Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koelkastmagneten
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Koelkastmagneten
Hoi,
Mijn zoon gaat op zichzelf wonen en spaart koelkastmagneten van de plekken waar hij is geweest. Helaas is hij pas later gaan sparen en mist nog wat Amerika magneten. Ik ben op zoek naar Los Angeles, San Francisco, San Diego. En ook van Yosemite en van Toronto (Canada)
Ik hoop dat iemand me kan helpen om hem te verrassen. Uiteraard vergoed ik alle gemaakt kosten !
groetjes,
Monique
Mijn zoon gaat op zichzelf wonen en spaart koelkastmagneten van de plekken waar hij is geweest. Helaas is hij pas later gaan sparen en mist nog wat Amerika magneten. Ik ben op zoek naar Los Angeles, San Francisco, San Diego. En ook van Yosemite en van Toronto (Canada)
Ik hoop dat iemand me kan helpen om hem te verrassen. Uiteraard vergoed ik alle gemaakt kosten !
groetjes,
Monique
-
sharon-vb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Koelkastmagneten
Ik kan je alleen helpen aan Toronto, die andere pronken op mijn eigen koelkast deur.
Wij gaan in juli die kant op, of wil je ze nu meteen hebben?
Groetjes Sharon
Wij gaan in juli die kant op, of wil je ze nu meteen hebben?
Groetjes Sharon
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
Juli is prima. Ik heb ook al wat webshops gezien waar je ook één en ander kan bestellen. Maar ik vind het toch leuker als ze ook echt daar vandaan komen
Stuur je me tzt een pb als het gelukt is ? Dan kunnen we verder afspraken maken.
Alvast super bedankt !
groetjes,
Monique
-
sharon-vb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik denk dat jij mij tegen de tijd dat ik vertrek nog even een pb'tje moet sturen.
Ik wil het graag voor je doen, kleine moeite, maar het is ook echt iets dat ik over drie maanden vergeten kan zijn.....
Wij vertrekken 14 juli, een week of twee van tevoren is goed. Zullen we het zo afspreken?
Groetjes Sharon.
Ik wil het graag voor je doen, kleine moeite, maar het is ook echt iets dat ik over drie maanden vergeten kan zijn.....
Wij vertrekken 14 juli, een week of twee van tevoren is goed. Zullen we het zo afspreken?
Groetjes Sharon.
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij vertrekken pas eind september. Als je niemand eerder vindt, wil ik die van SF, LA en Yosemite ook wel voor je meebrengen. Voor mezelf koop ik er ook steeds. Stuur mij half september dan misschien ook best een herrinnering indien je nog niet verder geholpen bent. 
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hoi Monique,
Is hij ook soms geinteresseerd in Vancouver, Canada? En ik denk dat ik ook nog ergens eentje heb liggen van Washington State. Je laat maar horen als deze ook goed zijn, dan help ik je graag verder!
Groetjes,
Ann
Is hij ook soms geinteresseerd in Vancouver, Canada? En ik denk dat ik ook nog ergens eentje heb liggen van Washington State. Je laat maar horen als deze ook goed zijn, dan help ik je graag verder!
Groetjes,
Ann
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
Ja, doe ik, logisch !sharon-vb schreef:Ik denk dat jij mij tegen de tijd dat ik vertrek nog even een pb'tje moet sturen.
Ik wil het graag voor je doen, kleine moeite, maar het is ook echt iets dat ik over drie maanden vergeten kan zijn.....![]()
Groetjes Sharon.
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
SuperKristel De Schryver schreef:Wij vertrekken pas eind september. Als je niemand eerder vindt, wil ik die van SF, LA en Yosemite ook wel voor je meebrengen. Voor mezelf koop ik er ook steeds. Stuur mij half september dan misschien ook best een herrinnering indien je nog niet verder geholpen bent.
groetjes,
Monique
Daar is hij nog niet geweest, hij spaart alleen van de plekken waar hij al is geweest. In ieder geval bedankt !AnnInBC schreef:Hoi Monique,
Is hij ook soms geinteresseerd in Vancouver, Canada? En ik denk dat ik ook nog ergens eentje heb liggen van Washington State. Je laat maar horen als deze ook goed zijn, dan help ik je graag verder!![]()
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Super, dat hoor ik altijd graag!
En dan kan je tegen dan ook zelf voor magneten kijken.
Zo ben ik ook wel, ik heb alleen magneten op mijn koelkast van plaatsen waar ik geweest ben.
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Is de verzameling al compleet? Binnen enkele dagen gaan wij richting Yosemite en daarna naar San Francisco en LA. Groetjes!