Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

clubs in vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
fredi
Amerika-ontdekker

clubs in vegas

Bericht door fredi »

hey,

volgende week ben ik vegas. graag zou ik willen weten of iemand een goede club weet in vegas waar ze alle soorten muziek draaien rn'b, hip hop, trance enzo. bijvoorbaat dank
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

ik denk dat je Trance niet echt in Vegas gaat vinden.... eerder R&B... Vegas is niet echt house / trance minded denk ik :?

Wij hebben TANGERINE geprobeerd. Super toffe en knappe club! Is in Treasure Island gelegen. Wel 20$ inkom, en bier kost 6$, maar dit zijn naar het schijnt "normale uitgaansprijzen".

Wij wilden ook nog "club ICE" bezoeken, maar dit is een echte nightclub/discotheek ==> enkel in weekend open, en dan vertrokken we terug richting België :cry:

De andere clubs in de hotels zijn (meestal) iedere dag open.

Als ik zou terug gaan, zou ik volgende clubs zeker bezoeken:
OPM (Ceasars palace) ==> beste R&B club in Vegas
Tangerine (Treasure island dus) ==> zowat alle muziek ==> van Michael Jackson tot Justin Timberlake
ICE ==> ook alle muziek maar eerder R&B
Rain (The Palms) ==> geen idee welke muziek ze spelen

Als je specifieke vragen hebt over clubs kan je me altijd mailen (of PB'en) Ik heb hier nog folders en boekjes liggen van enkele clubs...
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik weet niet hoe oud je bent, maar hou er rekening mee dat bij echte clubs in Vegas je alleen binnenkomt als je ouder bent dan 21 jaar.
fredi
Amerika-ontdekker

Bericht door fredi »

dankt voor jullie reactie. $20 entree is geen probleem dat is hier in L.A. heel normaal. en Loek ik ben de 21 gepasserd dus dat zal geen probleem worden
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

kijk ook eens op http://www.vegas.com/nightlife/index.html

hier kan je al veel info over de clubs vinden.

Groetjes
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

mijn tip wist je al : www.igoclubs.com
Groetjes, Nel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht