Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Monument Valley RV campground?
Monument Valley RV campground?
Wij zijn een roundtrip aan het plannen voor juli 2014 met twee RV's.
Wij willen een tweetal nachten in of nabij Monument Valley doorbrengen en zoeken een goede campground.
Zijn er suggesties?
Wat is jullie opinie over Goulding Campground?
Is deze al van hieruit te reserveren? Is het nodig te reserveren?
Is twee nachten voldoende? We komen vanuit Moab en willen in Monument Valley een tour maken, welke dat weten we nog niet.
Graag jullie gedachten hierover
Wij willen een tweetal nachten in of nabij Monument Valley doorbrengen en zoeken een goede campground.
Zijn er suggesties?
Wat is jullie opinie over Goulding Campground?
Is deze al van hieruit te reserveren? Is het nodig te reserveren?
Is twee nachten voldoende? We komen vanuit Moab en willen in Monument Valley een tour maken, welke dat weten we nog niet.
Graag jullie gedachten hierover
Re: Monument Valley RV campground?
Ik denk dat het wel nodig is te reserveren, er zijn niet veel alternatieven in de directe omgeving.
Wij hebben ook 1 nacht alvast gereserveerd half juni. Je moet wel een creditcard hebben om bij hen te reserveren.
1 nacht lijkt mij voldoende.
Wij hebben ook 1 nacht alvast gereserveerd half juni. Je moet wel een creditcard hebben om bij hen te reserveren.
1 nacht lijkt mij voldoende.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Gouldings is een prima campground en nagenoeg de enige in de buurt. Reserveren is zeker aan te raden. Wij reizen in het na seizoen maar zelfs in september staat de campground vol.
Wij konden de campground altijd via de website reserveren. Monument valley zelf heeft ook nog een primitieve campground zonder faciliteiten. Hier hoop ik zelf ooit nog een keer te kunnen staan.
Wij konden de campground altijd via de website reserveren. Monument valley zelf heeft ook nog een primitieve campground zonder faciliteiten. Hier hoop ik zelf ooit nog een keer te kunnen staan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Zou je Gouldings ook voor begin april al moeten reserveren? Vind dat altijd zo moeilijk omdat je niet zeker weet hoe de reis verloopt en welke dag je daar precies bent. Maar wil daar wel graag een nacht staan.
Groet Henny
Groet Henny
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Lijkt mij niet nodig, wij hebben er altijd gestaan zonder reservering je kan ook een of een paar dagen voor aankomst even bellen asl je zeker wil zijn, hou dan wel je CC bij de hand want zonder nemen ze geen reservering aan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bedankt Rob, ik denk dat we dat maar doen. Je legt je zo vast als je alles van te voren reserveert. Sommige dingen, zoals de laatste camping bij LA , doen we wel omdat we daar dan toch moeten zijn maar de rest zien we dan wel.
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik hou de website van Gouldings al een aantal weken in de gaten maar je kunt nog steeds niet reserveren, ik krijg een foutmelding. Ik heb alk een mail gestuurd, maar ook geen reactie. Is deze camping in deze tijd gesloten?
Wij proberen ook al een aantal weken 2 plaatsen voor juni te reserveren ,ook via de mail geprobeerd ,lukt niet. Lastig omdat er geen alternatief is.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij was er in voorgaande jaren ook sprake van dat er een bepaalde periode niet gereserveerd kon worden, zie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=29432
Je zou het eventueel eens telefonisch kunnen proberen. Op hun site staat dit nummer: (435) 727-3231, dat wordt vanuit Nederland 001 435 727 3231
@JHvH: zoals gezegd is 1 nacht voldoende, ook al maak je een tour. Wat zouden jullie er verder nog willen doen? En wat is jullie volgende stop? Misschien goed om even de hele route te plaatsen. Er zullen in juli wel andere plaatsen zijn waar het handig is om te reserveren.
Marianne
Je zou het eventueel eens telefonisch kunnen proberen. Op hun site staat dit nummer: (435) 727-3231, dat wordt vanuit Nederland 001 435 727 3231
@JHvH: zoals gezegd is 1 nacht voldoende, ook al maak je een tour. Wat zouden jullie er verder nog willen doen? En wat is jullie volgende stop? Misschien goed om even de hele route te plaatsen. Er zullen in juli wel andere plaatsen zijn waar het handig is om te reserveren.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb wel reactie per mail gekregen. Het systeem om online te reserveren ligt er uit. Via de mail kon ik reserveren, maar je moet wel je creditcard gegevens doorgeven, niet zo'n heel fijn idee, maar ik heb het er op gegokt en geen gekke dingen ervaren. Succes!
Dank je Marianne wij zullen het telefonisch proberen.Martin & Marianne schreef:Volgens mij was er in voorgaande jaren ook sprake van dat er een bepaalde periode niet gereserveerd kon worden, zie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=29432
Marianne
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb eindelijk een reactie gekregen met een nieuwe link waar je kunt reserveren: https://camp.gouldings.net/iqreservatio ... IQHome.asp.
En de reservering is gelukt!
En de reservering is gelukt!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hadden ook problemen met reserveren omdat het systeem eruit lag. We hebben het toen via een mail gedaan en keurig een bevestiging gekregen. Wel hebben we, omdat het natuurlijk niet via een beveiligde site gaat de gegevens in 2 aparte mails gestuurd en de nummers van de creditcard helemaal uitgeschreven. Knappe vent die dat weet te combineren en zo valt de cijfercombinatie ook niet op.
We kregen trouwens van de week wel een mail dat ze een nieuw software programma hebben en een nieuwe link naar het reserveringssysteem. Nu zou het online dus wel moeten lukken. Ik hoop niet dat hiermee onze reservering zoek geraakt is. Toch nog maar even een mailtje erachteraan sturen.
We kregen trouwens van de week wel een mail dat ze een nieuw software programma hebben en een nieuwe link naar het reserveringssysteem. Nu zou het online dus wel moeten lukken. Ik hoop niet dat hiermee onze reservering zoek geraakt is. Toch nog maar even een mailtje erachteraan sturen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3145 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties