Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Beautje: tips bij route LA - SF
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Beautje: tips bij route LA - SF
Ik verwacht ook dat hij vroeg open is maar daar is niets met zekerheid over te zeggen. Waar heb je dat gelezen?
Ga niet alleen op de TomTom rijden maar koop zeker een goede papieren kaart.
Marianne
Ga niet alleen op de TomTom rijden maar koop zeker een goede papieren kaart.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ingrid bedankt voor je site nog voor de tickets!
Ik kom alleen uit op bijna 500 dollar voor z'n tweeën een half uurtje in zo'n helikopter.
Nog even door zoeken nog maar.......
Ik kom alleen uit op bijna 500 dollar voor z'n tweeën een half uurtje in zo'n helikopter.
Nog even door zoeken nog maar.......
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Nu verschiet ik toch zelf ook wel van de prijzen.
In 2009 betaalde ik 230 $ voor 1 volw en 1 kind samen.
Wij hadden de North Canyon tour.
Misschien via Groupon? Of een coupon zoeken. (ik weet niet als ik de link hier mag plaatsen maar als je in google zoekt met: papillon grand canyon helicopters coupons dan zie er dadelijk)
Groetjes,
Ingrid
In 2009 betaalde ik 230 $ voor 1 volw en 1 kind samen.
Wij hadden de North Canyon tour.
Misschien via Groupon? Of een coupon zoeken. (ik weet niet als ik de link hier mag plaatsen maar als je in google zoekt met: papillon grand canyon helicopters coupons dan zie er dadelijk)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga meteen even kijken Ingrid dankjewel voor de tip!
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb via http://www.viatorcom.nl nu voor twee personen tickets die ik kan boeken voor €213.24
Is dit niet wat duister? Gaat om 1 mei 2014, en er staat geen tijd bij..
Voor de rest kan ik namelijk niet echt goedkope opties vinden. Of moeten we maar gewoon daar tickets scoren en hopen dat er plek is op het tijdstip dat wij graag willen? (in de ochtend)
En het gaat hier om de West Rim. Ik heb ook geen idee wat we het beste kunnen doen, North of West?
Is dit niet wat duister? Gaat om 1 mei 2014, en er staat geen tijd bij..
Voor de rest kan ik namelijk niet echt goedkope opties vinden. Of moeten we maar gewoon daar tickets scoren en hopen dat er plek is op het tijdstip dat wij graag willen? (in de ochtend)
En het gaat hier om de West Rim. Ik heb ook geen idee wat we het beste kunnen doen, North of West?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet goed kijken wat je wilt. Als je vertrekt van Tusayan (bij de South Rim) dan maak je een vlucht over Grand Canyon NP, en je vliegt richting North Rim of naar het oosten. De west Rim is iets anders, als je dat wilt doen vlieg je vanuit Las Vegas.
Marianne
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Op http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/tioga.htm kun je kijken hoe ver ze zijn met het sneeuwruimen.
OP http://www.dot.ca.gov/cgi-bin/roads.cgi kun je kijken welke pas(sen) open zijn.
Fijne vakantie.
OP http://www.dot.ca.gov/cgi-bin/roads.cgi kun je kijken welke pas(sen) open zijn.
Fijne vakantie.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- ingrid14
- Amerika-expert
!! West Rim is helemaal niet bij Grand Canyon Village.
Als je een tour reserveert, moet je er op letten dat die vanuit Tusayan (South Rim) vertrekt.
(als je bij papillon kijkt, kies je een tour bij Grand Canyon National Park (niet West Rim, niet vanuit LV)
(Grand Canyon West is eigenlijk een soort zij-canyon van de echte grand canyon, de meningen hier op het forum zijn meestal : tourist trap)
(ik denk dat die tour van viatorcom vanuit LV naar Grand Canyon West is - als dit zo is, doe je dit beter niet)
Groetjes,
Ingrid
Als je een tour reserveert, moet je er op letten dat die vanuit Tusayan (South Rim) vertrekt.
(als je bij papillon kijkt, kies je een tour bij Grand Canyon National Park (niet West Rim, niet vanuit LV)
(Grand Canyon West is eigenlijk een soort zij-canyon van de echte grand canyon, de meningen hier op het forum zijn meestal : tourist trap)
(ik denk dat die tour van viatorcom vanuit LV naar Grand Canyon West is - als dit zo is, doe je dit beter niet)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga vandaag even kijken en als het echt niet anders kan doen we die andere kaartjes gewoon van pappilon.
Veel geld maar anderzijds willen we de vlucht over de Canyon niet laten schieten op deze fantastische reis!
Verder nog tips en tricks met bepaalde dingen op een camper reis?
Ik ga ook nog even het forum doorspitten hoor!
In ieder geval bedankt voor jullie hulp
Veel geld maar anderzijds willen we de vlucht over de Canyon niet laten schieten op deze fantastische reis!
Verder nog tips en tricks met bepaalde dingen op een camper reis?
Ik ga ook nog even het forum doorspitten hoor!
In ieder geval bedankt voor jullie hulp

- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben op onze eerste reis een helicoptervlucht gemaakt in de Grand Canyon en daarna langs de South Rim gewandeld. Dat was een leuke belevenis. Toen betaalden we $ 90,- per persoon voor een half uur. Let wel: dat was in 1995.
Deze keer gaan we vanuit Las Vegas een dagtocht maken met een vliegtuigje naar de Grand Canyon West Rim met wandelmogelijkheden bij 2 uitzichtpunten en een lunch. Deze hebben we geboekt bij http://www.canyontours.com en heet Grand Canyon West Rim Indian Air and Ground Tour. Wij hebben in februari geboekt en toen kostte het $ 229,- per persoon, nu staat hij er voor $ 234,- p.p. op. Het is ongetwijfeld een tourist trap, maar voor ons wel een stuk Grand Canyon wat we nog niet gezien hebben. Op de South Rim zijn we inmiddels 2x geweest.
Deze keer gaan we vanuit Las Vegas een dagtocht maken met een vliegtuigje naar de Grand Canyon West Rim met wandelmogelijkheden bij 2 uitzichtpunten en een lunch. Deze hebben we geboekt bij http://www.canyontours.com en heet Grand Canyon West Rim Indian Air and Ground Tour. Wij hebben in februari geboekt en toen kostte het $ 229,- per persoon, nu staat hij er voor $ 234,- p.p. op. Het is ongetwijfeld een tourist trap, maar voor ons wel een stuk Grand Canyon wat we nog niet gezien hebben. Op de South Rim zijn we inmiddels 2x geweest.
Leuke reis!
Mag ik vragen waar je tickets hebt geboekt voor een Baseball wedstrijd?
Fijne vakantie
Mag ik vragen waar je tickets hebt geboekt voor een Baseball wedstrijd?
Fijne vakantie

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb de tickets geboekt via de officiele site van de SF Giants!
http://sanfrancisco.giants.mlb.com/index.jsp?c_id=sf
http://sanfrancisco.giants.mlb.com/index.jsp?c_id=sf
Dankjewel! Ga meteen kijken 
Wanneer ga je de reis maken? Ben benieuwd hoe jouw ervaringen zijn..
Mijn vriend en ik gaan deze zomer voor de eerste keer, en hebben veel dezelfde dingen !

Wanneer ga je de reis maken? Ben benieuwd hoe jouw ervaringen zijn..
Mijn vriend en ik gaan deze zomer voor de eerste keer, en hebben veel dezelfde dingen !

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
Stephaa, voor tickets kan je ook kijken op http://www.stubhub.com.
Daar zijn ze vaak een stuk goedkoper.
Daar zijn ze vaak een stuk goedkoper.
-
- Amerika-ontdekker
Wij gaan eind april weg voor drie weken! Voor de eerste keer!
Zijn er nog ideeen voor een leuke camping in de buurt van san francisco? We moeten vlakbij fremont de camper inleveren dus de laatste dag willen we graag in de buurt zitten om de camper op tijd in te leveren en op ons gemak naar het hotel te gaan!
Ook ben ik nog even aan het kijken of het wellicht handig is dat we de camping alvast boeken voor de dagen in las Vegas en in de Grand Canyon. Is dat aan te raden? Of kan dat makkelijk open blijven omdat we toch vroeg zijn?
Ps. Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden! Het is echt zooooveel leuker (en spannender) om de reis zelf te regelen en uit te pluizen! Met jullie hulp natuurlijk!
Zijn er nog ideeen voor een leuke camping in de buurt van san francisco? We moeten vlakbij fremont de camper inleveren dus de laatste dag willen we graag in de buurt zitten om de camper op tijd in te leveren en op ons gemak naar het hotel te gaan!
Ook ben ik nog even aan het kijken of het wellicht handig is dat we de camping alvast boeken voor de dagen in las Vegas en in de Grand Canyon. Is dat aan te raden? Of kan dat makkelijk open blijven omdat we toch vroeg zijn?
Ps. Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden! Het is echt zooooveel leuker (en spannender) om de reis zelf te regelen en uit te pluizen! Met jullie hulp natuurlijk!

-
- Amerika-ontdekker
Even een berichtje uit de USA!
Het is hier geweldig mooi! Zaterdag aangekomen en de huurauto opgehaald en al even voorgeproefd met een rondje downtown. Zondag getourd door
Beverly Bills, Hollywood the walk of Fame en even over Vanice Beach gelopen. Echt heel erg genoten!
We hebben vandaag de camper opgehaald in la, de flinke c30 maar het gaat prima hoor! Even boodschappen gedaan en alles ingeruimd bij aankomst op de camping bij barstow. Wel een belachelijk dure van KOA... Maar goed we gaan vanaf morgen gewoon goed kijken of er nog meer campings zijn in de buurt want het moet natuurlijk wel leuk blijven!
Hebben jullie wat dat betreft nog tips qua campings zoeken? Gewoon rijden en kijken wat je tegen komt? Ik kan natuurlijk de site ook wel raadplegen maar dan heb ik wel internet nodig en dat hebben we onderweg niet...
Alvast bedankt!
Het is hier geweldig mooi! Zaterdag aangekomen en de huurauto opgehaald en al even voorgeproefd met een rondje downtown. Zondag getourd door
Beverly Bills, Hollywood the walk of Fame en even over Vanice Beach gelopen. Echt heel erg genoten!
We hebben vandaag de camper opgehaald in la, de flinke c30 maar het gaat prima hoor! Even boodschappen gedaan en alles ingeruimd bij aankomst op de camping bij barstow. Wel een belachelijk dure van KOA... Maar goed we gaan vanaf morgen gewoon goed kijken of er nog meer campings zijn in de buurt want het moet natuurlijk wel leuk blijven!
Hebben jullie wat dat betreft nog tips qua campings zoeken? Gewoon rijden en kijken wat je tegen komt? Ik kan natuurlijk de site ook wel raadplegen maar dan heb ik wel internet nodig en dat hebben we onderweg niet...
Alvast bedankt!
Ja, KOA is duur, zelfs met de korting die je vaak via de verhuurder krijgt. Wij proberen ze altijd te vermijden, ook al omdat je voor voorzieningen betaalt die je helemaal niet nodig hebt. Wij proberen altijd in de nationale parken of State parks te overnachten. Dat is ten eerste stukken goedkoper, maar bovendien en vooral veel mooier (en rustiger). Slechts een paar keer maken we dan tussendoor gebruik van een campground of rv-park met full hook-up.
Voor de lokatie kijken we meestal gewoon op de wegenkaart, en vervolgens zoeken we de specifieke informatie op op internet. Of we googlen gewoon wat in de omgeving waar we uit willen komen. WiFi heb je vaak onderweg bij grote ketens zoals Starbucks of macdonalds.
Voor de lokatie kijken we meestal gewoon op de wegenkaart, en vervolgens zoeken we de specifieke informatie op op internet. Of we googlen gewoon wat in de omgeving waar we uit willen komen. WiFi heb je vaak onderweg bij grote ketens zoals Starbucks of macdonalds.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik dacht dat er altijd een camping guide in de camper lag? Informeer anders bij visitors centers. En zoveel mogelijk in de parken overnachten, daar betaal je iets van 20 dollar.
Marianne
Marianne
Die campinggidsen in de camper zijn absoluut niet volledig, en moet je eigenlijk gewoon zien als een advertentieblaadje. Er staan alleen maar grote campgrounds in met veel voorzieningen, van het type waar mensen een complete vakantie doorbrengen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6027 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 8 Reacties