Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic.
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.
Wie weet in LV een goede camera zaak zijn met een uitgebreide Canon selectie?
Niet voor het gewone kleinere materiaal maar eerder voor het uitgebreidere tele werk.
Niet voor het gewone kleinere materiaal maar eerder voor het uitgebreidere tele werk.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Net ten zuiden van Mandalay bay zit op de Las Vegas Boulevard Freys, daar hebben ze heeeeel veel spullen, ook op camera gebied.
@ Dejavu: goed zo! En, ben je al geweest? En zo ja, wat vond je er van?
Is een BestBuy niet goed genoeg? Ook een best uitgebreid assortiment...
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Volgend jaar zomer 2015 willen wij 2 weken naar Las Vegas. Omdat onze dochter tgv een ongeluk niet zo lang kan zitten, willen wij over Philadelphia vliegen, daar een overnachting maken en de volgende dag naar Las Vegas vliegen. In Las Vegas zouden wij graag in de Mirage willen verblijven ivm de centrale ligging en het mooie zwembad, maar door onze dochter zijn wij gebonden aan het hoogseizoen en wij vinden de prijzen voor een kamer met 2 queen-bedden best prijzig. Heeft iemand misschien suggesties hoe je aan een betaalbare kamer kunt komen in de Mirage in het hoogseizoen?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Las Vegas is in de zomer juist erg goedkoop, het is dan laag seizoen, er zijn dan geen conventies en voor de meeste Amerikanen veel te warm. Als je naar de prijzen kijkt voor deze zomer kun je zien dat mei en juni een stuk duurder zijn dan juli en augustus. Voor 2015 is het nog minstens een jaar te vroeg om te boeken.
Een overnachting in The Mirage kan je ook bij elkaar spelen m.b.v. MyVegas (zie andere topic over dat spel). Vraag is natuurlijk of het spel cq. die reward er nog is in 2015.
Ik lees op het forum veel over discounts etc maar die zijn meestal alleen voor 2 personen en wij zijn met zn 3-tjes.
En ik weet dat het er in de zomer heel erg heet is, want ik ben er al een keertje geweest en dat is zo goed bevallen dat we nu voor 2 weken terug willen.
En ik weet dat het er in de zomer heel erg heet is, want ik ben er al een keertje geweest en dat is zo goed bevallen dat we nu voor 2 weken terug willen.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hoe oud is je dochter al je naar LV gaat?
In de meeste Amerikaanse hotels/motels betaal je per kamer, niet per persoon. Je moet er alleen op letten dat je een kamer boekt met 2 queens.
Bij speciale aanbiedingen in Vegas, als je bv. tickets/dinerbonnen gratis krijgt, krijg je er inderdaad wel vaak 2.
Bij speciale aanbiedingen in Vegas, als je bv. tickets/dinerbonnen gratis krijgt, krijg je er inderdaad wel vaak 2.
onze dochter is dan 17 jaar
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daarom vraag ik naar de leeftijd van je dochter. Je kunt dan een roll away bed vragen.
Kinderen tot 18 jaar zijn gratis nl.
Wij boekten altijd maar 1 kamer (ook met 2 kleine kinderen) met Kingbed. We zorgden voor de kinderen voor een eigen campingbed of stretcher. Nooit problemen mee gehad.
Kinderen tot 18 jaar zijn gratis nl.
Wij boekten altijd maar 1 kamer (ook met 2 kleine kinderen) met Kingbed. We zorgden voor de kinderen voor een eigen campingbed of stretcher. Nooit problemen mee gehad.
Ligt zo`n roll away bed een beetje comfortabel?
Onze dochter heeft veel rugklachten tgv een ongeval......
enne ze is bijna 1.80 m
Onze dochter heeft veel rugklachten tgv een ongeval......
enne ze is bijna 1.80 m
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat verschilt denk ik heel erg, maar meestal zijn het geen lullige stretchers hoor!
Ik zou van te voren even informeren bij het hotel van je keuze, wat de mogelijkheden zijn voor zo'n bed. Het blijft altijd een verrassing wat je krijgt als bed. De 1 ligt gewoon beter dan de ander. Waag er gewoon even een mailtje aan en leg uit waarom je dat vraagt.
Ik weet in ieder geval wel dat de bedden van Wynn en Encore heerlijk zijn!
Ik zou van te voren even informeren bij het hotel van je keuze, wat de mogelijkheden zijn voor zo'n bed. Het blijft altijd een verrassing wat je krijgt als bed. De 1 ligt gewoon beter dan de ander. Waag er gewoon even een mailtje aan en leg uit waarom je dat vraagt.
Ik weet in ieder geval wel dat de bedden van Wynn en Encore heerlijk zijn!

ja, dat zijn prachtige hotels, maar die gaan een beetje boven ons budget vrees ik
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via priceline hebben we niet meer dan 144 dollar betaald voor Wynn en Encore iets van 114 dollar.
Geen geld voor die kamers!
Geen geld voor die kamers!

dat is inderdaad niet duur, maar hoe doe je dat voor 2 weken?
WIlleke: Wij hebben voor komende zomer 1 nacht Mirage geboekt via Booking.com , dat hebben we in januari al gedaan, dezelfde kamer is nu 50 euro duurder.
De kamer is nog annuleerbaar, en ik krijg ook steeds acties van SmarterVegas en via Facebook, maar daar is augustus nog net een maandje te vroeg voor betere aanbiedingen.
Ik dacht: Ik geef het je even mee. Succes.
De kamer is nog annuleerbaar, en ik krijg ook steeds acties van SmarterVegas en via Facebook, maar daar is augustus nog net een maandje te vroeg voor betere aanbiedingen.
Ik dacht: Ik geef het je even mee. Succes.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo allemaal,
in oktober willen we in Las Vegas gaan trouwen. We hebben zelf een reis samengesteld en een Amerika reisbureau heeft een mooie offerte opgemaakt. Nu hebben we een aantal opties voor Las Vegas waar we graag jullie mening over horen. We twijfelen tussen Aria en the Signature. Voor 5 nachten is Aria 65 euro pp duurder dan The signature(totaal). Maar ik lees over beide hotels mooie verhalen en de ligging is ook redelijk gelijkwaardig. We zijn aan het begin van de reis en aan het eind van de reis in Vegas dus we kunnen het ook allebei doen. We trouwen aan het begin van de reis en ik denk dat het Aria dan meer het honeymoon gevoel heeft/geeft. Wat denken jullie? Via het reisbureau wordt er voor de Mlife hotels geen resort fee gevraagd. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Ik lees bij de beoordelingen via booking dat er soms toch resort fee wordt gevraagd, ook al zou dit niet moeten. Ik wil niet voor onverwachte verassingen komen te staan.
Tot slot, we hebben besloten om te gaan trouwen in the Valley of Fire. Heeft iemand hier ervaring mee?
bedankt!
groet,
Martine
in oktober willen we in Las Vegas gaan trouwen. We hebben zelf een reis samengesteld en een Amerika reisbureau heeft een mooie offerte opgemaakt. Nu hebben we een aantal opties voor Las Vegas waar we graag jullie mening over horen. We twijfelen tussen Aria en the Signature. Voor 5 nachten is Aria 65 euro pp duurder dan The signature(totaal). Maar ik lees over beide hotels mooie verhalen en de ligging is ook redelijk gelijkwaardig. We zijn aan het begin van de reis en aan het eind van de reis in Vegas dus we kunnen het ook allebei doen. We trouwen aan het begin van de reis en ik denk dat het Aria dan meer het honeymoon gevoel heeft/geeft. Wat denken jullie? Via het reisbureau wordt er voor de Mlife hotels geen resort fee gevraagd. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Ik lees bij de beoordelingen via booking dat er soms toch resort fee wordt gevraagd, ook al zou dit niet moeten. Ik wil niet voor onverwachte verassingen komen te staan.
Tot slot, we hebben besloten om te gaan trouwen in the Valley of Fire. Heeft iemand hier ervaring mee?
bedankt!
groet,
Martine
Groet, Martine
Niet twijfelen. Aria is veel luxer, groter, nieuwer en mooier dan de Signature. Ook qua "Las Vegas" beleving is het absoluut niet te vergelijken. Aria all the way! En ik zou zelf nooit via het reisbureau boeken, maar dat is ieder voor zich. Grote kans dat je voor de prijs per persoon die je voor de Aria betaalt ook een suite in hetzelfde hotel kan krijgen. Valley of Fire is overigens prachtig, een werkelijk sublieme plek om te trouwen, me dunkt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht