Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Li-unit: zuidwest USA met camper

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Reis Li-unit: zuidwest USA met camper

Bericht door Rob »

Li-unit schreef:Ik heb oasis voorbij zien komen. Zag er erg goed uit, maar idd ver van de strip af.
Een gemiddelde overnachting van 50 dollar + de taxikosten maken een overnachting van ongeveer 70 dollar. Voor dat geld kan ik volgens mij bijna in een hotel slapen aan de strip en onze camper gratis parkeren bij het hotel.
Reken er maar op dat je voor de KOA bij Circus-Circus ook rond de $70 per nacht kwijt zal zijn dat is een van de duurste campgrounds in LV, wij staan altijd op Sam's Town en gaan met de (gratis) shuttlebus of de camper naar de strip en winkels.
Stijno
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Stijno »

Wij plannen ook Sam's town voor 18 dollar.... en huren op het vliegveld bij National (EC) een midsize "cabriolet" voor 30 euro per dag. :clap: hebben we zelf vervoer voor evt Hoover dam maar ook shoppen en natuurlijk de strip by night. Nu al zin in!
elleng
Amerikafan

Bericht door elleng »

Een groot gedeelte van jullie route hebben wij in 2011 ook met een camper gereden. Zie ons verslag. Ik denk dat een wandeling zo her en der veel zal toevoegen! Dat hoeven geen grote afstanden te zijn.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Weet iemand of we onze camper kunnen parkeren als we in Excalibur hotel willen verblijven? Zijn daar extra kosten aan verbonden en moeten we dan een parkeerplaats vooraf reserveren of kunnen we gewoon het terrein op rijden?
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Niemand???
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Heb je het al aan het hotel zelf gevraagd?
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Zo ver ik weet laat iedereen hem op de camping staan als ze in een hotel overnachten. Moet je natuurlijk wel je overnachting betalen, dus in wezen betaal je die nacht dus dubbel.
elirob
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door elirob »

Wij waren daar 3 jaar geleden met een camper en toen hebben wij gewoon op de parkeerplaats van Excalibur geparkeerd zonder extra kosten.

Wel een tip: parkeer een beetje aan de rand, dus ver weg. Dan kan je wat makkelijker weg de volgende dag en wordt je niet ingeparkeerd door andere auto's. Wij konden net aan weg komen met onze camper (29 ft).

Groet,

Eline en Robbert
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Bedankt voor de reacties. Onze apollo Eclipse is 27 ft, dus dat moet goed komen. Als we de eclipse krijgen, want ik lees op diverse forums dat de Eclipse niet bestaat in de USA.
Iemand hier ervaring mee?
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Nog 5 weekjes....... Spannend!!!!!
edenjolandabakker
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door edenjolandabakker »

Hallo,
Wij hebben verleden jaar (ook in mei) onze camper gehuurd bij Apollo in Los Angeles. Dit is zo goed bevallen dat wij ook dit jaar (zelfde periode) weer een camper via Tioga/Apollo hebben gehuurd. Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer goed en vriendelijk zijn geholpen. Hou er alleen rekening mee dat je een up-grade kan krijgen. Zo ging het ook met ons verleden jaar. Wij hadden een Eclipse gehuurd maar kregen een nieuwe! Wanderer mee! Zie ons http://edenjolandabakker.webklik.nl/pag ... s-usa-2013. Wij vonden dit absoluut geen straf maar een luxe meevaller. Je moet alleen wel rekening houden met de nieuwe lengte van de camper. Ik denk dat het zo wie zo makkelijk is om een alternatieve route achter de hand houden. Hoe vervelend het ook is om plekken te laten vallen, want je wilt gewoon alles zien, maar het reizen met een camper neemt veel tijd in beslag. Ik denk dat je een lijstje voor jezelf moet maken van de plekken die echt hoog op je verlanglijst staan, die je echt wilt zien en dit per dag bekijken. Wel inderdaad kijken of je overal met de camper kan komen ivm de weersomstandigheden en de lengte van de camper. Misschien een mooie reden om terug te komen! In ieder geval heel veel plezier en lekker genieten! Groeten, Jolanda
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Wat betreft Sequoia: wij zijn daar deze maand geweest met een 31ft camper en we vonden het helemaal geen probleem om de hoofdweg (richting zuid, dus naar beneden) helemaal af te rijden. We hebben het stuk waar 22ft max geadviseerd wordt, wel bewust pas aan het eind van de dag gedaan, op het moment dat er nauwelijks nog mensen het park in rijden, en je dus niemand tot last bent in de haarspeldbochten waar je over de middelstreep komt. De weg heeft enorm veel turn-outs, dus je kunt altijd even aan de kant als er verkeer achter je zit. Het kronkelstuk is het meest prachtige stuk van de weg en het scheelde ons 2 uur omrijden.

Een heel aantal van de zijwegen kun je met een grote camper niet rijden, maar wij zijn bijvoorbeeld vanaf de hoofdweg naar Moro rock gewandeld (en terug gelift omdat het al laat was).
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Wij hebben verleden jaar (ook in mei) onze camper gehuurd bij Apollo in Los Angeles. Dit is zo goed bevallen dat wij ook dit jaar (zelfde periode) weer een camper via Tioga/Apollo hebben gehuurd. Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer goed en vriendelijk zijn geholpen. Hou er alleen rekening mee dat je een up-grade kan krijgen. Zo ging het ook met ons verleden jaar. Wij hadden een Eclipse gehuurd maar kregen een nieuwe! Wanderer mee!
Ik heb dit ergens eerder gelezen. Waren er Uberhaubt Eclipse campers beschikbaar bij Apollo, of bestaat deze niet in de USA en gaan wij een Wanderer mee krijgen?
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Hoe vervelend het ook is om plekken te laten vallen, want je wilt gewoon alles zien, maar het reizen met een camper neemt veel tijd in beslag.
Oh ja, reizen met een camper is niet nieuw voor ons. Het formaat van de camper echter wel. :shock:
Li-unit
Amerika-ontdekker

Bericht door Li-unit »

Over 2 weken gaat het gebeuren.
Ik heb een reisschema uitgewerkt op basis van het schema in mijn eerste post. Ik heb tevens een adressenlijst gemaakt met zaken die we zeker willen zien of waar iets te doen is wat eij leuk vinden.
Hebben jullie nog bijzondere tips of adressen van bezienswaardigheden, eet of drink tentjes of plekken die je anders nooit zou vinden welke jullie zeker aan zouden raden op onze route.?
JannetB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door JannetB »

Ik zie dat er hier al mensen zijn met ervaringen met Apollo. Wij hebben hier nu 2 offerte's liggen; 1 van de Apollo Wanderder, en 1 van de Apollo Elite Traveller Class A. Het verschil is €500 verdeeld over 4 personen voor 4 weken. kan iemand me uitleggen wat de grootste verschillen zijn/en of deze luxe het geld waard is? Tot nu toe lees ik in dit topic goede ervaringen over Apollo, is dit over het algemeen een goede verhuurder?

alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer