Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
MyVegas deel IV
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: MyVegas deel IV
@reis2014
Daar heb ik al een week of 3 last van, ook op ons andere account.
Moeizaam chips verzamelen en in een mum van tijd opgespeeld. Met de spin nog nooit meer dan 2000 gehaald.
Speel het tussendoor ook op de tablet (zonder facebook) en daar behaalde ik vandaag een winst van meer dan 300K chips, is me op onze andere accounts nog nooit gelukt. Jammer dat je ze niet naar een ander account kunt doorgeven.
Succes allemaal.
Daar heb ik al een week of 3 last van, ook op ons andere account.
Moeizaam chips verzamelen en in een mum van tijd opgespeeld. Met de spin nog nooit meer dan 2000 gehaald.
Speel het tussendoor ook op de tablet (zonder facebook) en daar behaalde ik vandaag een winst van meer dan 300K chips, is me op onze andere accounts nog nooit gelukt. Jammer dat je ze niet naar een ander account kunt doorgeven.
Succes allemaal.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het is mij niet duidelijk waarom je op één account speelt zonder facebook. Je kunt een mobiele (tablet) account koppelen aan dezelfde facebookaccount als de pc-account. De LP's worden dan bij elkaar opgeteld, de andere punten niet.PetrusH schreef:Speel het tussendoor ook op de tablet (zonder facebook)
Els
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Een bijkomend voordeel van het koppelen van je mobiele tablet account aan je facebook account, is dat wanneer je op de gewone computer via facebook speelt en je aan je maximum LP's zit, je op de tablet nog even kan doorspelen en wat extra LP's kan binnenhalen.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Dat wist ik niet, goede tip!Figment schreef:Een bijkomend voordeel van het koppelen van je mobiele tablet account aan je facebook account, is dat wanneer je op de gewone computer via facebook speelt en je aan je maximum LP's zit, je op de tablet nog even kan doorspelen en wat extra LP's kan binnenhalen.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@reis2014
Dat heb ik ook al een tijd. Alleen maar 1000 op de spin en supersnel door de chips heen. Vandaag had ik voor het eerst ooit 10000 op de spin, dus ik hoop dat het deze week beter gaat.
Dat heb ik ook al een tijd. Alleen maar 1000 op de spin en supersnel door de chips heen. Vandaag had ik voor het eerst ooit 10000 op de spin, dus ik hoop dat het deze week beter gaat.

Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Hier worden ook maar weinig chips gewonnen en veel verloren, maar we vinden het spelen leuk en Vegas staat pas voor 2015 weer op de planning, dus ik heb de tijd
Ik heb nog wel een vraag over het geven van chips aan vrienden, waar ik in de eerder topics geen duidelijk antwoord op vind.
Volgens mij kun je op 3 manieren chips aan vrienden geven:
1) het scherm dat af en toe op popt waar een aantal vrienden in beeld zijn en je akkoord kan gaan met totaal 600 chips weggeven. (deze manier wordt ontraden in een topic omdat het niet duidelijk zou zin of de chips ook aan zouden komen)
2) in het scherm van de vegas strip, waar je onderaan de neighbors ziet staan. Hier zie je dan ook meteen dat je chips gegeven hebt.
3) in het scherm van de vegas strip links boven: more --> send gifts.
Is er een verschil tussen de 3 opties? en zo ja welke.
Verder ben ik benieuwd hoe jullie met het geven/ontvangen van chips omgaan. Hoe ga je hier zo sociaal mogelijk mee om? Hoeveel vrienden geef je per dag chips? Hoe zorg je dat het in balans is met wat je ontvangt?
EvdB
Vulcans van den berge op myvegas

Ik heb nog wel een vraag over het geven van chips aan vrienden, waar ik in de eerder topics geen duidelijk antwoord op vind.
Volgens mij kun je op 3 manieren chips aan vrienden geven:
1) het scherm dat af en toe op popt waar een aantal vrienden in beeld zijn en je akkoord kan gaan met totaal 600 chips weggeven. (deze manier wordt ontraden in een topic omdat het niet duidelijk zou zin of de chips ook aan zouden komen)
2) in het scherm van de vegas strip, waar je onderaan de neighbors ziet staan. Hier zie je dan ook meteen dat je chips gegeven hebt.
3) in het scherm van de vegas strip links boven: more --> send gifts.
Is er een verschil tussen de 3 opties? en zo ja welke.
Verder ben ik benieuwd hoe jullie met het geven/ontvangen van chips omgaan. Hoe ga je hier zo sociaal mogelijk mee om? Hoeveel vrienden geef je per dag chips? Hoe zorg je dat het in balans is met wat je ontvangt?
EvdB
Vulcans van den berge op myvegas
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Er zit geen verschil in de 3 opties.
Je kan zelf kiezen welke je fijn vindt.
Kies je voor optie 1 dan moet je wachten tot te popup komt.
Kies je voor 2 of 3 dan kun je er meer en sneller achterelkaar aanklikken om zo veel vrienden een gift te geven.
Er is nog een optie en dat is bij het opstarten als je gifts krijgt. Dan kun je ze ook weer terug geven als je op de groene knop drukt.
En of de gifts aankomen, dat weet je pas als je hem van dezelfde persoon ook weer terug krijgt. Maar het schaadt niets en hoe meer je geeft hoe meer je terug krijgt.
Indien je bij optie 2 of 3 al je vrienden een gift hebt gegeven, dan kun je hier via optie 4 nog een tijdje mee vooruit aangezien je vrienden ook die groene knop gebruiken en zo je gift weer terug geven. Om de zoveel tijd doe je optie 2 en 3 om het geven van gifts weer actief te maken tijdens het opstarten. Helaas kan ik niet iedereen giften aangezien ik meer dan 2500 vrienden heb en als ik optie 2 en 3 gebruik loopt het spel al vast na een paar honderd gifts. Probeer er wel regelmatig een berg af te werken. Dan krijg ik bij het opstarten zeker wel 20k tot 30k aan chips door altijd de groene knop te gebruiken. Ik moet de pagina dan wel een berg keer opnieuw laden nadat ik de groene knop gebruikt heb. Ik wacht tot de muntjes over het scherm rollen en daarna refresh ik de pagina en herhaal dit tot er geen gifts meer zijn. De dagen erna heeft dit nog steeds effect en zwakt het langzaam af en dan ga ik weer een berg giften. Ik gebruik meestal optie 2 en zet mijn scherm zo breed mogelijk zodat er meer vrienden naast elkaar staan en ik dus minder op het pijltje voor de volgende pagina hoef te drukken. Hierdoor krijg ik meer vrienden in beeld dan optie 3.
Je kan zelf kiezen welke je fijn vindt.
Kies je voor optie 1 dan moet je wachten tot te popup komt.
Kies je voor 2 of 3 dan kun je er meer en sneller achterelkaar aanklikken om zo veel vrienden een gift te geven.
Er is nog een optie en dat is bij het opstarten als je gifts krijgt. Dan kun je ze ook weer terug geven als je op de groene knop drukt.
En of de gifts aankomen, dat weet je pas als je hem van dezelfde persoon ook weer terug krijgt. Maar het schaadt niets en hoe meer je geeft hoe meer je terug krijgt.
Indien je bij optie 2 of 3 al je vrienden een gift hebt gegeven, dan kun je hier via optie 4 nog een tijdje mee vooruit aangezien je vrienden ook die groene knop gebruiken en zo je gift weer terug geven. Om de zoveel tijd doe je optie 2 en 3 om het geven van gifts weer actief te maken tijdens het opstarten. Helaas kan ik niet iedereen giften aangezien ik meer dan 2500 vrienden heb en als ik optie 2 en 3 gebruik loopt het spel al vast na een paar honderd gifts. Probeer er wel regelmatig een berg af te werken. Dan krijg ik bij het opstarten zeker wel 20k tot 30k aan chips door altijd de groene knop te gebruiken. Ik moet de pagina dan wel een berg keer opnieuw laden nadat ik de groene knop gebruikt heb. Ik wacht tot de muntjes over het scherm rollen en daarna refresh ik de pagina en herhaal dit tot er geen gifts meer zijn. De dagen erna heeft dit nog steeds effect en zwakt het langzaam af en dan ga ik weer een berg giften. Ik gebruik meestal optie 2 en zet mijn scherm zo breed mogelijk zodat er meer vrienden naast elkaar staan en ik dus minder op het pijltje voor de volgende pagina hoef te drukken. Hierdoor krijg ik meer vrienden in beeld dan optie 3.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
YouTube
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Kun je zelf eigenlijk ook manipuleren welke vrienden er gifts krijgen? (zodat er alleen vrienden staan die ook my vegas spelen)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik doe eens om de zo veel tijd (meestal éénmaal per week ofzo) optie 3. Dan geef ik dus al mijn vrienden gifts.
Dan kan ik weer een tijdje verder met wat Pipo Chris beschrijft: door gewoon 'terug te geven' bij de pop-up die in het begin verschijnt.
Optie 2 doe ik tussendoor soms, maar dan ga ik niet al mijn vrienden af (dat vind ik nogal onhandig met deze optie). Dan zend ik een paar vrienden gifts, gewoon willekeurig.
Dan kan ik weer een tijdje verder met wat Pipo Chris beschrijft: door gewoon 'terug te geven' bij de pop-up die in het begin verschijnt.
Optie 2 doe ik tussendoor soms, maar dan ga ik niet al mijn vrienden af (dat vind ik nogal onhandig met deze optie). Dan zend ik een paar vrienden gifts, gewoon willekeurig.
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerikafan
Ik weet dat er hier al wel over geschreven is, maar ik weet echt niet goed wat ik best kan doen qua tactiek... Altijd mooi op 2000 blijven betten, of net hoger gaan betten wanneer ik veel chips heb.
Hoe doen jullie het? En willen jullie er ook je level + aantal LP's bij zetten? (Zo kan ik vergelijken wat het meest oplevert
)
Hoe doen jullie het? En willen jullie er ook je level + aantal LP's bij zetten? (Zo kan ik vergelijken wat het meest oplevert

level 84 - 102.000 LP - inzet altijd 1.200
-
- Amerikafan
Hmm, dat is eigenlijk al veel beter dan ik. Ik speel met twee accounts (het mijne en dat van mijn vriend) en zit met beide ongeveer op level 83. MAAR we hebben allebei maar rond de 70 000 LP's. Dat scheelt toch 30 000 met jou...REIS2014 schreef:level 84 - 102.000 LP - inzet altijd 1.200
Nu moet ik zeggen, voordien deed ik maar wat. De ene keer hoog betten, dan weer laag, enz. Misschien moet ik consequenter gaan zijn en bv. wachten op de dubbel LP acties enzo.
- Dave Hester
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hello,
Level 105 , 165.000 LP'S inzet 1500
Level 100 , 151.000 LP'S inzet 1500
Level 105 , 165.000 LP'S inzet 1500
Level 100 , 151.000 LP'S inzet 1500
Yuuup !!!!
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Level 508 1.030.000 LP
Inzet vanaf 3000 en steeds hoger zetten indien je wint. Inzet 60.000 speelt niet leuk, geeft weinig prijs.
Inzet vanaf 3000 en steeds hoger zetten indien je wint. Inzet 60.000 speelt niet leuk, geeft weinig prijs.
Voor alle foto's
YouTube
YouTube
- butterfly
- Amerika-expert
Level 78. 121.000 LP (speel va half Januari) Inzet afhankelijk van hoeveel chips ik heb begin ik 600, daarna 1200 en bij veel winst 3000.
Level 77. 100.000 LP (even erbij gerekend wat ik al heb uitgegeven
)
Level 77. 100.000 LP (even erbij gerekend wat ik al heb uitgegeven

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Level 244. 571.000 LP en zo'n 450.000 LP ingewisseld, totaal dus ruim 1 miljoen LP.
Ik speel meestal ergens tussen de 1000 en 2000 inzet en gewoon op mijn eigen account met alleen een paar "echte" vrienden, dus geen mega hoeveelheden chips.
Meestal speel ik Bet the Farm of Lucky birds.
Ik speel meestal ergens tussen de 1000 en 2000 inzet en gewoon op mijn eigen account met alleen een paar "echte" vrienden, dus geen mega hoeveelheden chips.
Meestal speel ik Bet the Farm of Lucky birds.
- butterfly
- Amerika-expert
Een van de 2 accounts is bij ons ook een privé-account, dus ook maar 10 vrienden, en geen hopen chips. Toch scheelt het eindtotaal maar 20.000 LP. Het lijkt wel alsof op het privé-account veel vaker en meer LP's van de hotels op de strip komen, net alsof het op die manier een beetje gecompenseerd wordt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Bedankt voor de informatie over chips aan/van vrienden.
Level 51, 45.455 LP
Speel tussen de 100-800 chips per keer, net waar ik zin in heb.
Tijdsinvenstering is hoog. Niet het meest rendabele, maar ik speel met plezier.
Level 51, 45.455 LP
Speel tussen de 100-800 chips per keer, net waar ik zin in heb.
Tijdsinvenstering is hoog. Niet het meest rendabele, maar ik speel met plezier.
Wij spelen op twee accounts.
Rond half februari myvegas pas ontdekt dus nu ruim twee maanden.
Eerste account level 98 en 138.000 goud.
Tweede level 103 en 203.000 goud.
Er zit dus wel heel erg veel verschil tussen.
En dit komt omdat het ene account een tijd heel veel winst kreeg waardoor
er lang door gespeeld kon worden.
En we hebben er ook wel veel tijd ingestoken en allebei op de ipad erbij gespeeld.
Wij gaan as zaterdag last minute naar de Vs.
Geen Vegas maar twee weken Galveston Texas-New-Orléans-Memphis-Hot springs arkansas-Houston.
Hierdoor zal ik twee weken weinig gifts uit kunnen delen.
Ik ga daar alleen de spins proberen bij tehouden en de gifts terug sturen.
Hoop dat bij terug komst niet alle vrienden weg zijn.
Het giften kost wel erg veel tijd vindt ik en soms moet ik me er echt toe dwingen om iedereen aan te klikken.
Rond half februari myvegas pas ontdekt dus nu ruim twee maanden.
Eerste account level 98 en 138.000 goud.
Tweede level 103 en 203.000 goud.
Er zit dus wel heel erg veel verschil tussen.
En dit komt omdat het ene account een tijd heel veel winst kreeg waardoor
er lang door gespeeld kon worden.
En we hebben er ook wel veel tijd ingestoken en allebei op de ipad erbij gespeeld.
Wij gaan as zaterdag last minute naar de Vs.
Geen Vegas maar twee weken Galveston Texas-New-Orléans-Memphis-Hot springs arkansas-Houston.
Hierdoor zal ik twee weken weinig gifts uit kunnen delen.
Ik ga daar alleen de spins proberen bij tehouden en de gifts terug sturen.
Hoop dat bij terug komst niet alle vrienden weg zijn.
Het giften kost wel erg veel tijd vindt ik en soms moet ik me er echt toe dwingen om iedereen aan te klikken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12839 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties