Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NBA wedstrijd bezoeken
Re: NBA wedstrijd bezoeken
Nee, seizoen eindigt rond half juni. Wel kun je in juli de WNBA kijken: de NBA vrouwenbasketbal.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
nee, in juli liggen de sterren uit te rusten op het strand.
Mag ook wel, want ze spelen 82 wedstrijden van nov-apr
En als het er echt om gaat (playoffs) nog eens een stuk of 20 erbij.
Mag ook wel, want ze spelen 82 wedstrijden van nov-apr
En als het er echt om gaat (playoffs) nog eens een stuk of 20 erbij.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zijn 2 weekjes terug bij de wedstrijd Orlando Magic vs Indiana Pacers geweest. Echt super!!!
Ook nog een thriller meegemaakt, niet echt super gespeeld, wel leuke momenten maar jonge was spannend
Voor herhaling vatbaar!!!
Ook nog een thriller meegemaakt, niet echt super gespeeld, wel leuke momenten maar jonge was spannend
Voor herhaling vatbaar!!!
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Oh ja, die won Orlando met 1 puntje verschil he...ja, dat zijn de mooiste potjes. Wij waren aantal jaren geleden bij de Knicks tegen Denver. Dat werd triple overtime (best uitzonderlijk). Amerikaanse sporten kennen het begrip gelijkspel niet dus ze gaan door tot er een winnaar is. En dat duurde hier erg lang
Gelukkig wonnen de Knicks en was het feestje compleet!
Groetjes,
Daniel
Daniel
Wij zouden graag een van de play offs willen bezoeken. Zijn nl.pas na het reguliere seizoen in de VS. Iemand een idee met welke prijs ik dan rekening moet houden voor een kaartje?
Wij zijn van eind april t/m 10 mei te vinden in de regio new york en Virginia.
Wij zijn van eind april t/m 10 mei te vinden in de regio new york en Virginia.
Tussen eind april en 10 mei zijn waarschijnlijk al de 2e ronde playoffs aan de gang. Tussen New York en Virginia heb je New York Knicks, Brooklyn Nets, Philadelphia 76ers en Washington Wizards. Voor de Knicks en de Nets wordt het halen van de playoffs nog een hele kluif en als ze het halen dan betwijfel ik of ze de 2e ronde halen. De 76ers gaan de playoffs niet halen tenzij ze plotseling alles winnen terwijl de Wizards normaal gesproken het moeten halen. Maar of zij ook de 1e ronde doorkomen is een vraag. Ik denk dat jullie kansen om in de regio een playoff wedstrijd te bezoeken behoorlijk klein is. Mocht het wel zo zijn dan zijn kaarten duurder dan het reguliere seizoen en ook nog moeilijker te krijgen.
Jammer, onze 16-jarige zoon is enorm fan van New York Knicks en had graag een wedstrijd bijgewoond. Maar ja ik was er al een beetje bang voor dat het lastig zou worden. Nou ja dan doen we gewoon de Madison Square Stadium Tour. dat ligt om de hoek bij onze overnachtingsplek. Zal ook een stuk goedkoper zijn.
Brooklyn staat op dit moment op een play-ff plek, de Knicks niet. Maar dat kan natuurlijk nog veranderen met nog anderhalve maand te gaan. Mochten ze de play-offs halen dan denk ik dat de Knicks bezoeken lastig wordt. Al kun je natuurlijk proberen. Enorm hoge demand (grote stad etc). Een vriend van mij is het vorig jaar gelukt kaartjes te krijgen voor een play-ff wedstrijd van de Miami Heat via een venter voor het stadion. Dat moet je maar durven, maar het is goed gegaan en hij heeft de wedstrijd van z'n leven gezien. En dat voor $60. Ik zou het gewoon goed in de gaten houden. Als je er toch bent en je hebt de kans; het is een top-ervaring. Succes 
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 8303 Weergaves
-