Ik zou niet weten wat voor kamer we krijgen, aangezien het er niet bij staat op Priceline. Enkel dat het in het Palazzo is.
Nu is het dus de zaak dat we een mooie kamer krijgen
Al zou een standaard kamer al onze voorgaande ervaringen overtreffen.
Laatst gewijzigd door Aricon op 05 mar 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Wat voor bod heb je gedaan bij Priceline en welke opties heb je geselecteerd? Ik zit ook te kijken voor de zomer naar een hotel op de Strip, Palazzo klinkt erg interessant
Ik heb al een hotel bij Yosemite gescoord op Priceline.
Laatst gewijzigd door Aricon op 05 mar 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Datum invoeren en vegas selecteren, dan naar Express Deals, 5 sterren selecteren ( of wat jij wil ) en dan iets met Strip North of South selecteren. Dat Vicity is volgens mij in de buurt van.
Je krijgt dan een van die hotels in de regio die bij het plaatje ( map it ) worden aangegeven. Je weet pas welke wanneer je betaald hebt.
Laatst gewijzigd door Aricon op 05 mar 2014, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zojuist terug gekomen van Vegas.
$20 dollar trick gedaan in het TI voor 6 nachten en jawel hoor gelukt!!!
Eerste reactie naar het zien van de $20 "let me see what i can do for you"
Na lang gezocht te hebben kregen we een upgrade naar de 33 etage met een belachelijk mooi uitzicht over de strip + een complimantairy bottle of champagne!
Ik geloof niet dat als je het vriendelijk vraagt dat alles dan zomaar goed komt of je moet geluk hebben met de gene die achter de balie staat aangezien deze trick door bijna alle amerikanen gedaan word gaan de baliemedewerkers dit ook verwachten voor een upgrade!
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Er zijn genoeg mensen die succes hebben met de 20$ dollar trick en er zijn er ook genoeg die inderdaad een gratis upgrade krijgen zonder dat ze er een extra fooi voor hebben gegeven. Het kan overigens nooit kwaad om een baliemedewerker wat extra's toe te schuiven, ook als je spontaan een upgrade naar een betere kamer krijgt. Misschien maakt die medewerker je dag ermee en vice versa.
Je adviseert dus om gewoon 20 dollar in je paspoort te doen, en doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is?
Als Nederlander is dit natuurlijk een beetje een vreemd iets
Als je dat een suite, of andere extra's kan opleveren tov een normale kamer is 20$ natuurlijk niks.
De sandwich truc is om inderdaad 20 dollar tussen je credit card en je drivers license te zetten en die naar de baliemedewerker toe te schuiven. Op dat moment vraag je: "I wonder if there are any complimentary upgrades available?". Ze zullen wellicht het aanpakken, wat rommelen in de computer en voila! hoe bestaat het! er is net wat vrijgekomen! Soms schuiven ze het discreet terug met de mededeling dat er niets is. En soms nemen ze het aan en krijg je precies dezelfde kamer die ze al voor je gereserveerd hadden. Het is en blijft een gok of je er wat voor terugkrijgt. Als je die gok niet wil nemen of je vindt het genant/moeilijk, maak dan gewoon een praatje, wees vriendelijk en wellicht dat je dan ook een mooie upgrade krijgt. Overigens zijn de standaard kamers in de Palazzo al erg mooi en ruim.
We weten niet wat voor kamer we krijgen, in de deal via priceline.com staat dat de kamer sowieso wordt toegewezen bij het inchecken! Dus ik vroeg me af of het dan nog zin heeft om 20 dollar tussen mijn paspoort en me rijbewijs te doen.
Ik lees ook wel dat mensen dan een 'gratis' diner cheque krijgen of een andere bonus.
En inderdaad wat je zegt, Palazzo zal überhaupt al mooier/beter zijn dan in alle hotels waar ik tot nu toe ben geweest!
**Note mod: Om topics aantrekkelijk leesbaar en rustig te houden verzoeken wij je om niet onnodig en ruimteverspillend te quoten. Houd het volgende in gedachte bij het quoten:
1. Probeer alleen de relevante informatie mee te nemen in een quote.
2. Quote alleen als je wilt refereren aan een berichtje eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht.
3. Quote geen foto’s.
**
Persoonlijk zou ik in de Palazzo de 20$ niet toepassen. De kamers zijn er sowieso al groot en mooi.
Ik zou dit ook niet doen in Wynn en encore.
Het levert mi het meeste op in een goedkoper hotel waar de standaard kamers minder zijn.
Ik denk dat het je in het Palazzo helemaal niets oplevert, je zult er zeker geen grotere kamer door krijgen, de standaardkamers zijn eigenlijk al suites.(maar dat heb ik je in een ander topic dacht ik al helemaal uitgelegd )
Die $20 trick doe het bij het autohuren, bij de balie weiger ik alle upgrades.
En bij de auto"s loop ik naar een medewerker en vraag of hij niets kan regelen, met een $20 biljet in mijn hand.
Laatste keer full size gehuurd en kreeg daardoor een Dodge Challenger (mijn droomauto)
En dat voor twee weken!
Laatst gewijzigd door Rob.melvink op 05 mar 2014, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben een SUV gehuurd en dat is ook wat ik wil
Laatst gewijzigd door Aricon op 06 mar 2014, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent qua quoten redelijk hardleers. Lees je wel eens je eigen berichten terug ?
Confusius 4 berichten geleden schreef:......
**Note mod: Om topics aantrekkelijk leesbaar en rustig te houden verzoeken wij je om niet onnodig en ruimteverspillend te quoten. Houd het volgende in gedachte bij het quoten:
1. Probeer alleen de relevante informatie mee te nemen in een quote. 2. Quote alleen als je wilt refereren aan een berichtje eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht.
3. Quote geen foto’s.
**
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.