En bij de Amerikaanse maatschappijen is de behulpzaamheid sowieso ver te zoeken, baby of geen baby
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beschikbare stoelen niet naast elkaar
Re: Beschikbare stoelen niet naast elkaar
Dimona, wij boeken meestal vrij vroeg, en kunnen dan probleemloos 4 plekken bij elkaar vinden. Ik begin pas net de eerste ervaringen met 5 te hebben, maar volgens mij heb ik het voor juli ook voor elkaar. Maar het wordt natuurlijk lastiger naarmate je gezin groter wordt.
En bij de Amerikaanse maatschappijen is de behulpzaamheid sowieso ver te zoeken, baby of geen baby
.
Terug in Texas!
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Misschien zie ik het verkeerd maar je kunt toch altijd je stoelen vastleggen van tevoren al dan niet tegen betaling? Ik leg altijd de stoelen vast als het kan en als ik geen zin heb om te betalen zit ik op het moment van online inchecken stipt op de minuut af klaar om in te checken. Zo zit ik eigenlijk altijd wel op de rij die ik wil.
- bedeve
- Amerika-expert
ik snap het hele item niet.Vito schreef:Misschien zie ik het verkeerd maar je kunt toch altijd je stoelen vastleggen van tevoren al dan niet tegen betaling? Ik leg altijd de stoelen vast als het kan en als ik geen zin heb om te betalen zit ik op het moment van online inchecken stipt op de minuut af klaar om in te checken. Zo zit ik eigenlijk altijd wel op de rij die ik wil.
Het gaat over te reserveren stoelen binnen dezelfde boeking bij United.
Bij United kun je je stoelen onmiddellijk na de verwerking van je boeking reserveren.
In praktijk betekent dit 2 minuten na je betaling.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Ik snap echt niet dat mensen zeggen heel vaak problemen te hebben met stoelen krijgen naast elkaar.
Welke maatschappij vlieg je dan en hoe lang tevoren boek je dan?
Wij vliegen altijd United of Delta en kunnen altijd direct bij of na boeking (online) stoelen kiezen. Ook 4 of 6 personen kunnen dan makkelijk stoelen naast/bij elkaar krijgen.
Ook als ik nu kijk naar onze vluchten in september is er nog steeds ruim keus in stoelen (okee, achterste helft van het vliegtuig, maar dat is niet anders tegenwoordig als je niet wilt bijbetalen of gold member bent of wat dan ook). Vluchten uitgevoerd door KLM konden vaak pas 90 dagen tevoren, maar ook dan was er altijd keus genoeg.
Het enige waar je goed op moet letten zijn de vluchtwijzigingen. Dan wil het wel gebeuren dat je ineens plaatsen verspreid door het vliegtuig krijgt (zelfs met 2 personen). Maar als je regelmatig even online checkt of er vluchtwijzigingen zijn (vaak krijg je dan mail maar niet altijd) kun je dat snel weer aanpassen.
Eén keer gehad bij Delta dat na een vluchtwijziging er geen stoelen naast elkaar meer waren, terwijl we die daarvoor wel hadden vastgelegd. Toen heb ik gebeld en kregen we alsnog weer stoelen naast elkaar.
Wij vliegen altijd United of Delta en kunnen altijd direct bij of na boeking (online) stoelen kiezen. Ook 4 of 6 personen kunnen dan makkelijk stoelen naast/bij elkaar krijgen.
Ook als ik nu kijk naar onze vluchten in september is er nog steeds ruim keus in stoelen (okee, achterste helft van het vliegtuig, maar dat is niet anders tegenwoordig als je niet wilt bijbetalen of gold member bent of wat dan ook). Vluchten uitgevoerd door KLM konden vaak pas 90 dagen tevoren, maar ook dan was er altijd keus genoeg.
Het enige waar je goed op moet letten zijn de vluchtwijzigingen. Dan wil het wel gebeuren dat je ineens plaatsen verspreid door het vliegtuig krijgt (zelfs met 2 personen). Maar als je regelmatig even online checkt of er vluchtwijzigingen zijn (vaak krijg je dan mail maar niet altijd) kun je dat snel weer aanpassen.
Eén keer gehad bij Delta dat na een vluchtwijziging er geen stoelen naast elkaar meer waren, terwijl we die daarvoor wel hadden vastgelegd. Toen heb ik gebeld en kregen we alsnog weer stoelen naast elkaar.
Laatst gewijzigd door annet2009 op 02 apr 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Even terug naar de oorspronkelijke vraag dan: als je op dit moment alleen nog maar twee stoelen kunt reserveren die niet naast elkaar zijn, dan zou ik niks doen. Wij hadden vorig jaar ook een "suboptimale" stoelreservering waarbij in ieder geval de helft van de familie nog bij elkaar zat, in de hoop dat de persoon achter de balie daar nog wel wat aan zou kunnen verbeteren; zei die persoon doodleuk "maar u heeft die stoelen al vastgelegd, dus daar kan ik niks meer aan veranderen". OK, bedankt voor de hulpTerlinguaCreek schreef:Voor onze aansluitende vlucht zijn er volgens United geen stoelen beschikbaar die naast elkaar staan.
Nu twijfel ik wat handig is, stoelen vastleggen die niet naast elkaar staan of gewoon niets doen en hopen dat het 'vanzelf' gaat.
Ik denk dat ik bij de tweede optie het meeste kans maak, wat is jullie ervaring?
Volgens mij is het op intercontinentale vluchten beter geregeld dan op binnenlandse vluchten (of vluchten vanuit de VS naar Canada/Caribbean en vv).annet2009 schreef:Ik snap echt niet dat mensen zeggen heel vaak problemen te hebben met stoelen krijgen naast elkaar.
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Even een update: voor de heenreis hebben we voor het tweede deel van de vlucht dus niets vastgelegd en op die boardingpasses stond "SEE AGENT". Toen we dit deden kregen we meteen twee nieuwe boardingpasses met stoelennummers. Niet naast elkaar maar wel direct achter elkaar, dus even geruild met iemand. Toen we een tijdje zaten realiseerden we ons pas dat we in Economy Plus zaten, leuk meevallertje 
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1716 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties