Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Beautje: tips bij route LA - SF
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis Beautje: tips bij route LA - SF
Hallo,
Mijn vriend en ik gaan april-mei 2014 een reis maken van 3 weken met een C30 camper van cruise america (omdat de C25 niet meer beschikbaar was one way)
We starten in Los angeles en verblijven daar twee nachten, waarna wij vertrekken richting San Francisco. Daar aangekomen blijven we er ook nog 2 nachtjes voordat wij terug vliegen naar NL.
De tickets, campings etc moeten nog geboekt worden, we willen even kijken met de werelddeal weken van KLM, misschien zijn er nog andere tips van mensen die hier bekend mee zijn?
We zijn beide gewend om langere tijd te rijden i.v.m. werk dus langere afstanden zijn goed te doen normaliter. We houden van een mooie natuur maar zijn geen wandelaars. We willen echt de highlights zien in de parken en weer verder of overnachten daar waar het ECHT de moeite waard is.
Hieronder onze planning qua route. Ik hoop dat jullie ons tips en adviezen kunnen geven wat betreft de route, campings en of te lang/kort rijden qua afstand. (Ik lees overal dat het grote kans is dat de tioga pass dicht is in deze periode misschien een plan B maken?..)
Alvast bedankt voor de moeite!
Datum/dag/waar
26-apr 1 Vlucht AMS - LA
27-apr 2 Los Angeles
28-apr 3 Camper ophalen - Kingsman
29-apr 4 Kingsman - Grand Canyon
30-apr 5 Grand Canyon
1-mei 6 Grand Canyon - Monnument Valley
2-mei 7 Monument Valley
3-mei 8 Monument Valley- Page
4-mei 9 Page
5-mei 10 Page - Bryce Canyon NP
6-mei 11 Bryce Canyon NP - Zion
7-mei 12 Zion - Valley of Fire SP
8-mei 13 Valley of Fire SP - Las Vegas
9-mei 14 Las Vegas
10-mei 15 Las Vegas - Lake Isabella
11-mei 16 Lake Isabella - Sequoia NP
12-mei 17 Sequoia NP - Yosemite NP
13-mei 18 Yosemite NP
14-mei 19 Yosemite NP - San Francisco
15-mei 20 Camper inleveren - San Francisco
16-mei 21 San Francisco
17-mei 22 Vlucht San Francisco - AMS
Mijn vriend en ik gaan april-mei 2014 een reis maken van 3 weken met een C30 camper van cruise america (omdat de C25 niet meer beschikbaar was one way)
We starten in Los angeles en verblijven daar twee nachten, waarna wij vertrekken richting San Francisco. Daar aangekomen blijven we er ook nog 2 nachtjes voordat wij terug vliegen naar NL.
De tickets, campings etc moeten nog geboekt worden, we willen even kijken met de werelddeal weken van KLM, misschien zijn er nog andere tips van mensen die hier bekend mee zijn?
We zijn beide gewend om langere tijd te rijden i.v.m. werk dus langere afstanden zijn goed te doen normaliter. We houden van een mooie natuur maar zijn geen wandelaars. We willen echt de highlights zien in de parken en weer verder of overnachten daar waar het ECHT de moeite waard is.
Hieronder onze planning qua route. Ik hoop dat jullie ons tips en adviezen kunnen geven wat betreft de route, campings en of te lang/kort rijden qua afstand. (Ik lees overal dat het grote kans is dat de tioga pass dicht is in deze periode misschien een plan B maken?..)
Alvast bedankt voor de moeite!
Datum/dag/waar
26-apr 1 Vlucht AMS - LA
27-apr 2 Los Angeles
28-apr 3 Camper ophalen - Kingsman
29-apr 4 Kingsman - Grand Canyon
30-apr 5 Grand Canyon
1-mei 6 Grand Canyon - Monnument Valley
2-mei 7 Monument Valley
4-mei 9 Page
7-mei 12 Zion - Valley of Fire SP
8-mei 13 Valley of Fire SP - Las Vegas
9-mei 14 Las Vegas
10-mei 15 Las Vegas - Lake Isabella
11-mei 16 Lake Isabella - Sequoia NP
12-mei 17 Sequoia NP - Yosemite NP
13-mei 18 Yosemite NP
14-mei 19 Yosemite NP - San Francisco
15-mei 20 Camper inleveren - San Francisco
16-mei 21 San Francisco
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis Beautje: tips bij route LA - SF
Zoals je route nu gemaakt is, kom je niet langs de Tioga Pass, geen plan B nodig.
Ik weet niet wat jullie willen doen in Monument Valley maar normaal is 1 overnachting daar genoeg.
Ik zou wel een 2de overnachting bij Zion inplannen.
Groetjes
Ingrid
Ik weet niet wat jullie willen doen in Monument Valley maar normaal is 1 overnachting daar genoeg.
Ik zou wel een 2de overnachting bij Zion inplannen.
Groetjes
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Wil je actief de Grand Canyon in gaan of alleen bekijken vanaf de rand? in dat laatste geval heb je genoeg aan 2 halve dagen, bijvoorbeeld een halve dag langs de rand lopen en op een ochtend de heli vlucht doen.
Zoals al aangegeven is een extra dag Monument Valley overbodig, je kan deze dag beter besteden aan Yoshua Tree NP
Zoals al aangegeven is een extra dag Monument Valley overbodig, je kan deze dag beter besteden aan Yoshua Tree NP
Mijn reisverslag Westkust ----> http://www.keigezellig.nl
Houd er rekening mee dat de weg naar Sequoia Kings canyon via 198 erg steil is en nogal wat bochten kent. Ik zou die weg niet met een 30' rig gaan rijden.
-
- Amerika-ontdekker
Super bedankt voor de tips!
Ik ga zeker de dag verschuiven van monument valley, even kijken waarnaar precies nog!
Is er een andere weg mogelijk naar sequoia? Want daar willen we wel echt heel graag naar toe!
En zijn er nog tips of adviezen voor het uitzoeken van campings/hotels? Of moet ik daarvoor even naar een ander forumonderwerp?
Nogmaals bedankt voor de gegeven adviezen!
Ik ga zeker de dag verschuiven van monument valley, even kijken waarnaar precies nog!
Is er een andere weg mogelijk naar sequoia? Want daar willen we wel echt heel graag naar toe!
En zijn er nog tips of adviezen voor het uitzoeken van campings/hotels? Of moet ik daarvoor even naar een ander forumonderwerp?
Nogmaals bedankt voor de gegeven adviezen!
Je kan via 180 naar Seki rijden.
-
- Amerika-ontdekker
Hulp bij campings zoeken!
Hallo,
Ik ga samen met mijn vriend april/mei 2014 een camperreis maken met een c30 van cruise america.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet precies waar ik nu goed aan doe. Moet ik alle campings boeken voor deze periode of alleen de hoognodige zodat je altijd nog wat 'schuifruimte' hebt?
Heeft er iemand tips of goede ervaringen? Dit is namelijk onze eerst reis en hebben totaal geen ervaring of leidraad!
Alvast bedankt!!
Wij doen de volgende route:
Dag 1 Camper ophalen los Angeles - kingsman
Dag 2 kingsman - Grand Canyon
Dag 3 grand Canyon
Dag 4 Grand Canyon - Monnument valley
Dag 5 Monument valley - Page
Dag 6 Page
Dag 7 Page - Bryce Canyon
Dag 8 Bryce Canyon - Zion
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion - Valley of Fire
Dag 11 valley of Fire - las Vegas
Dag 12 las Vegas
Dag 13 las Vegas - lake Isabella
Dag 14 lake Isabella - sequoia
Dag 15 sequoia - yosemite np
Dag 16 Yosemite
Dag 17 yosemite - san francisco
Dag 18 san francisco (camper inleveren)
Ik ga samen met mijn vriend april/mei 2014 een camperreis maken met een c30 van cruise america.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet precies waar ik nu goed aan doe. Moet ik alle campings boeken voor deze periode of alleen de hoognodige zodat je altijd nog wat 'schuifruimte' hebt?
Heeft er iemand tips of goede ervaringen? Dit is namelijk onze eerst reis en hebben totaal geen ervaring of leidraad!
Alvast bedankt!!
Wij doen de volgende route:
Dag 1 Camper ophalen los Angeles - kingsman
Dag 2 kingsman - Grand Canyon
Dag 3 grand Canyon
Dag 4 Grand Canyon - Monnument valley
Dag 5 Monument valley - Page
Dag 6 Page
Dag 7 Page - Bryce Canyon
Dag 8 Bryce Canyon - Zion
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion - Valley of Fire
Dag 11 valley of Fire - las Vegas
Dag 12 las Vegas
Dag 13 las Vegas - lake Isabella
Dag 14 lake Isabella - sequoia
Dag 15 sequoia - yosemite np
Dag 16 Yosemite
Dag 17 yosemite - san francisco
Dag 18 san francisco (camper inleveren)
Laatst gewijzigd door markro op 07 nov 2013, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de wegen in de parken kun je het beste de NPS-site gebruiken. Voor Sequoia/Kings Canyon is dat http://www.nps.gov/seki. Aan de linkerkant vind je een link naar de park map. Via de 180 het park inrijden is een mogelijkheid. Je rijdt dan wel ver om als je naar Sequoia wilt. Je zou je bezoek aan kunnen beperken tot Kings Canyon (Grant Grove). Kijk eens naar ons 2013-verslag daarvoor.
Handiger is om seki helemaal over te slaan en alleen Yosemite te bezoeken. Je kunt daar in de Mariposa Grove ook sequoia's zien. Als je geluk hebt is de Tioga Pass open en kun je die route nemen.
Marianne
Handiger is om seki helemaal over te slaan en alleen Yosemite te bezoeken. Je kunt daar in de Mariposa Grove ook sequoia's zien. Als je geluk hebt is de Tioga Pass open en kun je die route nemen.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hulp bij campings zoeken!
Ik denk dat je het in die tijd van het jaar prima open kunt laten. Wellicht alleen Yosemite reserveren; de campings buiten de vallei zijn dan nog gesloten dus iedereen moet in de vallei staan. Zeker als je er in het weekend bent is reserveren aanbevolen. Kijk voor Yosemite op http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/camping.htm.
Marianne
Marianne
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Voor Monument Valley kan ik je Goulding’s Campground aanraden. Deze is misschien ook wel handig om te reserveren.
In Page vonden wij Wahweap RV Park een fijne en mooie camping.
In Bryce stonden wij op Ruby's Campground, prima bevallen, maar in het park zelf lijkt mij ook erg mooi.
In Sequoia stonden wij op de Lodgepole Campground, groot en in het weekend erg druk. Maar de omgeving is prachtig.
Succes met keuzes maken!
In Page vonden wij Wahweap RV Park een fijne en mooie camping.
In Bryce stonden wij op Ruby's Campground, prima bevallen, maar in het park zelf lijkt mij ook erg mooi.
In Sequoia stonden wij op de Lodgepole Campground, groot en in het weekend erg druk. Maar de omgeving is prachtig.
Succes met keuzes maken!
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die gebruik ik ook altijd.
Reserveren in de periode waarin jullie gaan zal alleen nodig zijn als je in het weekend in Zion of de Grand Canyon zit en natuurlijk Yosemite.
Waar wij al die jaren gestaan hebben kan je in onze reisverslagen vinden aan het eind van iedere dag staat de campground waar we overnacht hebben.
http://www.robenannie.nl/

Reserveren in de periode waarin jullie gaan zal alleen nodig zijn als je in het weekend in Zion of de Grand Canyon zit en natuurlijk Yosemite.
Waar wij al die jaren gestaan hebben kan je in onze reisverslagen vinden aan het eind van iedere dag staat de campground waar we overnacht hebben.
http://www.robenannie.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Wauw! Ik ben druk aan het zoeken naar de campings dankzij de tips die jullie mij hebben gegeven met de sites! Super handig!
We hebben ook even gekeken naar hotels, namelijk 2 nachten in Los Angeles en aan het einde van de rit 3 nachten in San Francisco.
Het is me opgevallen van SF duurder is dan LA maar goed, we willen de laatste dagen ook even bijkomen van de hele rit en alle indrukken dus willen we best wat meer betalen voor het echte luxe.
Nu hebben de mensen bij travelhome ons een drietal hotels aangeboden waarbij de transfer van cruise america ons ook komen halen/brengen. Wellicht hebben jullie ervaringen ermee, maar deze hebben onze voorkeur.
In LA kunnen we kiezen uit holiday inn los Angeles airport, radisson los Angeles airport of mariott airporthotel.
Holiday inn los Angeles airport heeft onze voorkeur alleen zit het in een rot buurt maar de Mac is aan de overkant en als we aankomen gaan we waarschijnlijk toch direct naar bed! De volgende dag een auto huren om wat dingen te bezichtigen (hollywood, walk of fame?) en vervolgens hapje eten en bijtijds op bed voor de volgende dag.
In SF konden we kiezen uit good hotel, Metropolis of het Hilton san francisco Union square.
Onze voorkeur gaat uit naar het laatste, centraal en lekker luxe om bij te komen.
Hebben jullie nog tips/adviezen...? Alvast bedankt!

We hebben ook even gekeken naar hotels, namelijk 2 nachten in Los Angeles en aan het einde van de rit 3 nachten in San Francisco.
Het is me opgevallen van SF duurder is dan LA maar goed, we willen de laatste dagen ook even bijkomen van de hele rit en alle indrukken dus willen we best wat meer betalen voor het echte luxe.
Nu hebben de mensen bij travelhome ons een drietal hotels aangeboden waarbij de transfer van cruise america ons ook komen halen/brengen. Wellicht hebben jullie ervaringen ermee, maar deze hebben onze voorkeur.
In LA kunnen we kiezen uit holiday inn los Angeles airport, radisson los Angeles airport of mariott airporthotel.
Holiday inn los Angeles airport heeft onze voorkeur alleen zit het in een rot buurt maar de Mac is aan de overkant en als we aankomen gaan we waarschijnlijk toch direct naar bed! De volgende dag een auto huren om wat dingen te bezichtigen (hollywood, walk of fame?) en vervolgens hapje eten en bijtijds op bed voor de volgende dag.
In SF konden we kiezen uit good hotel, Metropolis of het Hilton san francisco Union square.
Onze voorkeur gaat uit naar het laatste, centraal en lekker luxe om bij te komen.

Hebben jullie nog tips/adviezen...? Alvast bedankt!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Qua hotels in LA zitten ze allemaal bij het vliegveld. Niet de handigste plek voor het bezichten van LA, maar qua hotels weinig mis mee. Hotels in SF zijn overigens inderdaad vaak duurder.
In San Francisco zit het Metropolis hotel vlakbij een groot winkelcentrum en ook aan Market street zitten enorm veel winkels. Je zit ook in een gebied meet veel eetgelegenheden. MAAR: loop je naar het westen dan loop je zo Tenderloin in en persoonlijk mijdt ik dat gebied liever. Ik noem het een andere kant van de VS waar duidelijk veel armoede is en dat zie je aan die wijk. Grauw, veel rotzooi op straat en heel veel zwervers. Heb het zelf nergens anders zo gezien dan hier moet ik zeggen. Overigens vond ik in SF sowieso veel zwervers zitten ivm andere steden, maar dat kan ik mis hebben.
Ik zou eerder gaan voor een hotel aan Lombard street of bij de Fishermans wharf. Maar als je echt luxe zoekt dan zou ik t niet weten.
In San Francisco zit het Metropolis hotel vlakbij een groot winkelcentrum en ook aan Market street zitten enorm veel winkels. Je zit ook in een gebied meet veel eetgelegenheden. MAAR: loop je naar het westen dan loop je zo Tenderloin in en persoonlijk mijdt ik dat gebied liever. Ik noem het een andere kant van de VS waar duidelijk veel armoede is en dat zie je aan die wijk. Grauw, veel rotzooi op straat en heel veel zwervers. Heb het zelf nergens anders zo gezien dan hier moet ik zeggen. Overigens vond ik in SF sowieso veel zwervers zitten ivm andere steden, maar dat kan ik mis hebben.
Ik zou eerder gaan voor een hotel aan Lombard street of bij de Fishermans wharf. Maar als je echt luxe zoekt dan zou ik t niet weten.
Hier een interessante beschouwing over de homeless in San Francisco:
http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic- ... ornia.html
http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic- ... ornia.html
-
- Amerika-ontdekker
Goedenavond allemaal!!
Het is bijna zo ver, onze reis naar Amerika gaat over drie weken beginnen!
Voordat we gaan hebben we de route zo aangepast als hieronder. Kunnen jullie kijken of er nog bijzonderheden zijn die we moeten regelen?
Camping op yosemite hebben we gereserveerd de rest het liefste zo open mogelijk of wordt dat stressen?
Alvast bedankt!
Datum/dag/waar
26-apr 1 Vlucht AMS - LAX
27-apr 2 Los Angeles
28-apr 3 Camper ophalen - Barstow (of andere plek omdat we boodschappen moeten doen etc. Suggesties misschien?)
29-apr 4 Barstow - Kingsman?
30-apr 5 Kingsman - Grand Canyon
1-mei 6 Grand Canyon (helikoptervlucht, nu al regelen?)
2-mei 7 Grand Canyon - Monument Valley
4-mei 9 Page
7-mei 12 Zion
8-mei 13 Zion - Las Vegas
9-mei 14 Las Vegas
10-mei 15 Las Vegas (is misschien teveel maar dan kunnen we her en der nog wat schuiven)
11-mei 16 Las Vegas - Death Valley
12-mei 17 Death Valley - Yosemite NP
13-mei 18 Yosemite NP
14-mei 19 Yosemite NP - San Francisco (weet iemand een camping in de buurt van SF? Ivm het inleveren van de camper)
15-mei 20 Camper inleveren - San Francisco (kaartjes al gekocht voor baseball)
16-mei 21 San Francisco (kaartjes al gekocht voor Alcatraz 10:30 uur)
Het is bijna zo ver, onze reis naar Amerika gaat over drie weken beginnen!
Voordat we gaan hebben we de route zo aangepast als hieronder. Kunnen jullie kijken of er nog bijzonderheden zijn die we moeten regelen?
Camping op yosemite hebben we gereserveerd de rest het liefste zo open mogelijk of wordt dat stressen?
Alvast bedankt!
Datum/dag/waar
26-apr 1 Vlucht AMS - LAX
27-apr 2 Los Angeles
28-apr 3 Camper ophalen - Barstow (of andere plek omdat we boodschappen moeten doen etc. Suggesties misschien?)
29-apr 4 Barstow - Kingsman?
30-apr 5 Kingsman - Grand Canyon
1-mei 6 Grand Canyon (helikoptervlucht, nu al regelen?)
2-mei 7 Grand Canyon - Monument Valley
4-mei 9 Page
7-mei 12 Zion
8-mei 13 Zion - Las Vegas
9-mei 14 Las Vegas
10-mei 15 Las Vegas (is misschien teveel maar dan kunnen we her en der nog wat schuiven)
11-mei 16 Las Vegas - Death Valley
12-mei 17 Death Valley - Yosemite NP
13-mei 18 Yosemite NP
14-mei 19 Yosemite NP - San Francisco (weet iemand een camping in de buurt van SF? Ivm het inleveren van de camper)
15-mei 20 Camper inleveren - San Francisco (kaartjes al gekocht voor baseball)
16-mei 21 San Francisco (kaartjes al gekocht voor Alcatraz 10:30 uur)
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Route lijkt mij in orde zo.
Bij GC hebben wij enkele jaren geleden de helikoptervlucht vooraf gereserveerd.
Wij hadden gekozen voor de eerste vlucht van de dag. Na je vlucht kan je dan de rest van de dag aan de rim spenderen (zonder te moeten onderbreken)
Wij zijn met Papillon gevlogen. http://www.papillon.com/grand-canyon-national-park
Is je ESTA in orde?
Groetjes,
Ingrid
Bij GC hebben wij enkele jaren geleden de helikoptervlucht vooraf gereserveerd.
Wij hadden gekozen voor de eerste vlucht van de dag. Na je vlucht kan je dan de rest van de dag aan de rim spenderen (zonder te moeten onderbreken)
Wij zijn met Papillon gevlogen. http://www.papillon.com/grand-canyon-national-park
Is je ESTA in orde?
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De rit van DV naar Yosemite is wel lang, daar zou je een extra dag voor uit kunnen trekken, zeker als je via de Tioga Pass rijdt (en die kans is dit jaar niet denkbeeldig).
Vanuit LA zou je ook naar Twentynine Palms kunnen rijden, via Joshua Tree. Dan kun je onderweg wel ergens boodschappen doen. Barstow is niet leuk denk ik.
Marianne
Vanuit LA zou je ook naar Twentynine Palms kunnen rijden, via Joshua Tree. Dan kun je onderweg wel ergens boodschappen doen. Barstow is niet leuk denk ik.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor je snelle reactie!
ESTA hebben we allebei en is in orde. Alleen uitprinten dan toch?
Verder hebben we de TomTom klaar liggen met de kaart van Amerika.
De pas om de parken in te kunnen willen we daar kopen bij het eerste park uit respect voor de mensen die in de parken werken. (Las dat je ze ook tweedehands kunt krijgen via MP maar vind ik niet kunnen)
ESTA hebben we allebei en is in orde. Alleen uitprinten dan toch?
Verder hebben we de TomTom klaar liggen met de kaart van Amerika.
De pas om de parken in te kunnen willen we daar kopen bij het eerste park uit respect voor de mensen die in de parken werken. (Las dat je ze ook tweedehands kunt krijgen via MP maar vind ik niet kunnen)
-
- Amerika-ontdekker
Ik las dat de verwachting is dat de tioga pass dit jaar begin mei zeker open zal zijn. Maar dit is niet zo dus Marianne? Ik ga even van jouw expertise uit in dit geval!
We kunnen inderdaad nog wat schuiven of een tussenstop maken her en der. Als we het niks vinden rijden we door en vinden we iets helemaal te gek blijven we langer. Daarom ook geen campings verder vastgelegd behalve Yosemite.
We kunnen inderdaad nog wat schuiven of een tussenstop maken her en der. Als we het niks vinden rijden we door en vinden we iets helemaal te gek blijven we langer. Daarom ook geen campings verder vastgelegd behalve Yosemite.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6023 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 8 Reacties