Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Weekje North Carolina
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Weekje North Carolina
Over een week (15 april) vertrekken wij voor een week naar Raleigh. Ja, een weekje maar, gedeeltelijk ingegeven door de shutdown van vorig jaar waardoor we nagenoeg niets van onze oorspronkelijke planning hebben kunnen doen.
We starten in Raleigh waar we op het vliegveld onze huurauto, een mid-size suv ophalen. Het wordt een druk weekje met een bezoek aan Outer Banks, Pocosin Lakes (met een gids beren zoeken en kijken), een Tiger rescue en natuurlijk ook een outlet.
Voor de liefhebbers en facebook bezoekers is er een facebookpagina waar we zullen proberen regelmatig een kleine update en foto's te posten. Later als we weer thuis zijn zal er ook weer een verslag op onze website komen.
We starten in Raleigh waar we op het vliegveld onze huurauto, een mid-size suv ophalen. Het wordt een druk weekje met een bezoek aan Outer Banks, Pocosin Lakes (met een gids beren zoeken en kijken), een Tiger rescue en natuurlijk ook een outlet.
Voor de liefhebbers en facebook bezoekers is er een facebookpagina waar we zullen proberen regelmatig een kleine update en foto's te posten. Later als we weer thuis zijn zal er ook weer een verslag op onze website komen.
Re: Weekje North Carolina
Voor ik het vergeet:
Heel veel plezier!!!
Heel veel plezier!!!
Veel plezier gewenst! Lekker, zo'n weekje eruit. Ik ben wel eens in een Tiger Rescue in Azië geweest. Verschrikkelijk vond ik dat (alhoewel die dieren indrukkwekkend zijn!). Ze werden echter niet al te best verzorgd. Hopelijk is het daar beter (op de een of andere manier denk ik van wel).
Nogmaals fijne reis gewenst!
Nogmaals fijne reis gewenst!

Groetjes,
Daniel
Daniel
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Veel plezier! Vergeet ook niet om Durham te bezoeken. Mooie universiteits campus en de Sarah Duke Gardens -- en een mooi industrieel binnenstadje.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Jeetje, wat is dat alweer dichtbij! Heel veel plezier gewenst.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Veel plezier met jullie weekje vakantie.
Ga zeker even jullie berichtjes volgen want wij gaan in september die kant op.
Ben benieuwd !!
Goede reis
Ga zeker even jullie berichtjes volgen want wij gaan in september die kant op.
Ben benieuwd !!
Goede reis

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zal er aan denken,Sarah Duke Gardens heb ik wel eens van gehoord, ben bang dat de tijd ons gaat ontbreken. Alleen maandag (tweede paasdag) is nog leeg qua planning. Maar ik denk dat onze gastvrouw dan vast ook wel weer wat leuks weet te bedenkenVeel plezier! Vergeet ook niet om Durham te bezoeken. Mooie universiteits campus en de Sarah Duke Gardens -- en een mooi industrieel binnenstadje.

-
- Amerika-expert
Hey ik zie nu dit topic pas.
USA2004 Zit een beetje reclame te maken voor Durham
Was een mooie week en we zijn wel via de 751 een beetje door het zuiden van Durham gekomen.
Vond het leuk om samen met jullie op avontuur uit te gaan. (Lees beren spotten)
Kortom heel gezellig jullie een week hier op bezoek te hebben gehad!
USA2004 Zit een beetje reclame te maken voor Durham

Was een mooie week en we zijn wel via de 751 een beetje door het zuiden van Durham gekomen.
Vond het leuk om samen met jullie op avontuur uit te gaan. (Lees beren spotten)
Kortom heel gezellig jullie een week hier op bezoek te hebben gehad!

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het was maar een week, maar voelde als 4. Wat een geweldige vakantie was dat (afgezien van de heen vlucht
)
En wij vonden het erg gezellig om met jullie/jou een week weg te zijn. Die beer staat blijvend op mijn netvlies.

En wij vonden het erg gezellig om met jullie/jou een week weg te zijn. Die beer staat blijvend op mijn netvlies.

-
- Amerika-expert
Ha! Bij mij ook! Maar wat een ervaring!!!
Zal het niet snel vergeten. Heel bijzonder.
Zal het niet snel vergeten. Heel bijzonder.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de mensen die het leuk vinden! Ons verslag van deze bijzondere week staat op onze website.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2721 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 19 Reacties