Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Er staan geen berichten in dit onderwerp

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Er staan geen berichten in dit onderwerp

Bericht door Sandy »

Ik krijg wel eens een topic te zien die een bepaald aantal pagina's telt, maar als je dan bij 'nieuwe berichten' op het laatste bericht klikt, verschijnt de melding "Er staan geen berichten in dit onderwerp". Dan moet ik dus naar de pagina daarvoor gaan en naar beneden scrollen om het laatste bericht te lezen.

Ik vermoed dat zoiets ontstaat wanneer iemand een bericht plaatst en deze op de volgende pagina terecht komt... en vervolgens besluit het bericht te verwijderen. Dan blijft de extra pagina staan in de "laatste berichten" .. maar als je er op klikt, dan krijg je de melding 'no posts exist in this topic' ...

Nou kan ik daar wel mee leven, zo heel vaak gebeurt het niet .. Maar misschien is het een probleem wat makkelijk verholpen kan worden ..
Sandy
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Zie pagina 32 van deze draad - Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
René's post zou op pagina 32 moeten verschijnen ...

Ik realiseer me dat dit voorbeeld maar van tijdelijke aard is, zodra er berichten bijkomen,
dan krijg je wel berichten op pagina 32 te zien ...
Sandy
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

dat heb ik ook al verschillende malen mee gemaakt ... je klikt op de laatste pagina van het onderwerp, en dan zie je dit Er staan geen berichten in dit onderwerp
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik moest even mijn board language aanpassen naar Nederlands, dat staat bij mij namelijk standaard op Engels. ik krijg dan dus altijd de melding "No posts exist for this topic" te zien. Ik kon het wel vertalen, maar ik wilde de Nederlandse tekst zoals het letterlijk hier op het forum staat, hier neerzetten ... Ik kan er overigens niet aan wennen hoor ... forumtaal in Nederlands ..

Dit staat zo raar ;)

Berichten sinds laatste bezoek bekijken
Jouw berichten bekijken
Onbeantwoorde berichten bekijken
Sandy
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:Dit staat zo raar ;)

Berichten sinds laatste bezoek bekijken
Jouw berichten bekijken
Onbeantwoorde berichten bekijken
Wat is er raar aan dan? Ik heb het altijd in het nederlands staan, ook op andere forums..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Sandy schreef:Ik kon het wel vertalen, maar ik wilde de Nederlandse tekst zoals het letterlijk hier op het forum staat, hier neerzetten ... Ik kan er overigens niet aan wennen hoor ... forumtaal in Nederlands ...
Raar? Ik ben juist blij dat het Nederlands is :lol:
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Waarschijnlijk omdat ik het in het Engels gewend ben. Ik kom/kwam voorheen ook voornamelijk op Amerikaanse forums (fora?). Wanneer je dan diezelfde zinnen in het Nederlands vertaald ziet staan, dan klikt dat heel raar.

Had ik volgens mij ook met een photoshop programma. Ik vond mijn weg niet eens meer in het Nederlands : ))

Gewenning dus ...
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hij staat bij mij ook ingesteld op Engels. Moet er ook steeds aan wennen als ik uitgelogd ben dat alles er in het Nederlands staat... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Het zijn in ieder geval niet zulke lange zinnen ;)

View posts since last visit
View your posts
View unanswered posts
Sandy
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Er staan geen berichten in dit onderwerp

Bericht door hekkie »

Sandy schreef: Ik vermoed dat zoiets ontstaat wanneer iemand een bericht plaatst en deze op de volgende pagina terecht komt... en vervolgens besluit het bericht te verwijderen. Dan blijft de extra pagina staan in de "laatste berichten" .. maar als je er op klikt, dan krijg je de melding 'no posts exist in this topic' ...
Ik denk niet dat het (altijd) iets met verwijderen te maken heeft. Ik heb vanavond een bericht geplaatst en kreeg gelijk de volgende (lege) bladzijde in beeld.

Ik bedoel maar, ik plaats iets en heb niets verwijderd en toch was er hetzelfde probleem.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Re: Er staan geen berichten in dit onderwerp

Bericht door Sandy »

hekkie schreef: Ik denk niet dat het (altijd) iets met verwijderen te maken heeft. Ik heb vanavond een bericht geplaatst en kreeg gelijk de volgende (lege) bladzijde in beeld.

Ik bedoel maar, ik plaats iets en heb niets verwijderd en toch was er hetzelfde probleem.
Klopt, in het topic "Ik kom naar Nederland, en ik neem mee" van Doreen, had je dat ook. En hoewel er berichten werden toegevoegd bleef de laatste pagina leeg ... Dat had inderdaad niets met het verwijderen van een bericht te maken ..

Hopelijk is het toeval dat ik het vandaag al een aantal keer ben tegengekomen ..
Sandy
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

*Bump*
Sandy
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ik had dit vandaag ook bij een topic, weet niet meer welke.
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik heb het nu bij het "groter avatar verzoek" topic ..
Sandy
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Idd, die bedoelde ik ook...
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik heb er een screenshot van gemaakt en naar Dennis ge-emaild. Of er iets aan te doen is valt natuurlijk te bezien. We hebben gewoon een spookschrijver op het forum :lol: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik heb dit ook een paar keer gehad.

En nog een ander probleempje, namelijk dat de optie "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" niet meer werkt. Ik krijg steeds de boodschap "Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht", maar met zoveel actieve forumleden klopt daar natuurlijk helemaal niets van :wink: Heeft iemand anders dit probleem ook?
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Henriëtte schreef:Ik heb dit ook een paar keer gehad.

En nog een ander probleempje, namelijk dat de optie "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" niet meer werkt. Ik krijg steeds de boodschap "Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht", maar met zoveel actieve forumleden klopt daar natuurlijk helemaal niets van :wink: Heeft iemand anders dit probleem ook?
Gebruik je de RSS feed? Ik had namelijk dat probleem ook toen ik dat als een live bookmark had in Firefox, dat heb ik dus maar uitgezet.
- Mike
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Gebruik je de RSS feed? Ik had namelijk dat probleem ook toen ik dat als een live bookmark had in Firefox, dat heb ik dus maar uitgezet.
En mijn probleem is weer opgelost :D
Bedankt, Mike!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik had zojuist ook iets raars.....

Ik plaatste een reactie in het forum "groter avatar verzoek" gewoon dmv de knop "nieuw antwoord". Na het plaatsen kies ik ervoor om mijn bericht te bekijken en kom ik op een pagina met de melding "dit topic heeft geen berichten".......

Via het forum-menu zie ik nu 9 pagina's verschenen, de 9e pagina heeft geen berichten, en op de 8e pagina staat mijn laatste berichtje. En ik heb geen bericht verwijderd of zoiets.....

heel vreemd......

Ik heb deze melding overigens wel vaker de laatste tijd, had ik vroeger nooit, maar nog nooit bij een berichtje dat ik zelf net had geplaatst.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer