is het de bedoeling dat we gelijk een ontvangstbevestiging krijgen na de aanmelding? Ik hoorde van Marjan dat zij deze gekregen had. Ik heb 'm echter niet ontvangen.
Anyway...mocht ik nog niet aangemeld zijn, bij deze dus.
Groet,
Roland (die uitziet naar een gezellig samenzijn op de 30e!)
na een verdrietige hectische tijd (nu nog steeds), willen wij jullie allereerst hartelijk bedanken voor alle blijke van medeleven, mensen die je alleen maar van berichtjes kent en sommige hebben wij bij een mini-meeting mogen ontmoeten die je toch een hart onder de riem steken, jullie zijn kanjers.
Over de meting, vanavond of anders uiterlijk morgen weten wij of wij kunnen komen, ik heb namelijk dienst die avond en ben bezig om te ruilen want wij zouden er graag bij zijn.
Dennis houdt je in je achterhoofd twee plaatsjes vrij??
Bevestigingen volgen zo spoedig mogelijk. Ik zit momenteel tot over mijn oren in het werk en ik doe driehonderd dingen tegelijkertijd, dus het kan even duren. Maar ik doe mijn best. Ik zal de lijst met deelnemers hier zsm publiceren.
Anice en Frank, uiteraard zal ik een plekje vrijhouden! Ik denk dat dat ook voor Diner 66 geen probleem is.
In ieder geval leuk om te horen dat er toch nog een aantal extra aanmeldingen zijn binnen gekomen!
Ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen, maar heb me wel opgegeven.
Dennis, voor alle zekerheid even dit berichtje, omdat er bij mij met de verzending van de e-mails ook iets niet goed ging.
Zowel naar jou, als naar Esba, heb ik een mailtje gestuurd om te bevestigen dat ik op de 30ste ook naar de meetup kom.
Okee, ik merk dat er wat onzekerheid heerst omtrent jullie aanmeldingen, dus hier in het kort de lijst van mensen waarvan ik een mail heb ontvangen:
Rob & Annie Wondergem
Richard Wilde
Roland Schotanus
Marjan Hekkema
Anneke Broeren & vriend
Marjon & Ger van Wunnik
Marco & Rina
Haye de Jong
Heino Oome
René Jager
Leon van Rooij
Frank & Anice van den Boer
Ronald Verhoog
Nikki van Raamsdonk & vriendin
Eventueel:
Jacqueline (Jasmino)
Als je naam hier niet tussen staat, heb ik je mail niet ontvangen. Reageer in dat geval even per PB.
Edit: twee namen toegevoegd. Nu al 15 namen (incl. mezelf) met een optiegroei tot 18!
Edit 2: Frank & Anice van den Boer, Ronald Verhoog toegevoegd.
Edit 3: Drie personen toegevoegd. Totaal nu 20!
Laatst gewijzigd door Dennis op 18 okt 2004, 17:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zojuist met Diner 66 gebeld en de reservering geplaatst voor de 17 personen die zich definitief aangemeld hebben. Daarbij heb ik de mogelijkheid open gehouden dat er tot 20 personen zouden kunnen komen, wat geen probleem was.
De reservering is op zaterdag 30 oktober om 18:00 uur (leek me een goede "verzameltijd") en we hoeven geen eindtijd aan te geven.
Mocht er dus nog iemand interesse hebben: totdat we 20 personen bereiken mag je je nog aanmelden.
Verdere info volgt in oktober; ik zal dan de deelnemers mailen.
Graag nog een extra tafeltje reserveren Dennis. Ik geloof dat Rob nog iemand meeneemt.
Miss Zeeland mooiste van Nederland
HILVERSUM (ANP) - Miranda Slabber is gekozen tot Miss Nederland 2004. De 24-jarige Zeeuwse is zondagavond uit twaalf kandidaten verkozen tot 's lands mooiste. Miranda Slabber gaat begin december Nederland vertegenwoordigen op de Miss World verkiezing in China.
rene.jager schreef:Graag nog een extra tafeltje reserveren Dennis. Ik geloof dat Rob nog iemand meeneemt.
Miss Zeeland mooiste van Nederland
HILVERSUM (ANP) - Miranda Slabber is gekozen tot Miss Nederland 2004. De 24-jarige Zeeuwse is zondagavond uit twaalf kandidaten verkozen tot 's lands mooiste. Miranda Slabber gaat begin december Nederland vertegenwoordigen op de Miss World verkiezing in China.
dacht het niet ik breng mijn eigen miss wel mee want Dennis ging toch op zoek naar een hele mooie roodharige in de USA.
Gr.
Rob
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.