Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels vooraf of ter plaatse reserveren voor september
-
Irmaatje123
- Amerika-newbie
Hotels vooraf of ter plaatse reserveren voor september
Onze vlucht is geboekt,we vertrekken op 23 september tot en met 10 oktober.We landen in phoenix .is het in deze tijd nog hoogseizoen?kunnen we daar steeds een hotel boeken op dezelfde dag of is het slim om dat hier al te doen.We hebben hotels nodig in sedona,flagstaff,bryce,page,san diego,phoenix.graag jullie advies
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Hotels vooraf of ter plaatse reserveren voor september
Ik raad je zeker aan om in Page te boeken.
Half september vorig jaar, op een weekdag vonden wij niks betaalbaar meer. Wij hebben toen 230 dollar moeten betalen voor een kamer. Misschien hadden we pech, maar goed, het was wel zo
Half september vorig jaar, op een weekdag vonden wij niks betaalbaar meer. Wij hebben toen 230 dollar moeten betalen voor een kamer. Misschien hadden we pech, maar goed, het was wel zo
Groetjes,
Carine
Carine
-
Irmaatje123
- Amerika-newbie
dank je Carine,gaan we doen,we blijven er twee nachten
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Hoi Irma,
Leuke reis! Ik ben ook in die gebieden geweest in september, maar wij hebben er twee jaar over gedaan. In september zit je niet meer in het hoogseizoen. Of je van te voren je hotel moet boeken of juist niet, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik persoonlijk boek alleen de eerste en laatste overnachting. Nog nooit lang naar een kamer hoeven zoeken. Daarbij is het zo dat wanneer je bij een hotel aankomt waar geen kamer vrij is, ze voor je gaan bellen naar omliggende hotels. Het voordeel is dat je je reis per dag kan bepalen. Wij zoeken meestal een hotel met een restaurant op loopafstand zodat we een lekker drankje bij het eten kunnen drinken. Het nadeel is, dat wanneer je in een populair gebied zit en het is er druk, dat je dan wel een de hoofdprijs moet betalen voor een hotel. Dit is ons de laatste jaren alleen in Memphis overkomen.
Voor de rest kan je altijd wel afdingen door naar een off-season discount te vragen of als laatste redmiddel de Triple A (ANWB) korting.
Het is dus maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
PS in Sedona kan ik je de Pink Jeeptour aanraden, super leuk! En in Page kun je een boottocht maken naar Horseshoe Bend, ook erg leuk.
Leuke reis! Ik ben ook in die gebieden geweest in september, maar wij hebben er twee jaar over gedaan. In september zit je niet meer in het hoogseizoen. Of je van te voren je hotel moet boeken of juist niet, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik persoonlijk boek alleen de eerste en laatste overnachting. Nog nooit lang naar een kamer hoeven zoeken. Daarbij is het zo dat wanneer je bij een hotel aankomt waar geen kamer vrij is, ze voor je gaan bellen naar omliggende hotels. Het voordeel is dat je je reis per dag kan bepalen. Wij zoeken meestal een hotel met een restaurant op loopafstand zodat we een lekker drankje bij het eten kunnen drinken. Het nadeel is, dat wanneer je in een populair gebied zit en het is er druk, dat je dan wel een de hoofdprijs moet betalen voor een hotel. Dit is ons de laatste jaren alleen in Memphis overkomen.
Voor de rest kan je altijd wel afdingen door naar een off-season discount te vragen of als laatste redmiddel de Triple A (ANWB) korting.
Het is dus maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
PS in Sedona kan ik je de Pink Jeeptour aanraden, super leuk! En in Page kun je een boottocht maken naar Horseshoe Bend, ook erg leuk.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb voor mijn reis in september 2011 alles van te voren geboekt. Of het nodig is hangt vooral af van je wensen wat locatie betreft. Als je niet aan de rim wilt zitten bij de Grand Canyon zal reserveren niet nodig zijn (maar ik zou het wel proberen als ik jou was, want vanuit Flagstaff is het een behoorlijk eind rijden). Ook - of zelfs - in september zijn de weekenden in de parken en plaatsen als Page druk, dus voor het weekend is reserveren ook niet onverstandig.
Marianne
Marianne
-
Irmaatje123
- Amerika-newbie
Dank voor jullie reactie! Wat is het fijn dat er mensen zoveel ervaring enthousiast met anderen willen delen.leuk ook jullie reisverslagen.We gaan zeker de jeeptocht in sedona doen.Verder zijn we nog aan het lezen en alle informatie aan het ordenen en opslaan.Het is heel veel,en moeilijk om keuzes te maken,maar anders gaan we gewoon nog eens terug.bedankt allemaal !!!!
-
Lisette__
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook ik ben september 2011 in dezelfde regio geweest.
Ik kan me nog herinneren dat verschillende accomodaties bij check-in volgeboekt bleken te zijn.
Blij dat we van te voren alles vastgelegd hadden.
Als je al een lange autorit achter de rug hebt, is het fijn dat je niet nog hoeft te zoeken naar een accomodatie.
Goed inlezen van te voren, zodat je weet wat je waar zou kunnen/willen zien en doen. En aan de hand daarvan het aantal dagen per gebied bepalen.
Brengt ook een hoop voorpret met zich mee!
Ik kan me nog herinneren dat verschillende accomodaties bij check-in volgeboekt bleken te zijn.
Blij dat we van te voren alles vastgelegd hadden.
Als je al een lange autorit achter de rug hebt, is het fijn dat je niet nog hoeft te zoeken naar een accomodatie.
Goed inlezen van te voren, zodat je weet wat je waar zou kunnen/willen zien en doen. En aan de hand daarvan het aantal dagen per gebied bepalen.
Brengt ook een hoop voorpret met zich mee!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor het gemak, en als je een vaststaande route hebt met vaste data, kan je beter van te voren hoeken, maar nodig is het zeker niet, ik boek zelf alleen in de nationale parken, verder nergens.
Wij gaan van 24.09.2014 tot 12.10.2014, en landen (en eindigen) ook in Phoenix. Ik ga alle hotels op voorhand boeken. Veel relaxter, en ik denk een stuk goedkoper. Ik kijk uit naar jullie programma!Irmaatje123 schreef:Onze vlucht is geboekt,we vertrekken op 23 september tot en met 10 oktober.We landen in phoenix .is het in deze tijd nog hoogseizoen?kunnen we daar steeds een hotel boeken op dezelfde dag of is het slim om dat hier al te doen.We hebben hotels nodig in sedona,flagstaff,bryce,page,san diego,phoenix.graag jullie advies
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je route per dag toch vast ligt dan is het wrs inderdaad relaxt, maar het is daarmee niet gezegd dat je een stuk goedkoper uit bent. Laatste dag heb je vaak aanbiedingen van hotels...soort last minute...en je kunt bij veel hotels nog wat pingelen.Veel relaxter, en ik denk een stuk goedkoper
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht