Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Relocation camper
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Relocation camper
We willen graag een relocation mobilehome nemen als we naar Amerika gaan en hebben gehoord dat dit eigenlijk
niet mag in de States omdat het werk is en je geen werkvergunning hebt.Er kan een fikse boete opstaan.
Ben ik goed geinformeerd of klopt dit niet.
Dit jaar gaan we naar Australiè en dat schijnt daar wel te mogen omdat ze daar andere regels hebben.
Eigenlijk vind ik het verhaal vreemd want je huurt toch eigenlijk die mobilehome voor een ,luttig,bedrag van 1 dollar???
Wie kan mij meer vertellen hierover.
Deze persoon heeft het zelf ervaren in de States dus het is geen leugen ,maar is dit ook door andere ervaren?
niet mag in de States omdat het werk is en je geen werkvergunning hebt.Er kan een fikse boete opstaan.
Ben ik goed geinformeerd of klopt dit niet.
Dit jaar gaan we naar Australiè en dat schijnt daar wel te mogen omdat ze daar andere regels hebben.
Eigenlijk vind ik het verhaal vreemd want je huurt toch eigenlijk die mobilehome voor een ,luttig,bedrag van 1 dollar???
Wie kan mij meer vertellen hierover.
Deze persoon heeft het zelf ervaren in de States dus het is geen leugen ,maar is dit ook door andere ervaren?
Laatst gewijzigd door monique&peter op 17 mar 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Color01
- Amerika-expert
Re: Relocation mobilehome
relocation mobile home
......nooit van gehoord....Relocation Mobile Home is, als mensen verhuizen en dat ze hun de Single/Double wide home meenemen.

Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd.
-
- Amerika-ontdekker
Relocation mobilehome_
Wanneer men een Mobil home huurt en achterlaat bij het bedrijf in een andere plaats,
kunnen mensen hem terug brengen voor een heel klein prijsje naar waar hij vandaan komt.
Kijk voor meer informatie op http://www.imoova.com .
Wanneer men een Mobil home huurt en achterlaat bij het bedrijf in een andere plaats,
kunnen mensen hem terug brengen voor een heel klein prijsje naar waar hij vandaan komt.
Kijk voor meer informatie op http://www.imoova.com .
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat je 'motorhome' bedoelt. Een mobil home is in Amerika een stacaravan.
En ja, dat wordt veel gedaan en er is hier veel over te vinden. Maar je kan beter vragen of zoeken naar het van de fabriek halen van campers of one-way specials.
En ja, dat wordt veel gedaan en er is hier veel over te vinden. Maar je kan beter vragen of zoeken naar het van de fabriek halen van campers of one-way specials.
-
- Amerika-ontdekker
In Australiè zijn het campers die verhuurt worden.Dat is denk ik anders dan een stacaravan.
Mobile home is als je van plek naar plek gaat.
Ik denk niet dat verhuur bedrijven op de hoogte zijn van die regels ,want ik zie het nergens.
Mobile home is als je van plek naar plek gaat.
Ik denk niet dat verhuur bedrijven op de hoogte zijn van die regels ,want ik zie het nergens.
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik bedoel dat het woord mobil home in Amerika gebruikt wordt voor een stacaravan op een vaste plaats.
Een camper heet in Amerika een motorhome of RV (recreational vehicle). De term relocation van mobile homes klopt dus niet, daar bedoelen ze in Amerika mee dat je een vaste woonunit verhuist.
Rondreizen doe je met een motorhome/camper/RV. En ja, dat mag, dat is geen werken.
Een camper heet in Amerika een motorhome of RV (recreational vehicle). De term relocation van mobile homes klopt dus niet, daar bedoelen ze in Amerika mee dat je een vaste woonunit verhuist.
Rondreizen doe je met een motorhome/camper/RV. En ja, dat mag, dat is geen werken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Een mobile home is toch echt een stacaravan en geen camper. Google is je vriend 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En een voorbeeld: http://www.roadbearrv.com/chicago-relocation-special (uitverkocht trouwens). Dit soort specials zijn vaak gewoon te boeken via de Nederlandse reisbureaus.
-
- Amerika-ontdekker
Jullie hebben helemaal gelijk.sorry jongens.Vito schreef:Een mobile home is toch echt een stacaravan en geen camper. Google is je vriend
Ik veranderd het in Relocation camper.
Is dat niet strafbaar dan?De persoon zei dat hij een fikse boete heeft gehad omdat Amerika de wet zegt dat het werk is,je brengt iets terug wat het bedrijf eigenlijk moet doen.
Eerlijk gezegd begrijp ik dat niet omdat je het huurt......
Laatst gewijzigd door monique&peter op 17 mar 2014, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Relocation camper
Ik denk dat ook die zoekterm niet vaak gebruikt wordt, probeer het hier op het forum eerder onder one-way specials of fabriekscampers. Dat laatste wordt regelmatig gedaan.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:

Wij gaan dit jaar ook naar Australië en ik zou het leuk vinden om meer over jullie plannen te horen

-
- Amerika-ontdekker
Ik ga daar even voor zitten en vertel je wat over onze plannen ,maar we denken dat we het anders doen dan jij zal denken.
Maar daarover meer ......
Maar daarover meer ......
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. de forumregels.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
OK, je maakt het alleen maar spannend 

Het is in de US streng verboden te werken als je daar niet een vergunning voor hebt. Het is ook verboden als je niet wordt betaald. Of als er in natura wordt betaald en de geschetste situatie komt daar op neer. Hoe komt USCIS erachter ? denk je dan. Maar er is de afgelopen jaren meer en meer controle gekomen.
-
- Amerika-ontdekker
Dat begrijp ik,maar ik kom niet werken ik kom op vakantie en ik zoek
een goedkope manier om iets te zien van het land.Een hele leuke optie is dan voor weinig geld iets te ,,huren,,
en een camper van de ene locatie naar de andere brengen,dan werk ik toch nietik ben op vakantie .
Ik betaal daarvoor ook al is het weinig.
een goedkope manier om iets te zien van het land.Een hele leuke optie is dan voor weinig geld iets te ,,huren,,
en een camper van de ene locatie naar de andere brengen,dan werk ik toch nietik ben op vakantie .
Ik betaal daarvoor ook al is het weinig.
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn al veel anderen je voorgegaan met het wegbrengen van een nieuwe camper. In principe huur je ook gewoon alleen voor een laag bedrag. Dit mag ook gewoon. Deze acties komen vaak aan het eind van jaar of in het begin van het nieuwe jaar. Bijna alle grote verhuurbedrijven hebben deze actie.
-
- Amerika-ontdekker
Ja ,het kan ook alleen maar kort van te voren ,je kunt ze niet maanden van te voren reserveren.
Soms kun je wel aangeven wanneer je het wil maar dan nog kunnen ze het je niet garanderen.
Maar ik wil gewoon zeker weten of dit toegestaan is.En hoe ik daar achter kan komen.
Ik denk dat ik het maar aan vrienden ga informeren.
Dank je wel voor je reactie
Soms kun je wel aangeven wanneer je het wil maar dan nog kunnen ze het je niet garanderen.
Maar ik wil gewoon zeker weten of dit toegestaan is.En hoe ik daar achter kan komen.
Ik denk dat ik het maar aan vrienden ga informeren.
Dank je wel voor je reactie
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor een relocation zou ik toch bij een gerenomeerde verhuurder kijken, en niet bij het bedrijf wat je hierboven hebt genoemd. Daar kun je dat trouwens al wel langere tijd van te voren boeken. En kun je ook langer dan vijf dagen.
-
- Amerika-ontdekker
Ga ik ook even doen.Heb je nog tips ,een verhuurders naam bv.?
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Bij imoova zit alles in van Europecar tot alle bekende merken van bedrijven
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 mar 2014, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3393 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 18 Reacties