Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuren Californie

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
HansVDG
Amerika-ontdekker

Re: Autohuren Californie

Bericht door HansVDG »

HEb antwoord gekregen van Alamo brits :
Ze vroegen eetst wat ik wilde huren en voor hoelang :
Standard SUV , van phoenix ( 24/07/2014 ) tot LAX (17/08/2014)

Daarna antwoord :
Cost : 3630.76 USD
NO ONE WAY FEE

Maar als ik via hun site dezelfde data kies kom ik op ( + pay now and save , ... ) : 806 GBP => 1314 USD.
Van waar het verschil , is de site te bedroeven ??? ( is goedkoper dan usareisen.de )

Mvg

Hinko schreef:Daar gaat het juist om Hans, ze geven zelf tegenstrijdige antwoorden. Bij de een wel, bij de andere niet.
Daarom een email sturen en als ze zeggen dat er geen one way fee bij komt, mail meenemen als ze toch moeilijk gaan doen.

Maar als je boekt via Alamo.co.uk/brits kun je ook gebruik maken van SaveTime en kom je niet bij een baliemedewerker. Je kunt meteen je auto ophalen en je papieren laten zien bij het uitrijhokje. En volgens mij gaat die daar niet opetten en anders wapper jij met je bevestiging die je hopelijk krijgt in je email.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Weten ze wel dat je uit de EU komt? Als ik de prijs zo zie niet.

Waarom reserveer je niet via de website en aan de hand van je reserveringsnummer een email sturen?

Met http://alamo.co.uk/brits is helemaal niks mis mee.
HansVDG
Amerika-ontdekker

Bericht door HansVDG »

Zal het doen. Maar je zei daik een bevestiging moest hebben van de one way fee ( via mail ).
Mvg
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Ik bedoel:
Eerst boeken via http://www.alamo.co.uk/brits dan een email sturen met daarin je bevestigingsnummer en vragen of het klopt dat je geen one way charge hebt.

Email uitprinten en meenemen als het blijkt dat er toch one way fee charge bij komt.
HansVDG
Amerika-ontdekker

Bericht door HansVDG »

Voila ,
Auto gehuurd op brits site.
Ik heb een reservation nummer gekregen, maar zet ik dit nummer in de SaveTime. Maar dat werkt niet (???)

Mvg
Hinko schreef:Daar gaat het juist om Hans, ze geven zelf tegenstrijdige antwoorden. Bij de een wel, bij de andere niet.
Daarom een email sturen en als ze zeggen dat er geen one way fee bij komt, mail meenemen als ze toch moeilijk gaan doen.

Maar als je boekt via Alamo.co.uk/brits kun je ook gebruik maken van SaveTime en kom je niet bij een baliemedewerker. Je kunt meteen je auto ophalen en je papieren laten zien bij het uitrijhokje. En volgens mij gaat die daar niet opetten en anders wapper jij met je bevestiging die je hopelijk krijgt in je email.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Proberen wat te spelen met je achternaam. Aan elkaar of los
HansVDG
Amerika-ontdekker

Bericht door HansVDG »

yepp
Mijn achternaam zonder spaties ging.

Nu nog een vraagje over mijn rijbewijs.
Ik heb nog zo'n oude rijbewijs van 1991. Met mijn foto van als ik 18 jaar oud was.
Je kan mij nog herkenen in de foto. (ouder nu)

Moet ik een nieuw rijbewijs aanvragen bij de gemeente ?
PS: heb safetime nog niet ingevuld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer