Ik zag gisteren ook weer dat ze bij de BestBuy ook weer heerlijk goedkoop zijn (http://www.bestbuy.com/site/promo/gopro-cameras-112161). Volgende vakantie naar Amerika gewoon eerst m'n oude GoPro in Nederland verkopen en dan het nieuwste model weer in Amerika aanschaffen. Scheelt toch snel al 150 euro met Nederland.
Toch zijn er in de shops qua accessoires vaak veel dingen niet hebben wij ondervonden, met name Walmart heeft vaak weinig accessoires voor de gopro, ik hoop dat we binnenkort ergens het digitale schermpje kunnen vinden dat vind ik toch wel makkelijker dan blindelings ergens op te richten.
Dat is in NL trouwens ook. Het zijn producten die niet bij de vleet worden afgenomen dus vaak niet op voorraad. Denk dat dit soort accessoires het beste online kunnen worden gekocht.
ina schreef:Toch zijn er in de shops qua accessoires vaak veel dingen niet hebben wij ondervonden, met name Walmart heeft vaak weinig accessoires voor de gopro, ik hoop dat we binnenkort ergens het digitale schermpje kunnen vinden dat vind ik toch wel makkelijker dan blindelings ergens op te richten.
gewoon verbinden met de smartphone/tablet. Dan heb je helemaal geen schermpje nodig.
Verbinden met je smartphone/tablet werkt inderdaad fantastisch. In de BestBuy hebben ze bijna alle accessoires op voorraad, dus daar is het geen probleem (meer technische winkel dan WalMart). Wat wij verder hadden gedaan is gewoon de GoPro en toehoren laten afleveren in één van de BestBuy stores. Toen we aankwamen gelijk even langs de BestBuy gehopt en daar lag alles voor ons klaar. Dan weet je zeker dat het op voorraad is.
PSVwally schreef:Nog steeds erg winterachtig zie ik. Leuke foto, hoe hang je dat ding zeg maar stevig in een vlieger?
Winter lijkt maar geen eind aan te komen hier in Chicago. Om even beter antwoord te geven op je vraag. Zoek op Google voor Kite KAP rig. Dit is wat ik gebruik.
Ik zie het ja! Goed man , dat gaat een hoop traffic op jullie videopagina genereren. Al 191 likes! (Jullie mogen trouwens niet meedoen als ik een topic open over de mooiste GoPro filmpjes van AllesAmerika-leden. Da's namelijk niet eerlijk )
jammer dat zo'n drone best nog een kostelijke aankoop is. lijkt me echt geweldig om zoiets te hebben
kan je in een bestbuy telescoopstokken en hoofdband acc kopen voor een gopro? heb eens liggen kijken op bestbuy site maar krijg maar 9 accessoires. het lijkt me gemakkelijk ze vooraf te kopen en dan in een bestbuy af te laten leveren waar we de eerste dag passeren.
Vet hoor dat je op de GoPro facebook staat. Ik las wel dat iemand dit er onder had gezet:
James Biscardi: Did you need to get permission to fly in the national parks because I know Arches and Canyonlands does not allow any form of aerial photography or video via drone? If no permission was sought I'd be careful having this get attention through GoPros "video of the day"... There are FAA regulations about this sort of thing especially. If you managed to get permission I'd love to hear the story cause theres definitely some things worth capturing in those parks!
Maar misschien hebben jullie gewoon permissie gehad hoor.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.