Vorig jaar nam ik een paar sandalen mee die eigenlijk 'op' waren en die heb ik daar achtergelaten, net als een spijkerbroek. Wel 3 broeken voor in de plaats gekocht maar helaas verder geen laarzen..had een paar mooie bij de bootbarn gezien, maar achteraf vond ik de afwerking niet al te denderend, en een stel laarzen van $300+ die wel erg mooi waren,wijselijk maar terug op de plank gezet
Dus over 7 maanden! (goh, wat duurt dat nog lang!

) neem ik ook weer oude kleding mee (kijk u al een beetje in de kledinghoop wat ik eigenlijk al weg wil doen, dus dat gaat mooi in de kofer )en ruil ik het daar in voor nieuw en wat toilet artiekelen, want heb het vaak genoeg gehad dat ik maar 1/4 van mn toilet-tas gebruikte op vakanties, en das gewoon zonde! een goede nivea-creme(heb je gelukkig nu ook in een tube ipv pot)- tandpasta- blok zeep-deo-tandenborstel - haarborstel en gel en evt. medicatie dat ik dan misschien gebruik en toilet tas is gevult! (zal vast nog wel wat bij komen

) maar blijft lastig. De rest koop ik wel ter plaatse.
Zelf zou niks van electronica kopen daar, vind het een eng idee, stel het gaat kapot en dan zit je...
Had vorig jaar een gigantisch mooie ring gezien, maar vreemd genoeg verkopen ze daar maar 1 standaard maat (meestal) en ze konden die ring wel laten verkleinen, naar vond het dan alsnog niet echt prettig, stel dat die niet mooi afgewerkt is of wat dan ook. een beetje wat de boer niet kent vreet die niet verhaal..
Dus ring laten liggen, best balen want ik wou een verlovingsring uit amerika, was daar tenslotte ook gevraagd (met een speelgoedring

). Dus opzoek naar andere ringen, en als ze div. maten verkochten hadden ze niet mijn maat op voorraad :S
En laat het nou net een paar dagen na thuiskomst zijn dat ik in het winkelcentrum vlak waar ik woon de ring bij een juwelier lag, een beetje weggestopt (was geen merkring) dus het had zo moeten zijn