Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marloes: 2 overnachtingen tussen Yosemite en Las Vegas, waar?
Reis Marloes: 2 overnachtingen tussen Yosemite en Las Vegas, waar?
Mijn broer heeft mijn hulp gevraagd voor zijn rondreis door het zuidwesten in september dit jaar.
Er is alleen een stukje waar ik niet goed uitkom.
Hij reist met een auto, terwijl ik er een paar keer met een camper ben geweest, wij sliepen op campings en sloegen Death Valley over. Dus vandaar mijn vragen.
Na 2 nachten in Yosemite village (waarschijnlijk camp curry), zijn er 2 nachten om via de Tioga pass en Death Valley in las Vegas aan te komen (waar weer 2 overnachtingen gepland staan.)
Hij wil de tijd nemen voor de Tioga Pass, Bodie bekijken en death Valley zien.
Qua overnachtingen gaat de voorkeur uit naar iets onder de €100, vandaar dat ik er niet goed uitkom.
Iemand tips voor geschikte overnachtingsplaatsen?
Er is alleen een stukje waar ik niet goed uitkom.
Hij reist met een auto, terwijl ik er een paar keer met een camper ben geweest, wij sliepen op campings en sloegen Death Valley over. Dus vandaar mijn vragen.
Na 2 nachten in Yosemite village (waarschijnlijk camp curry), zijn er 2 nachten om via de Tioga pass en Death Valley in las Vegas aan te komen (waar weer 2 overnachtingen gepland staan.)
Hij wil de tijd nemen voor de Tioga Pass, Bodie bekijken en death Valley zien.
Qua overnachtingen gaat de voorkeur uit naar iets onder de €100, vandaar dat ik er niet goed uitkom.
Iemand tips voor geschikte overnachtingsplaatsen?
Re: 2 overnachtingen tussen Yosemite en Las Vegas. waar?
Eens met die 2 plekken maar SPW zal duurder zijn dan $ 100,-- Panamint Springs is de minst dure optie voor Death Valley maar niet echt gunstig gelegen. Buiten DV heeft Beatty de goedkoopste prijzen maar dan zit je niet in het National Park.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Bishop moet je goedkoper kunnen vinden dan 100, de overschot kan je dan bijleggen voor de tweede nacht in death valley.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In plaats van Bishop is Mammoth Lakes (Motel6) ook een optie. Of Bridgeport (Virginia Creek Settlement). Dan zit hij onder de 100 euro waarmee hij Stovepipe Wells of een cabin bij Furnace creek ranch kan compenseren.
Marianne
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even aanvullend: Yeehaw, je hebt gelijk: SPW zal inderdaad duurder zijn dan 100 dollar. Maar gelukkig is de euro wat meer waard dan de dollar en daardoor zal de kamerprijs van de patio-kamers in SPW (120 dollar) in euro's gerekend beneden de 100 euro komen waarover Marloes het heeft en voldoen die kamers aan de wensen (althans financieel gezienYeehaw schreef:Eens met die 2 plekken maar SPW zal duurder zijn dan $ 100,-- .
Martin
Re: Reis Marloes: 2 overnachtingen tussen Yosemite en Las Vegas, waar?
Dank je Martin. "Denkend aan €€ zie ik een oneindige aantal $$ door DV stromen" 
Re: Reis Marloes: 2 overnachtingen tussen Yosemite en Las Vegas, waar?
Dank je wel voor de reacties. Ik zal het eens aan hem voorleggen. SPW is misschien toch wel leuk dan voor ze. En Mammoth lakes dacht ik ook al.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5444 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 16 Reacties