Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: de Jojo's
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Even voorstellen: de Jojo's
Wij, Jan en Jen, met zoon van 18, ook wel de Jojo's voor bekenden, zijn sinds 1995 Amerika-verslaafd. Voor die tijd liefhebbers op afstand. Wij zijn inmiddels 5x de plas overgestoken, zowel in de zomer als in de winter (waaronder 1x naar Canada). Over deze reizen kun je lezen in ons blog: http://jojostravelblogamerica.blogspot.nl/
Wij zijn vooral geïnteresseerd in natuur en wildlife en reizen met een camper.
Deze zomer vertrekken we weer voor een uitgebreide reis naar het westen: start San Francisco, vertrek 4,5 week later vanuit Las Vegas. Vrijwel alles is al rond. We moeten/willen nog wel het een en ander reserveren, maar dan rest ons alleen nog het lange, lange wachten. Nog 98 dagen....
Groetjes Jen
Wij zijn vooral geïnteresseerd in natuur en wildlife en reizen met een camper.
Deze zomer vertrekken we weer voor een uitgebreide reis naar het westen: start San Francisco, vertrek 4,5 week later vanuit Las Vegas. Vrijwel alles is al rond. We moeten/willen nog wel het een en ander reserveren, maar dan rest ons alleen nog het lange, lange wachten. Nog 98 dagen....
Groetjes Jen
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even voorstellen: de Jojo's
Hallo Jen, welkom op het forum.
Ik heb net met veel plezier en herkenning je reisverslag van 1995 gelezen. Ik heb in 1994 bijna hetzelfde rondje gedaan. De boeken van Dr. A.J. van Zuilen staan hier nog steeds in de kast, al kijk ik er eerlijk gezegd nooit meer in. Wat heeft het internet de reisvoorbereiding toch veranderd!
Veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereiding van jullie volgende reis.
Ik heb net met veel plezier en herkenning je reisverslag van 1995 gelezen. Ik heb in 1994 bijna hetzelfde rondje gedaan. De boeken van Dr. A.J. van Zuilen staan hier nog steeds in de kast, al kijk ik er eerlijk gezegd nooit meer in. Wat heeft het internet de reisvoorbereiding toch veranderd!
Veel plezier gewenst hier op het forum en met de voorbereiding van jullie volgende reis.
-
JohnDeere
- Amerika-ontdekker
- Partner van: bloodymarie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Welkom op het forum!
Niels
Niels
- Gabbyxx
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom 
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Inderdaad, wat heeft internet een verandering gebracht. Je kijkt en zoekt nu heel anders. De voorpret is wel veel groter geworden vind ik, alleen neemt hiermee de verslaving ook toe vrees ik. Je ziet nu zo veel dingen die je ook zou willen doen. Wat ook heel anders is is het uitzoeken van een camping. Vroeger ging dat uit een papieren gids met summiere omschrijving. Altijd spannend waar je terecht kwam. Nu kijken we zelfs op Google Earth om te kijken welk plekje het leukst zou kunnen zijn. Ook de vele reisverslagen, o.a. hier op het forum, heb ik uitgeplozen en er "tips en tricks" uitgehaald.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hartelijk welkom op het forum.
Bij mij staat "Gids voor DE NATIONALE PARKEN VAN DE VERENIGDE STATEN" van Dr A.J. van Zuilen ook nog in de boekenkast.
Ik heb nog boeken geleend in de bibliotheek, toen ik 40 jaar geleden voor de eerste keer naar Amerika ging. Er is inderdaad heel wat veranderd met de komst van internet (en dit forum
.)
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Bij mij staat "Gids voor DE NATIONALE PARKEN VAN DE VERENIGDE STATEN" van Dr A.J. van Zuilen ook nog in de boekenkast.
Ik heb nog boeken geleend in de bibliotheek, toen ik 40 jaar geleden voor de eerste keer naar Amerika ging. Er is inderdaad heel wat veranderd met de komst van internet (en dit forum
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful