zo'n kaartje (niet zo mooi natuurlijk) ontvangen van Havasu zelf.

Wij hebben inmiddels wandelschoenen gekocht en langzaam hier en daar wat gewandeld. Dat wordt nog wat als twee ongetrainde hikers :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer