Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Detroit eind augustus tips
-
- Amerika-newbie
Detroit eind augustus tips
Beste mede-forummers. Ik ga eind augustus met mijn zoon naar Detroit, enige reden dat ik daar naartoe vlieg is ivm autohuur goedkoper ivm het feit dat mijn zoon 18 is en net zijn rijbewijs heeft. Hij wil ook rijden en het is alleen mogelijk om in Michigan of New york een auto te huren waarvan de tweede bestuurder 18 is. En aangezien Michigan 40 dollar per dag goedkoper is qua extra verzekering, tsja was de keuze makkelijk gemaakt.
Wij willen dus vanaf Detroit naar Niagara Falls gaan en vandaar naar NY en Philadelphia en dan vliegen we weer terug vanaf NY.
Hebben jullie tips voor Detroit, bv. waar we veilig kunnen overnachten en misschien nog leuke dingen die er te doen zijn.
Ook aanraders voor wat betreft de route stel ik erg op prijs, aangezien ik dit gedeelte van de USA niet echt ken.
Alvast heel erg bedankt.
Wij willen dus vanaf Detroit naar Niagara Falls gaan en vandaar naar NY en Philadelphia en dan vliegen we weer terug vanaf NY.
Hebben jullie tips voor Detroit, bv. waar we veilig kunnen overnachten en misschien nog leuke dingen die er te doen zijn.
Ook aanraders voor wat betreft de route stel ik erg op prijs, aangezien ik dit gedeelte van de USA niet echt ken.
Alvast heel erg bedankt.
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Detroit eind augustus tips
Hier kun je je wel een royale dag vermaken.
http://www.thehenryford.org/
Mocht je je 's avonds vervelend op je hotelkamer,
26 en 27 augutus spelen de Detroit Tigers om 1900 uur tegen de New York Yankees een honkbalwedstrijd.
Altijd een feest om dit eens mee te beleven.
http://www.thehenryford.org/
Mocht je je 's avonds vervelend op je hotelkamer,
26 en 27 augutus spelen de Detroit Tigers om 1900 uur tegen de New York Yankees een honkbalwedstrijd.
Altijd een feest om dit eens mee te beleven.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
Re: Detroit eind augustus tips
Het hangt er helemaal van af wat voor dingen je leuk vindt. Historie, museums, natuur en recreatie, sightseeing, winkelen, dierentuin zijn een paar mogelijkheden.anita_mulder schreef:leuke dingen die er te doen zijn.
Voor overnachten is de omgeving van Southfield en Novi altijd mijn favoriet. In Detroit zou ik niet zo snel overnachten, met uitzondering van de duurdere hotels met bewaakte parkeergarage.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht