Ik heb hier als "passieve" forumbezoeker al heel wat info gevonden voor mijn vorige USA-trips, maar voor mijn geplande reis binnen een dikke week (vertrek 3 maart) naar het Noord-Oosten, zou ik toch graag jullie expertise inroepen...
Het is al langer duidelijk dat het een winterreisje wordt, maar ik kan de situatie ter plekke niet echt inschatten. Lijkt jullie een roadtrip met de wagen überhaupt mogelijk? Of gaan we zo echt wel te veel tijd verliezen door het slechte weer (om dan nog niet te spreken over de sterk verhoogde risico's) ?
Onze bedoeling was volgende trip: Boston - Toronto - Washington - Philadelphia (met uiteraard de nodige tussenstops in o.a. Buffalo, Gettysburg,...). Is dit nu wel een aanrader? Een beetje sneeuw, dat moet kunnen, maar het moet wel aangenaam blijven natuurlijk...
Voor de zekerheid heb ik al een plan B: Boston - Springfield (NBA Hall Of Fame) - NY - Washington --> allen met trein en dan zien of we in DC toch nog een wagen huren voor Gattysburg, Lancaster en tot Philly. Indien zelfs daar een wagen geen aanrader blijkt: alles met de trein *zucht*
Graag willen we de aanvankelijke route doen (meer gezien, meer vrijheid, zelf heb ik NY al 2x gezien,...) dus eigenlijk zit ik wat met de handen in het haar... Help!