Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forum meeting 2014 op 15 maart in Rotterdam: schrijf in voor 20feb

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Forum meeting 2014 op 15 maart in Rotterdam: schrijf in voor 20feb

Bericht door Tipsy_1 »

naar het schijnt is het volgend jaar in 's Hertogenbosch te doen :wink:

Nu zou ik ook best nog wel eens zin hebben in zo'n meeting in Zaltbommel "zoals vroeger" hoor :-) is anders maar ook leuk!
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

Tipsy_1 schreef:.....Nu zou ik ook best nog wel eens zin hebben in zo'n meeting in Zaltbommel "zoals vroeger" hoor :-) is anders maar ook leuk!

+1
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Wat let je om dat te organiseren? :)

Daar is het destijds 'fout' gegaan. Men wil heel graag daar weer een meeting, maar er is niemand die het wil organiseren...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

mij niets :-). Ik heb al twee keer mee een meeting georganiseerd en wil gerust volgend jaar weer helpen - of het nu in Zaltbommel is of elders :)
Ik dacht echter dat er geen animo meer was om een "traditionele" meeting te organiseren. Maar nu dat al weer even geleden is is dat nu misschien anders.
Hoewel het voordeel van een meeting als Antwerpen of Rotterdam is dat je 1) met veel meer mensen spreekt (je blijft niet aan je tafel hangen) 2) je ook nog eens een stad leert kennen. Nadeel: de fotoboeken :lol:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik vind ook niks met de huidige opzet hoor. Je komt zo nog eens ergens.. En wat je zegt, je spreekt veel meer mensen.
Wellicht wel een tip voor de volgende keer: naam-stickers :) Want het is een stuk makkelijker om op iemand af te stappen als je zijn/haar naam/nickname weet.
En die stickers vallen er vanzelf af gedurende de dag :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Zo, wij zijn ook weer een beetje bijgekomen van het weekend Rotterdam en hebben de foto's online staan.
Wij hebben ons ook prima geamuseerd. Zowel op zaterdag tijdens de meeting als op zondag met het geocachen.
Weer wat nieuwe mensen leren kennen en lekker kunnen bijkletsen met "oude" bekenden.
De rondleiding door de SS Rotterdam was interessant en de stadswandeling waarbij we nog wat geocaches konden scoren was ook gezellig.
Het eten was lekker en de sfeer was prima.
Een deel van de overnachters zijn wat langer blijven hangen, en nadat we Nathalie en Koen naar hun hotel hadden gebracht en daar nog wat gedronken hadden, zijn we rond 23:30 uur allemaal naar ons eigen hotel gegaan.
Op zondagochtend zijn we met een groepje gaan geocachen in de Rotterdamse wijk Ommoord.
We hebben een wandeling van 7 km door de wijk gemaakt die we konden afsluiten met het vinden van de bonuscache. Na het afscheid van Koen en Nathalie zijn we met de rest nog "even" een laatste cache gaan zoeken. Met meer geluk dan wijsheid hebben we de cache kunnen loggen en na deze waardige afsluiter hebben we afscheid genomen en is iedereen weer richting huis gereden.
Ook wij willen de organisators hartelijk bedanken voor alle moeite en het leuke weekend.
Onze foto's zijn hier te bekijken:
Meeting
Geocachen op zondag
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

ook weer leuke foto's sonja!!!!!!!!!!!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Leuke foto's allemaal!
Ik heb me het hele weekend zeer goed vermaakt. Ontzettend leuk om zaterdag bekende en nieuwe gezichten te zien en te spreken. En zondag in goed cache-gezelschap nog een mooie wandeling door een ander deel van Rotterdam gemaakt.
Zondagmiddag op de terugweg reed ik langs Nieuwegein en toen bedacht ik dat ik daar familie heb wonen. Zo heb ik ook nog 2 tantes en een nichtje gezien die ik al meer dan 2 jaar niet gezien had.
Om half elf zondagavond was ik terug in Groningen.

Een meeting volgend jaar is vast haalbaar. En of het nu Den Bosch wordt of een mooie stad in België, ik reis er graag naar toe!
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Inderdaad SpaceAce daar heb je gelijk in. Ikzelf heb 2 keer meegeholpen aan de traditionele meeting en 1 keer vorig jaar in Antwerpen en er is duidelijk een verschil. Een meeting zoals in Zaltbommel is inderdaad veel moeilijker om te organiseren omdat er veel meer bij komt kijken.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik vind het organiseren van een dergelijke 'traditionele' meeting erg leuk om te doen. Maar het grootste nadeel is dat je op de dag zelf geen deelnemer bent maar nog steeds ermee bezig bent. En zelf vind ik het veels te leuk om te 'meeten' :lol:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ja, ik heb er hetzelfde gevoel over als Njit. Ik heb twee keer mee georganiseerd, maar die avond ben je vooral bezig met de organisatie en kan je minder relaxed genieten van de meeting.`Nochtans is het organiseren ook leuk .
Groetjes,
Carine
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Dat zal wel een grote reden zijn dat er zich zo weinig kanidaat stellen om mee te organiseren, want inderdaad de voorbereidingen zijn tof om mee te doen.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

tis ook gewoon kwestie van hoe ingewikkeld je de dingen maakt. Simpel kan ook heel leuk zijn...
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Als de meeting weer in Zaltbommel of vergelijkbare locatie is wil ik ook best wel mee helpen organiseren. En dan moet het best wel zo op te zetten zijn dat de organisatoren ook nog wat aan de avond hebben. Inderdaad wat Tipsy zegt een geval van hoe ingewikkeld je het maakt.
Voordeel van de stadswandeling was wel dat het programma zo in elkaar gedraaid was, en je op de dag zelf gewoon deelnemer bent tijdens het grootste gedeelte van de dag. Er hoeft alleen maar ingegrepen te worden als een gids de tour te lang maakt, of een restaurant niet genoeg tafels dekt :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Tipsy_1 schreef:tis ook gewoon kwestie van hoe ingewikkeld je de dingen maakt. Simpel kan ook heel leuk zijn...
Maar bij simpel heb je weer de kans dat men niet genoeg te doen heeft :) Hoewel de FloridaForum meeting op die lokatie met enkel eten en voor de liefhebbers bowlen ook erg gezellig was.. Maar ook daar kregen we de vraag of er de volgende keer ook activiteiten bij zouden kunnen. Zoveel leden, zoveel wensen ;)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

SonjaV schreef: Op zondagochtend zijn we met een groepje gaan geocachen in de Rotterdamse wijk Ommoord.
We hebben een wandeling van 7 km door de wijk gemaakt die we konden afsluiten met het vinden van de bonuscache.
Grappig, die bonuscache ligt tegenover mijn huis......ik moest werken jammer genoeg, misschien hebben jullie me nog wel weg zien rijden daar, want mijn bergingsvoertuig staat vlakbij de cache.... :mrgreen:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door tineke57 »

Ook heel mooie foto's, Stan. Bedankt.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Mooie foto's Stan, vooral de 4e van de oude haven geeft een heel mooi sfeertje weer :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer