Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Premier Access van United Airlines
-
BastiaanB
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ervaringen Premier Access van United Airlines
Heeft iemand ervaring met Premier Access van United Airlines? Is dit de moeite waard of is het weg gegooid geld?
Wij hebben de volgende vluchten:
Amsterdam -> Washington (*P.A. 19 dollar per persoon)
New York Newark -> Las Vegas (*P.A. 39 dollar per persoon)
San Fransisco -> Chicago (*P.A. 44 dollar per persoon)
Chicago -> Amsterdam (*P.A. 39 dollar per persoon)
*. P.A. = Premier Access
Wij hebben de volgende vluchten:
Amsterdam -> Washington (*P.A. 19 dollar per persoon)
New York Newark -> Las Vegas (*P.A. 39 dollar per persoon)
San Fransisco -> Chicago (*P.A. 44 dollar per persoon)
Chicago -> Amsterdam (*P.A. 39 dollar per persoon)
*. P.A. = Premier Access
Re: Ervaringen Premier Access van United Airlines
Moest even Googlen om te zien wat Premier Access is. Lijkt een beetje op de fast pass die je in pretparken kan kopen. Je betaald een fee en kan zonder te lang wachten in een rollercoasten. Premier Access lijkt een beetje het zelfde idee.
Ik kwam tijdens het zoeken wat Premier Access is dit artikel tegen: http://www.cnbc.com/id/100506796
En nog een artikel: http://www.huffingtonpost.com/2013/03/0 ... 88513.html
Het eerste artikel verteld dat er meedere mensen Premier Access gaan kopen. Met dat soort dingen begin ik mij altijd af te vragen zijn de voordelen die je uit de extra "upgrade" haald echt zo veel beter. Of zal het je net 5 of 10 minuten schelen.
Ik kwam tijdens het zoeken wat Premier Access is dit artikel tegen: http://www.cnbc.com/id/100506796
En nog een artikel: http://www.huffingtonpost.com/2013/03/0 ... 88513.html
Het eerste artikel verteld dat er meedere mensen Premier Access gaan kopen. Met dat soort dingen begin ik mij altijd af te vragen zijn de voordelen die je uit de extra "upgrade" haald echt zo veel beter. Of zal het je net 5 of 10 minuten schelen.
Kun je het niet gewoon op de heenweg proberen en dan eventueel erbij kopen voor de terugweg als het bevalt? Over 60 dollar hoef je geen nachten wakker te liggen; ik denk dat er over dit onderwerp net zoveel meningen zijn als mensen.
Persoonlijk vind ik het de moeite. Doe het al een paar jaar en het scheelt toch als je incheckt en niet in de lange rijen moet staan. Je mag ook priority security lijn gebruiken en boarden met groep 2. Dat samen net online inchecken scheelt toch al vlug een uurtje ofzo.
-
BastiaanB
- Amerikafan
Online inchecken heeft toch weinig zin als je je koffers nog op de band moet gooien?
-
BastiaanB
- Amerikafan
Wat bedoel je eigenlijk met boarden met groep 2?pbuyse1 schreef:Persoonlijk vind ik het de moeite. Doe het al een paar jaar en het scheelt toch als je incheckt en niet in de lange rijen moet staan. Je mag ook priority security lijn gebruiken en boarden met groep 2. Dat samen net online inchecken scheelt toch al vlug een uurtje ofzo.
In Amsterdam kan het wel veel tijd schelen, omdat je niet perse in een incheckrij hoeft te staan om je reeds ingecheckte bagage af te geven. Ik weet niet hoe het op andere Amerikaanse luchthavens is, maar hier in Dulles maakt het eigenlijk geen bal uit of je online ingecheckt bent of niet. Uiteindelijk staat iedereen in dezelfde rij, maar het kan zijn dat je met zo'n premier access ticket in een kort rijtje mag staan.BastiaanB schreef:Online inchecken heeft toch weinig zin als je je koffers nog op de band moet gooien?
United Airlines hanteert een boarding systeem met groepen. Afhankelijk van je status en van het moment van inchecken krijgt iedere reiziger een groep toegewezen die op de boarding pass staat geprint. Lage groep is eerder boarden en dus meer kans dat je je spullen boven je hoofd kwijt kan.BastiaanB schreef:Wat bedoel je eigenlijk met boarden met groep 2?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ligt niet alleen aan je status maar ook aan de stoel die je gereserveerd hebt, wij hebben altijd een raam en midden stoel en mogen dan met groep 3 aan boord, als je een gangpadstoel hebt zit je in de hogere groep 5 en soms zelfs 6 en dus goed kans dat alle bagagebakken al vol zitten.
-
BastiaanB
- Amerikafan
OK duidelijk. Bedankt.
Dus wel aan te raden.
Zit te denken om het dan alleen voor de heen en terug vlucht te doen want vindt 190 euro totaal voor alle vier de vluchten wel érg veel geld.
Waar zal het prijsverschil in zitten? Drukte vlucht?
Dus wel aan te raden.
Zit te denken om het dan alleen voor de heen en terug vlucht te doen want vindt 190 euro totaal voor alle vier de vluchten wel érg veel geld.
Waar zal het prijsverschil in zitten? Drukte vlucht?
Ik denk dat je in Amsterdam op zich vrij weinig waar voor je geld hebt. Inchecken en security is daar efficient geregeld, dus het zal je daar denk ik nauwelijks tijdwinst opleveren.
-
BastiaanB
- Amerikafan
Oh hmz. Heb ik net Amsterdam geboekt. En de terugvlucht vanaf Chicago. 
Voor die amerikaanse vluchten betaal je iets meer omdat daar ook een PA rij is voor security en hiet in Brussel en Amsterdam niet.
Ik vind het vooral prettig als je iets vroeger kan boarden en dan bijna garantie hebt om jouw handbagage in het compartiment boven jou te kunnen stoppen.
Ik vind het vooral prettig als je iets vroeger kan boarden en dan bijna garantie hebt om jouw handbagage in het compartiment boven jou te kunnen stoppen.
-
BastiaanB
- Amerikafan
Ah dus geen security line in Amsterdam.....dat vertellen ze je dus niet. En geloof mij, ik heb erg goed gezocht. Amsterdam was het overigens maar 19 dollar per persoon, dus tja....opzich geen drama.
Daar ga ik toch van uit, ik kan het alleen met zekerheid zeggen voor Brussel.
Security is op Amsterdam bij de gate, dus inderdaad geen massaal gebeuren.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De rij bij de gate kan erg lang zijn. Ik ben in ieder geval altijd blij dat ik daar langs kan lopen en via de premier access toegang naar de security kan gaan.
-
BastiaanB
- Amerikafan
Is dat dan voornamelijk in Amerika bedoel je?Aricon schreef:De rij bij de gate kan erg lang zijn. Ik ben in ieder geval altijd blij dat ik daar langs kan lopen en via de premier access toegang naar de security kan gaan.
Op Schiphol viel het mij toen mee toen ik naar Florida ging, echter toen ging ik ook in maar/april.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb al een aantal keer op Schiphol meegemaakt dat er een lange rij stond. Als er drie of vier mensen zijn om de interviews af te nemen bij een paar honderd reizigers, sta je zo een half uur in de rij.
Wat bedoel je met "via de premier access toegang naar de security kan gaan"? Bij mijn weten staan er op Schiphol aan de gate standaard twee teams de security screening te doen en is er geen aparte snelle rij? Is dat misschien onlangs veranderd dan?Aricon schreef:De rij bij de gate kan erg lang zijn. Ik ben in ieder geval altijd blij dat ik daar langs kan lopen en via de premier access toegang naar de security kan gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht