Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchtprijs juli AMS - ORL

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Femina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Vluchtprijs juli AMS - ORL

Bericht door Femina »

Hoihoi,

Mijn moeder en ik hebben de plannen om deze zomervakantie voor 16 dagen naar Orlando te gaan. Nu zijn we druk bezig om te kijken naar een goed hotel en leuke vliegprijzen maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van.

Wij willen graag vertrekken tussen de datum van 2 en 9 juli, wat is dan een beetje een schappelijke prijs om tickets voor te boeken? Ik weet dat de prijzen per dag kunnen verschillen, dus hou ArkeFly goed in de gaten! 8)

We willen natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk vliegen en zie momenteel de goedkoopste mogelijk om van 2 tot 16 juli te gaan voor €699 p.p. Kan dit nog goedkoper? Liefst zou ik rond de 500 euro willen uitgeven voor het vliegen.

Alvast bedankt :thumbup:

Groetjes,
Stephanie
mtl
Amerika-expert

Re: Vluchtprijs AMS - ORL

Bericht door mtl »

Veel mooie deals zijn al weg dus wellicht kom je goed weg met die 699 euro. Verder valt de feestdag van 4 juli in jullie vakantie en dat betekent vooral torenhoge hoteltarieven in het weekend van 4-6 juli.
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Vluchtprijs juli AMS - ORL

Bericht door JeroenB »

Je moet er in die periode rekening mee houden dat je vol in het hoogseizoen zit qua vliegtickets dus prijzen van Euro 700 vanaf Amsterdam is nog redelijk geprijsd. Als je er 16 dagen wilt verblijven waarom kijk je dan niet naar een verblijf in een condo of villa dan heb je tenminste echt je eigen verblijf waar niemand op je kamer komt. Ook is het makkelijker om dan zelf je eten te maken of thuis te ontbijten.

Zelf zijn wij verzot op de condo's op Terrace ridge welke wij altijd boeken bij USAfunvacations, ook daar zou je eens kunnen vragen naar de vliegtickets.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Femina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Femina »

Bedankt voor jullie reacties!

Ik hou die van 700 euro in de gaten, hoop dat de prijs nog wat zakt of dat ik toch eerder weg kan (zit met mijn studie) waardoor het ook een stuk goedkoper is! Als we alleen naar Orlando gaan nemen we geen huurauto omdat we denken dat dit niet nodig is vanwege de pendeldienten die er zijn.. Of is dat niet aan te raden en heb je toch eigenlijk een auto nodig?

We zijn maar met zn 2en dus echt een heel vakantiehuis is niet nodig, een voldoende hotel vinden we prima. Zitten ook nog te twijfelen om er een rondje Florida van te maken, dus nog genoeg om over na te denken!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik zou niet zonder auto willen/kunnen in en rond Orlando.
Je hebt idd pendeldiensten maar daar ben je dan wel van afhankelijk.
En waarschijnlijk wil je ook wel eens winkelen of ergens uit eten gaan.
Een auto geeft je veel vrijheid.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

Absoluut een auto nemen, dat geeft je veel meer vrijheid en je bent overal ook nog eens sneller. Dus je bespaart vooral een hoop tijd en die heb je nodig om alles te zien daar. :D
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Vluchtprijs AMS - ORL

Bericht door eddepet71 »

mtl schreef:Veel mooie deals zijn al weg dus wellicht kom je goed weg met die 699 euro. Verder valt de feestdag van 4 juli in jullie vakantie en dat betekent vooral torenhoge hoteltarieven in het weekend van 4-6 juli.
Hoezo torenhoog?
http://www.hotelscombined.com/SearchRes ... panded%3D0
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer