Bart40 schreef:Weer geprobeerd met dat atavar aanmaken. In Paint shop een foto geupload en kleiner gemaakt. 1% is het kleinste maar dat is nog te groot voor een avatar..daar wordt je toch gek van.
Bart40 schreef:Weer geprobeerd met dat atavar aanmaken. In Paint shop een foto geupload en kleiner gemaakt. 1% is het kleinste maar dat is nog te groot voor een avatar..daar wordt je toch gek van.
80x80 pixels is max ... je moet wel resizen in pixels : )
80x80 pixels is max ... je moet wel resizen in pixels : )
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb geresized naar 8 x 8 pixels en nog steeds te groot.
Bart40 schreef:Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb geresized naar 8 x 8 pixels en nog steeds te groot.
Hmm dat is raar ... Mag ik het anders eens proberen ... als je het plaatje naar me stuurt?
Naast dat het plaatje maar 80 pixels breed en hoog mag zijn, is de maximale bestandsgrootte 8 KB. ..
Sla je het wel op als jpeg of gif?
Het is me gelukt, foto is 7,7 kb dus kleiner dan 8, nu even profiel aanpassen.....upload van je computer en je profiel is bijgewerkt.
Niet dus Om je haren uit je kop te trekken.
Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen.
Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen.
Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Kunnen die avatars niet wat kleiner, ze zijn zo nadrukkelijk aanwezig. :hilarious:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.