Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum ontvangen, wat nu
Visum ontvangen, wat nu
Zo, vandaag mijn paspoort ontvangen met daarin het visum. (Diversity)
De planning is om deze in April te activeren.
Ik wil dan twee weken op 'vakantie', om te zoeken naar een apartement en interviews voor een baan/banen.
Ik betaal van te voren de fee aan de USCIS, in mijn instructies staat iets over het betalen aan de DOS (department of State), hoe doe ik dat.
Ik ben opzoek naar een goede mail refferal service, heeft iemand hier toevallig ervaringen ?
Mijn plan is dan om aan het einde van dit jaar echt permanent te vertrekken, is dat mogelijk ? Het is nog ruim binnen een jaar van activatie.
De planning is om deze in April te activeren.
Ik wil dan twee weken op 'vakantie', om te zoeken naar een apartement en interviews voor een baan/banen.
Ik betaal van te voren de fee aan de USCIS, in mijn instructies staat iets over het betalen aan de DOS (department of State), hoe doe ik dat.
Ik ben opzoek naar een goede mail refferal service, heeft iemand hier toevallig ervaringen ?
Mijn plan is dan om aan het einde van dit jaar echt permanent te vertrekken, is dat mogelijk ? Het is nog ruim binnen een jaar van activatie.
-
floridausa
- Amerika-ontdekker
Re: Visum ontvangen, wat nu
Gefeliciteerd !
De fee kun je volgens mij via deze link betalen. http://www.uscis.gov/forms/uscis-immigrant-fee
De fee kun je volgens mij via deze link betalen. http://www.uscis.gov/forms/uscis-immigrant-fee
-
floridausa
- Amerika-ontdekker
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Yep, dat is de laatste, uit de hele serie, die je moet betalen voordat je gaat vliegen. Wij hebben hem inmiddels geactiveerd en zijn momenteel in het bijna zomerse Arizona..
Never give up!
Dat is blijkbaar nieuw! Ik heb daar nog nooit van gehoord en ben ook op een DV gekomen. Vaag.
Edit: Ik zie het al dat hetnieuw is inderdaad.
Edit: Ik zie het al dat hetnieuw is inderdaad.
-
Xcode
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Dbacks ben je al terug ? En je kaart al ontvangen of duurt het nog effe.
why...
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Nee, we zijn nog niet terug
, komen zondag terug maar nu genieten we nog even van zomerse temperaturen hier.
Het opsturen van de echte greencards kan twee tot drie weken duren. Je kan je greencard in je paspoort blijven gebruiken tot een jaar nadat je de POE bent gepasseerd. Die wordt dus voorzien van een klein stempeltje..
Het opsturen van de echte greencards kan twee tot drie weken duren. Je kan je greencard in je paspoort blijven gebruiken tot een jaar nadat je de POE bent gepasseerd. Die wordt dus voorzien van een klein stempeltje..
Never give up!
-
Xcode
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Leuk voor jullie... Veel plezier daar
Laatst gewijzigd door Xcode op 18 feb 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
why...
Bij mij duurde het 1.5 maand.... dus wees niet te optimistisch want dan duurt het wachten op je Greencard nog langer
Ik kreeg ook niet automatisch een SSN dus daar moest ik apart nog voor naar het SS Office.
Volgens de 'general information' moet je als je op je ds-230 hebt aangegeven dat je een social security card wilt ontvangen deze automatisch krijgen
Ja dat had ik gedaan.... 
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Inderdaad Ziva, dat hadden wij ook gedaan...... maar niks hoor. We hebben het uiteindelijk in de ambassade van Brussel aangevraagd
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 17106 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-
- 2 Reacties