Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuren Californie
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Autohuren Californie
Er is geen eigen risico bij autohuur in Amerika.
Dit heb ik uiteindelijk gedaan!Hinko schreef:@ Confusius Just saying.
En via http://alamo.co.uk/brits
455 pound = 553 euro een mid suv voor jouw periode (6/4-29/4 @sfo)
Bedankt!

Ik zag geen informatie trouwens over de tank vol of leeg inleveren?
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die moet je weer vol inleveren, of je betaald een tank benzine bij het afhalen.
Oke, duidelijk.Harry schreef:Er is geen eigen risico bij autohuur in Amerika.
Wel vreemd dat ze je eigen risico bij sommige bedrijven laten afkopen dan á 160€
Oplichters?

- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je daar een bron voor?, ik ben dat in alle Amerika reizen nog nooit ergens tegengekomen.
Bij alamo.co.uk , is daar een one way fee.
Ik heb mijn pick-up & drop off place gezet. Maar kan géén extra fee zien (??)
Ik heb mijn pick-up & drop off place gezet. Maar kan géén extra fee zien (??)
Tja die one way fee van Alamo.co.uk/brits is nog steeds mooi fenomeen.
Huur je 20 dagen dan heb je het wel, huur je 21 dagen heb je het niet. (kan ook 21 en 22 dagen zijn)
Gewoon een mailtje sturen dan weet je het echt.
hier nog een link met linkjes
Lees ook de FAQ even vanaf mijn post. Stukje terug en stukje vooruit.
Huur je 20 dagen dan heb je het wel, huur je 21 dagen heb je het niet. (kan ook 21 en 22 dagen zijn)
Gewoon een mailtje sturen dan weet je het echt.
hier nog een link met linkjes

Lees ook de FAQ even vanaf mijn post. Stukje terug en stukje vooruit.
ik zou voor 24 dagen huren. Dus dan niets ?
Heb zojuist een mailtje gestuurd naar het adres in jouw FAQ => tnx
Mvg
Heb zojuist een mailtje gestuurd naar het adres in jouw FAQ => tnx
Mvg
Laat hun antwoord even weten. 

als je op hun site minder dan 20 dagen neemt zie je direct de extra charges.
Ik heb 24 dagen gezet , en dan zie je ze niet .
Zouden ze toch extra kosten aanrekenen bij aankomst ?
Ik heb 24 dagen gezet , en dan zie je ze niet .
Zouden ze toch extra kosten aanrekenen bij aankomst ?
Daar gaat het juist om Hans, ze geven zelf tegenstrijdige antwoorden. Bij de een wel, bij de andere niet.
Daarom een email sturen en als ze zeggen dat er geen one way fee bij komt, mail meenemen als ze toch moeilijk gaan doen.
Maar als je boekt via Alamo.co.uk/brits kun je ook gebruik maken van SaveTime en kom je niet bij een baliemedewerker. Je kunt meteen je auto ophalen en je papieren laten zien bij het uitrijhokje. En volgens mij gaat die daar niet opetten en anders wapper jij met je bevestiging die je hopelijk krijgt in je email.
Daarom een email sturen en als ze zeggen dat er geen one way fee bij komt, mail meenemen als ze toch moeilijk gaan doen.
Maar als je boekt via Alamo.co.uk/brits kun je ook gebruik maken van SaveTime en kom je niet bij een baliemedewerker. Je kunt meteen je auto ophalen en je papieren laten zien bij het uitrijhokje. En volgens mij gaat die daar niet opetten en anders wapper jij met je bevestiging die je hopelijk krijgt in je email.
http://cartrawler.com/vliegwinkel/Harry schreef:Heb je daar een bron voor?, ik ben dat in alle Amerika reizen nog nooit ergens tegengekomen.
Als je daar een auto wilt boeken staat er dit bij:
Afkoop eigen risico
Voorkom hoge extra kosten voor slechts EUR 7.15 per dag! Met de Eigen Risico Verzekering Autohuur van Allianz Global Assistance gaat u met een gerust gevoel de weg op. De meeste verhuurbedrijven werken bij schade aan de huurauto met een eigen risico. Als u schade veroorzaakt aan de huurauto of de auto wordt gestolen betaalt u de eerste € 1000,- zelf.
Onze polis biedt de volgende dekking:
Eigen Risico tot EUR 3000.00RamenBandenOnderstelSleutelverlies en Dak
Allianz Global Assistance is geautoriseerd en wordt gereguleerd door De Nederlandsche Bank (DNB)
Ik wens een Eigen Risico Verzekering Autohuur af te sluiten voor EUR 164.45Ik heb de voorwaarden voor de Eigen Risico Verzekering Autohuur gelezen en begrepen
Je kunt via die site ook auto's huren in bijv Europa. Dan heb je wel te maken met een eigen risico.
Maak maar eens proefboeking in Marseille.
Maak maar eens proefboeking in Marseille.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is wel duidelijk dat er geen eigen risico is, wel een beetje vreemd dat ze de site niet zo gemaakt hebben dat het aanbod om af te kopen niet zichtbaar is als het niet van toepassing is. Beetje slordig.
Ze vinken het automatisch aan.
Toch wel asociaal als ze je dat laten afkopen.
Ik ben blij dat ik geen zaken met ze gedaan heb! Zo verlies je toch alleen maar klanten?
In welk deel van het Forum kan je trouwens je vragen kwijt omtrent advies omtrent Hotels in bijv Vegas?
Toch wel asociaal als ze je dat laten afkopen.
Ik ben blij dat ik geen zaken met ze gedaan heb! Zo verlies je toch alleen maar klanten?
In welk deel van het Forum kan je trouwens je vragen kwijt omtrent advies omtrent Hotels in bijv Vegas?
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:

Ik heb vernomen van een kennis dat het loont om een navigatiesysteem te kopen in een Walmarkt dan er 1 te huren bij de autoverhuur.
Schijnt iets van 80 á 90 dollard te kosten in de winkel en de verhuurbedrijven vragen dit in de week ongeveer. Tevens kan je hem bij terugkost verkopen aan iemand die er nog heengaat.
Wat zijn de ervaringen hiermee?
Schijnt iets van 80 á 90 dollard te kosten in de winkel en de verhuurbedrijven vragen dit in de week ongeveer. Tevens kan je hem bij terugkost verkopen aan iemand die er nog heengaat.
Wat zijn de ervaringen hiermee?
Dat hebben wij gedaan ja. Het zou ons $180 hebben gekost om de navigatie te huren. Wij hebben daar niet voor gekozen en er een gekocht bij Best Buy voor ik geloof $120. Dit jaar gaan we weer naar de VS dus voor ons loont het enorm. Het enige is dat je wel bij aankomst moet weten waar een WalMart of Best Buy zit, want op de bonnefooi door (in ons geval L.A.) is geen pretje. Wij gebruikten voor het eerste ritje de gratis navigatie app NavFree.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 970 Weergaves
-