Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren in weekend Washington DC
-
arnovdb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Parkeren in weekend Washington DC
Hallo
Ik had al eerder gelezen dat het in het weekend gratis parkeren in Washington DC is.
Is er medio juli uberhaupt een plek te vinden als je in de buurt van de bekende plekken (bijv. Witte huis, mall, zoo) wilt parkeren op straat?
Of wordt je in de buurt van de bekende plekken naar "verplichte" parkeerterreinen toe geleid
Dank
Arno
Ik had al eerder gelezen dat het in het weekend gratis parkeren in Washington DC is.
Is er medio juli uberhaupt een plek te vinden als je in de buurt van de bekende plekken (bijv. Witte huis, mall, zoo) wilt parkeren op straat?
Of wordt je in de buurt van de bekende plekken naar "verplichte" parkeerterreinen toe geleid
Dank
Arno
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Parkeren in weekend Washington DC
Er zijn eigenlijk geen verplichte parkeerterreinen. Als je vroeg bent kun je meestal wel terecht. Soms moet je een stuk lopen, maar dat is in Washington sowieso het geval. Een parkeerplaats, waar ik vaak geluk heb en een plekje vind, is die bij de fietsbootjes aan het Tidal Basin. Je komt daar via de 14th Street Bridge.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi Petra kan je aan Tidal Basin je auto laten staan? Zitten met ons hotel vlak bij Dupont Circle. En nu hadden we in gedachten om hem maandag te parkeren bij Tidal Basin en dan dinsdag op te halen. 1 we zijn gelijk bij ons activiteiten en 2 scheelt t parkeerkosten bij het hotel a $45.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Voor de Mall parkeer ik steeds langs de rivier tussen Lincoln en Roosevelt memorial. Maar dit is wel in tijd beperkt normaal voor 3 uur (ook in het weekend denk ik).
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Als je je auto een nacht wilt laten staan, dan zou ik heb gewoon in de parkeergarage van Union Station zetten. Kost 22 dollar per 24 uur. Ik ken eigenlijk geen parkeerplekken langs de straat in de buurt van de mall waar je je auto onbeperkt kunt laten staan.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nee, ik ook niet en ik zou het risico ook niet willen nemen. Ze zijn in DC heel vervelend met bekeuren voor verkeerd parkeren en de borden zijn zo verwarrend dat zelfs de locale bevolking er geen wijs uit wordt. Bij een radiostation hebben ze zelfs een rubriek waarbij ze je proberen te helpen onterechte parkeerbonnen kwijtgescholden te krijgen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dus als ik het goed begrijp is er op maandag geen gratis parking. Dan is de beste optie union station. Bedankt voor de tip.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3892 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties