Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reizen met Bart in San fransisco
reizen met Bart in San fransisco
wij hebben een plekje op een San Fransisco RV resort op west SF. Nu willen wij de camper daar laten staan en met Bart (trein) naar het centrum. heeft iemand hier al ervaring mee?
we horen graag van jullie.
lizbeth en mitzie
we horen graag van jullie.
lizbeth en mitzie
-
johan en wilma
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: reizen met Bart in San fransisco
Hoi,
vorige jaar ook een paar keer met de Bart gereisd , geen problemen ondervonden snel en simpel.
Je kunt ook gebruikt maken van de bus of tram.
SF heeft goeie openbaar vervoer middelen
vorige jaar ook een paar keer met de Bart gereisd , geen problemen ondervonden snel en simpel.
Je kunt ook gebruikt maken van de bus of tram.
SF heeft goeie openbaar vervoer middelen
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Voor vervoer van/naar het vliegveld (SFO) is BART een snel en goed alternatief.
Als ik het me goed herinner, koop je een tegoed op een papieren magneetkaartje. Het is dus handig om vooraf te weten wat je reis gaat kosten zodat je er niet teveel op zet (bij te weinig kan voordat je het BART station verlaat je kaartje bijladen)
Voor binnen de stad is de metro, bus of tram veel handiger en goedkoper: je kan een MUNI-pas kopen waarmee je 1 of meerdere dagen vrij kan reizen. Dit is inclusief de cable-car (die anders $5 per ritje kost).
http://www.sfmta.com/getting-around/tra ... r-passport
Als ik het me goed herinner, koop je een tegoed op een papieren magneetkaartje. Het is dus handig om vooraf te weten wat je reis gaat kosten zodat je er niet teveel op zet (bij te weinig kan voordat je het BART station verlaat je kaartje bijladen)
Voor binnen de stad is de metro, bus of tram veel handiger en goedkoper: je kan een MUNI-pas kopen waarmee je 1 of meerdere dagen vrij kan reizen. Dit is inclusief de cable-car (die anders $5 per ritje kost).
http://www.sfmta.com/getting-around/tra ... r-passport

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
Moniekske
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn met Bart van SFO naar de camperverhuurder Apollo in San Leandro gereisd. Dat was ons qua gemak en prijs goed bevallen.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
ik begrijp uit de website van de campground dat ze adviseren om de camper bij San Bruno neer te zetten en vandaar met de BART naar downtown te reizen. Of je kunt dacht ik in de buurt van de campground de bus pakken. Geen ervaring er nog mee, wij willen deze campground dit jaar ook aandoen. Het reizen met de BART werkt verder simpel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 13400 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-
- 4 Reacties