Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Super tarief SUV Ebookers.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Super tarief SUV Ebookers.de

Bericht door frederick1984 »

463 euro voor een midsize SUV voor 18 dagen inclusief 2e bestuurder dan voor ons...
Daarvoor neem ik wel graag een taxi terug naar de luchthaven :o
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Er is een heel goede metro/sneltram verbinding van Seattle stad naar de luchthaven dus een taxi zou ik niet nemen.
frederick1984
Amerikafan

oké bedankt voor de info :)

Ik had nog een offerte via rentalcars en had even gebeld maar daar wouden ze blijkbaar toch niets van de prijs meer af doen... :(
frederick1984
Amerikafan

Door problemen met mijn visa kaart heb ik pas vandaag kunnen boeken. Geen 10% korting meer en zo 52 euro meer moeten betalen. Tegenvaller maar toch nog altijd een hele mooie prijs voor een SUV :mrgreen:
Soebas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Soebas »

Hallo allemaal,

Nu gaan wij in november drie weken naar Florida en we vliegen op Tampa. Prijstechnisch scheelde dit 130 euro per persoon in vergelijking met vliegen op Orlando. Nu stap 2 de auto. Vorige keer hadden we bij USA-reisen.de geboekt. Nu check ik ebookers.de en ebookers.nl.

Daar heb ik een midsize SUV voor drie weken voor 512 euro. Alleen heb je niet hetzelfde pakket als bij USA-reisen.de.
Ik mis de tweede chauffeur, de inzittende verzekeringen en de tankkosten.

Ik heb alles hiervoor gelezen. Maar weten jullie echt zeker dat bij Budget de tweede chauffeur erbij zit? En hoe hebben jullie dit gedaan met de inzittende verzekering? Om mijn vriendin en dochter nu onverzekerd in de auto plaats te laten nemen.....

Ik heb nog tijd zat, maar zouden jullie mij wijzer kunnen maken? Vast wel Gezichtje met uitgestoken tong en knipoog. Dit is al heel vaak gelukt in mijn zoektochten hier!!

Alvast bedankt!
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Wij hebben via ebookers.de een midsize SUV geboekt voor drie weken komende zomer. Alle verplichte verzekeringen zitten daarbij. Wat er niet bij zit is een volle tank en de extra bestuurder. Maar bij Budget hoef je niet bij te betalen als "the renter's spouse or domestic partner" de tweede bestuurder is. Zie hier.
Soebas
Amerika-ontdekker

Bericht door Soebas »

Felicitas bedankt voor de hulp!
Scheelt ons een hoop geld! :thumbup:
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Soebas schreef:
Ik heb alles hiervoor gelezen. Maar weten jullie echt zeker dat bij Budget de tweede chauffeur erbij zit? En hoe hebben jullie dit gedaan met de inzittende verzekering? Om mijn vriendin en dochter nu onverzekerd in de auto plaats te laten nemen.....
Een inzittende verzekering zit standaard niet bij het pakket verzekeringen die je krijgt als je een auto huurt.
Dit kun je bijvoorbeeld ter plekke afsluiten of online via de site's maar heb je reisverzekering? Dan heb je eigenlijk geen extra inzittende verzekering nodig. Want die heb je dan al :)

Check dus je reisverzekering,

lees je onderstaande termen ergens tijdens het boeken dan kun je dit gerust negeren als je een reisverzekering hebt.
PAI (Personal Accident Insurance) = inzittendenverzekering die uitkeert bij letsel of overlijden.
PEP (Personal Effects Protection) en PEC (Personal Effects Coverage) = bagageverzekering
edit: tekst aanpassing
Laatst gewijzigd door Hinko op 30 apr 2014, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Heb ook mijn originele SUV boeking geannuleerd (Hertz met 40% familiekorting) en nu bij ebookers.de ondergebracht. Scheelde meer dan 100 euro op 10 dagen one way huur.

THX guys!

MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Soebas
Amerika-ontdekker

Bericht door Soebas »

Hinko bedankt!
Blij dat ik het geld ergens anders aan kan uitgeven!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer