Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Teton NP: Paardrijden
-
- Amerika-ontdekker
Grand Teton NP: Paardrijden
Begin augustus verblijf ik in Teton Village, nu willen we graag een halve dag of iets minder paardrijden in de bergen daar. Heeft iemand dat in die omgeving al een keer gedaan? Ben benieuwd of iemand een goede tip of ervaring heeft!
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Grand Teton NP: Paardrijden
Je hebt daar diverse mogelijkheden om paard te rijden en ook vlakbij Teton Village heb ik gezien. Zag er ook goed georganiseerd uit.
Zelf geen ervaring mee want ik ben meer van het zelf lopen
mvg,
Frans
Zelf geen ervaring mee want ik ben meer van het zelf lopen

mvg,
Frans
-
- Amerika-ontdekker
Haha, ik ook maar ik ga niet alleen op vakantie 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
dit is meer een algemene opmerking over paardrijden. als je dat geregeld doet en er graag eens wat ,,vaart" inbrengt doe je er best aan een privé-trip te zoeken en te boeken. Wil je het graag heel rustig hebben kan je de groepstrips doen in de nationale parken of omgeving teton village, maar die gaan dan wel echt heel traag.
hebben trip gedaan van rond teton village ( weet spijtig genoeg naam niet meer) maar dat was zelfs voor ons ,,onervaren" rijders wel heel rustig. beste rit ooit gemaakt was net ten noorden van moab , met een cowboy die ons zelfs naar petrified forest loodste
Jacques
dit is meer een algemene opmerking over paardrijden. als je dat geregeld doet en er graag eens wat ,,vaart" inbrengt doe je er best aan een privé-trip te zoeken en te boeken. Wil je het graag heel rustig hebben kan je de groepstrips doen in de nationale parken of omgeving teton village, maar die gaan dan wel echt heel traag.
hebben trip gedaan van rond teton village ( weet spijtig genoeg naam niet meer) maar dat was zelfs voor ons ,,onervaren" rijders wel heel rustig. beste rit ooit gemaakt was net ten noorden van moab , met een cowboy die ons zelfs naar petrified forest loodste
Jacques
-
- Amerika-ontdekker
Jacques bedankt voor de tip, ik zal het in gedachten houden. Mijn ervaring met paarden is dat ze altijd op hol slaan of struikelen, dus die groepsritjes zijn bij mij nooit saai 

- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
@ powercaster: Dan ga ik graag eens met jou mee. De vorige keer hebben we in Leadville, Colorado paardgereden, nou ja, mules in dit geval. Was een heel mooie trip. We waren met z'n drieën (ik ervaren en man en zoon onervaren) + gids. Het ging stevig bergop en na een prachtig uitzicht boven op de berg op de terugweg natuurlijk ook weer naar beneden. Voordat we vertrokken zei de vorige eigenaar van Matthew, die ik reed, tegen mij: "pas maar op. Ik heb met hem nog wel eens wat beleefd, ik heb hem 4 jaar gehad." Ik dacht, dat heb ik weer, ik krijg altijd die types met een steekje los, maar hij heeft geen stap verkeerd gezet. Ook de andere muildieren waren heel braaf. We hebben niettemin allemaal genoten.
http://jojostravelusa2006.blogspot.nl/
http://jojostravelusa2006.blogspot.nl/
Mijn vrouw en ik zijn vorig jaar in de Grand Teton omgeving gaan paardrijden, bij de Mill Iron Ranch. http://www.millironranch.net/trail-rides.html
Mijn vrouw kan uitstekend paardrijden, ikzelf totaal niet. We hebben in ons hotel in Jackson Hole Wyoming de rit van 2 uur geboekt bij de Mill Iron Ranch.
De rit in een groep van 6 man was ergens tussen 10.00 en 12.00u 's ochtends door de bergen, sommige stukken stijl omhoog. Allemaal uitstekende paarden die wat gewend zijn. Geen mules.
Het was ontzettend prachtig, relaxed en zo'n beetje het hoogtepunt van de hele reis, zo mooi was het met die vergezichten van de Tetons. Volgens de cowboy ook de rit met het hoogste stijgingspercentage.
Mijn vrouw kan uitstekend paardrijden, ikzelf totaal niet. We hebben in ons hotel in Jackson Hole Wyoming de rit van 2 uur geboekt bij de Mill Iron Ranch.
De rit in een groep van 6 man was ergens tussen 10.00 en 12.00u 's ochtends door de bergen, sommige stukken stijl omhoog. Allemaal uitstekende paarden die wat gewend zijn. Geen mules.
Het was ontzettend prachtig, relaxed en zo'n beetje het hoogtepunt van de hele reis, zo mooi was het met die vergezichten van de Tetons. Volgens de cowboy ook de rit met het hoogste stijgingspercentage.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ziet er idd goed op hun website. Alleen het 'Hunt' gedeelte vind ik zonde. Ik kan er gewoon niet bij dat mensen voor de fun zo'n prachtige beesten gaan schieten en er dan trots mee op de foto gaan... *walg*
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Daar geef ik je gelijk in. Ik heb die avond na het booken de site en die hunt foto's bekeken, en walgde er ook van. Maar goed, je gaat voor het paardrijden.
En het waren echt een van de liefste mensen van de hele reis. Het blijft natuurlijk een land van contrasten en er zijn wel meer zaken waar je met Amerikanen over kunt discussieren.
Ik zou het zeker niet in twijfel trekken en lekker gaan paardrijden.
En het waren echt een van de liefste mensen van de hele reis. Het blijft natuurlijk een land van contrasten en er zijn wel meer zaken waar je met Amerikanen over kunt discussieren.
Ik zou het zeker niet in twijfel trekken en lekker gaan paardrijden.
-
- Amerika-ontdekker
Remco bedankt voor de tip, dit ziet er goed uit! Jij hebt dit dus gewoon ter plekke nog geregeld, niet al van te voren?
@Powercoaster, ik ben zelf ook aan het rondkijken voor paardrijden in GT. Nu ben ik de Parade rest ranch, west yellowstone tegengekomen. Niet goedkoop om te verblijven en ook nog eens een verplichting van drie nachten. Maar misschien is het wel mogelijk om de paardrijtochten apart te regelen. Dit kan je echter niet terugvinden op de website.
Veel plezier in augustus.
Gaby
Veel plezier in augustus.
Gaby
2004 Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Gaby,
Bedankt voor de tip, maar we willen zo dicht mogelijk bij Jackson Hole rijden, aangezien we daar ons hotel hebben. Ik denk dat we voor de tip van Remco gaan
Edit: Alhoewel deze (http://www.horsebackadv.com/trail-rides/) ook erg interessant klinkt..
Bedankt voor de tip, maar we willen zo dicht mogelijk bij Jackson Hole rijden, aangezien we daar ons hotel hebben. Ik denk dat we voor de tip van Remco gaan

Edit: Alhoewel deze (http://www.horsebackadv.com/trail-rides/) ook erg interessant klinkt..
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
Wij gaan in september ook paardrijden bij millironranch. Nadat helaas niet op emails werd gereageerd hebben we gebeld. De rit van 4 uur werd ons afgeraden omdat we 0,0 ervaring hebben. Twee uur lijkt me daarom prima.
Dit doen we aan het einde van de dag en wellicht daarna samen eten. Dat is even afhankelijk van aantal mensen dat zich aanmeld. We zijn blijkbaar wat laat in het seizoen. Ze had nu 4 mensen.
Ik ben benieuwd en heb er veel zin in. Aftellen is begonnen!
Gr Annelies
Wij gaan in september ook paardrijden bij millironranch. Nadat helaas niet op emails werd gereageerd hebben we gebeld. De rit van 4 uur werd ons afgeraden omdat we 0,0 ervaring hebben. Twee uur lijkt me daarom prima.
Dit doen we aan het einde van de dag en wellicht daarna samen eten. Dat is even afhankelijk van aantal mensen dat zich aanmeld. We zijn blijkbaar wat laat in het seizoen. Ze had nu 4 mensen.
Ik ben benieuwd en heb er veel zin in. Aftellen is begonnen!
Gr Annelies
-
- Amerika-ontdekker
Inmiddels zijn we weer terug en hebben we de 2 hour Little Pulpit Ride van http://www.horsebackadv.com/trail-rides/ gedaan en dat was een erg leuke tocht. Reserveren was niet nodig, dus we zijn op eigen gelegenheid daar naar toe gereden. Ter plekke kijken ze dan of er andere mensen zijn die mee gaan, maar wij hadden geluk en kregen een privé tocht. Onze gids was een hele relaxte cowboy en de tocht ging door bossen, riviertjes naar de top van een berg vanwaar we een mooi uitzicht hadden. De paarden zagen er verzocht uit en gedroegen zicht netjes. Al met al zeker het geld waard.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Leuk dat hij is meegevallen
We hebben ook nog getwijfeld om daar een paardrit te gaan doen maar bij ons is het uiteindelijk een 3uur durende rit nabij Moab geworden. Ook zeer de moeite en voor herhaling vatbaar

We hebben ook nog getwijfeld om daar een paardrit te gaan doen maar bij ons is het uiteindelijk een 3uur durende rit nabij Moab geworden. Ook zeer de moeite en voor herhaling vatbaar

* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
-
- Amerika-ontdekker
Wij hadden naast de paardrijrit ook nog de steakdinner gereserveerd. Klein stukje vlees van de bbq
Super rit in de bergen. Bergop vond ik vele malen fijner dan bergaf (mijn paard denk ik ook!). Maar wat een prachtige uitzichten. Millironranch ... zeker de moeite waard.

Super rit in de bergen. Bergop vond ik vele malen fijner dan bergaf (mijn paard denk ik ook!). Maar wat een prachtige uitzichten. Millironranch ... zeker de moeite waard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht