Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schoolbenamingen VS
-
Maaikejuh
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Schoolbenamingen VS
Hallo,
Ik wil deze zomervakantie in Amerika gaan werken, maar daarvoor moet ik natuurlijk een CV schrijven.
Nu loop ik er een beetje tegenaan dat ik niet weet hoe ik HBO/Hogeschool het beste kan vertalen. Als ik op internet zoek krijg ik overal andere vertalingen te zien.
Higher Vocational Education, University of applied science en University of Professional Education.
Momenteel heb ik staan: Human Resource Management, Avans University of applied science. Is het dan duidelijk dat dit HBO is?
Verder heb ik voor de vertaling van HAVO 'Higher General Secondary Education'.
Alvast bedankt!
Groetjes Maaike
Ik wil deze zomervakantie in Amerika gaan werken, maar daarvoor moet ik natuurlijk een CV schrijven.
Nu loop ik er een beetje tegenaan dat ik niet weet hoe ik HBO/Hogeschool het beste kan vertalen. Als ik op internet zoek krijg ik overal andere vertalingen te zien.
Higher Vocational Education, University of applied science en University of Professional Education.
Momenteel heb ik staan: Human Resource Management, Avans University of applied science. Is het dan duidelijk dat dit HBO is?
Verder heb ik voor de vertaling van HAVO 'Higher General Secondary Education'.
Alvast bedankt!
Groetjes Maaike
Re: Schoolbenamingen VS
Hallo Maaikejuh, wees welkom hier. De vertalingen die jij hebt bedacht zijn in de VS geen bekende zaken. Havo zou ik gewoon vertalen als high school. Het hbo is een onbekend begrip in de VS en een university of applied science of professional education al helemaal. In Nederland kennen we twee verschillende bachelors, in de VS maar 1. Je kan de termen die je hebt gevonden voor het hbo best gebruiken, maar maak duidelijk dat dit je een bachelor's degree oplevert. Dan snappen ze het wel.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik zou het gewoon 4 year college noemen, dat snapt iedereen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar wil je gaan weken in de zomer. Een zomerkamp zal een van de weinige opties zijn denk ik
-
Maaikejuh
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor jullie antwoorden!
Verder ben ik me nog flink aan het oriënteren waar ik nog meer kan gaan werken. Dus als iemand tips heeft zijn ze altijd welkom!
Er zijn enkele pretparken die aan Summerjobs doen (bijvoorbeeld Disneyland, Universals en Morey's Piers). Deze hebben speciale cultural exchange programs voor internationale studenten die in de zomervakantie daar willen werken.ned in MO schreef:Waar wil je gaan weken in de zomer. Een zomerkamp zal een van de weinige opties zijn denk ik
Verder ben ik me nog flink aan het oriënteren waar ik nog meer kan gaan werken. Dus als iemand tips heeft zijn ze altijd welkom!
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Maaike -- geen tips, maar ik wens je heel veel plezier. Ik heb in Six Flags Great America gewerkt in 1999, en dat was geweldig. Hoop dat alles gaat lukken.
Op je CV trouwens zou ik deze namen gebruiken: Highschool, en Bachelor's Degree.
Op je CV trouwens zou ik deze namen gebruiken: Highschool, en Bachelor's Degree.