Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
Re: FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
Ja die bedoel ik.
Thx....
Thx....
- ronaldstark
- Amerikafan
ik krijg 2 verschillende tarieven op de website van uscarhire.com als ik kies voor ophalen MId SUV in Calgary Canada op 27 juli en inleveren in Vancouver Canada op 27 juli. Als ik gelijk vanaf de homepage alles invul kom ik rond de 409 Euro uit, maar kies ik onderaan de pagina voor Canada Car hire dan komt na het invullen van bovenstaande met hetzelfde verzekeringspakket ineens op 817 euro. Waardoor dit verschil?
Ronald
Ronald
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken om een auto te huren.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb al vele site's bekeken , de ene nog goedkoper als de andere.
Via uscarhire.com heb ik nu best een goede deal , en ik heb gezien dat het wel betrouwbaar is. Maar wat is het verschil tussen de pakketten ( Bijvoorbeeld silver basis en gold ) ?
Ik kan wel engels lezen maar ik kom er niet goed uit. Kan iemand mij hiermee helpen ?
Verder nog een vraag wat het slimste is , een full size of een Midsize SUV ? Full size heeft een gesloten kofferbak dus zien ze bagage niet liggen , en in een suv wel of is dit niet zo ?
Alvast bedankt !
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb al vele site's bekeken , de ene nog goedkoper als de andere.
Via uscarhire.com heb ik nu best een goede deal , en ik heb gezien dat het wel betrouwbaar is. Maar wat is het verschil tussen de pakketten ( Bijvoorbeeld silver basis en gold ) ?
Ik kan wel engels lezen maar ik kom er niet goed uit. Kan iemand mij hiermee helpen ?
Verder nog een vraag wat het slimste is , een full size of een Midsize SUV ? Full size heeft een gesloten kofferbak dus zien ze bagage niet liggen , en in een suv wel of is dit niet zo ?
Alvast bedankt !
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
De ruiten van de SUV's zijn meestal wel getint, maar het is inderdaad niet volledig afgesloten zoals een gewone NIET SUV wagen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Hier een mooi overzicht over de verschillende pakketten.steentjuh schreef:
Silver basic: Standaard pakket, voldoet vaak prima. 1 bestuurder. Let op in Californië is tweede bestuurder gratis!
Silver basic inclusive: Zelfde als hierboven echter met de volgende toevoeging:
Gold: 4 bestuuders + je hoeft de auto niet af te tanken. Bij silver moet je de tank vol inleveren.1 or 2 drivers depending on the car hire company you choose (contact us for details).
Verzekeringen zijn allemaal hetzelfde.
-
- Amerikafan
Bedankt dat is duidelijk !
Alleen gaat het over ophaalplaats californië of het rijden in een staat ?
We doen namelijk ook nevada / utah / wyoming aan dus moet ik dan wel een 2e bestuurder hebben ?
Alleen gaat het over ophaalplaats californië of het rijden in een staat ?
We doen namelijk ook nevada / utah / wyoming aan dus moet ik dan wel een 2e bestuurder hebben ?
Ophaalplaats is van belang.
Dus ophalen in Californië heb je altijd een gratis tweede bestuurder. Het maakt niet wat je bestemming is.
Dus ophalen in Californië heb je altijd een gratis tweede bestuurder. Het maakt niet wat je bestemming is.
-
- Amerikafan
Ok dat is mooi , scheelt weer 150 euro
bedankt !

bedankt !
Hoi Forumleden!
Na een hoop goede ervaringen hier gaan wij onze auto boeken bij Alamo Brits. Nu heb ik echt al goed gezocht maar mij is de definitieve prijs een beetje onduidelijk.
Package Price
(Pay now) £472.39
Estimated amount to be paid at the counter £108.67
Estimated Total £581.06
BIj boeken wordt er omgerekend 472,39 pond van mijn Visa afgeschreven. Wij sluiten bij het boeken van te voren de hele mikmak af (verzekeringe, navigatie etc). Nu is mij onduidelijk of ik ter plaatse bij het ophalen omgerekend nog 108,67 bij moet betalen? Staat dit vast, of heeft het eventueel met koersverschillen te maken op de dag van ophalen? Zijn er mensen die deze toeslag niet hebben hoeven te betalen?
Na een hoop goede ervaringen hier gaan wij onze auto boeken bij Alamo Brits. Nu heb ik echt al goed gezocht maar mij is de definitieve prijs een beetje onduidelijk.
Package Price
(Pay now) £472.39
Estimated amount to be paid at the counter £108.67
Estimated Total £581.06
BIj boeken wordt er omgerekend 472,39 pond van mijn Visa afgeschreven. Wij sluiten bij het boeken van te voren de hele mikmak af (verzekeringe, navigatie etc). Nu is mij onduidelijk of ik ter plaatse bij het ophalen omgerekend nog 108,67 bij moet betalen? Staat dit vast, of heeft het eventueel met koersverschillen te maken op de dag van ophalen? Zijn er mensen die deze toeslag niet hebben hoeven te betalen?
Zuid-Westen september 2012
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Aronneke,
Ik vermoed dat dit de one way fee is. Deze is afhankelijk van de koers op dat moment.
Ik vermoed dat dit de one way fee is. Deze is afhankelijk van de koers op dat moment.
Bedankt, maar we halen de wagen op in Denver, waar we hem 3 weken later ook weer terug inleveren op het vliegveldMadphil schreef:Aronneke,
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dan zal het waarschijnlijk de navigatie zijn die je ter plaatse moet betalen, als dat zo is dan kun je er beter zelf één kopen of meenemen vanuit Nederland.
EDIT, het is inderdaad de navigatie, als je die er niet bij huurt verdwijnt het bedrag.
EDIT, het is inderdaad de navigatie, als je die er niet bij huurt verdwijnt het bedrag.
Harry schreef:Dan zal het waarschijnlijk de navigatie zijn die je ter plaatse moet betalen, als dat zo is dan kun je er beter zelf één kopen of meenemen vanuit Nederland.
Verrek... Wat dom van mij. Ik zie het inderdaad

-
- Amerika-ontdekker
auto gehuurd bij alamo via rentalcars.
Bedrag is al van mijn creditcard.
Nu heb ik een wijziging gedaan in ophaaltijd en inlevertijd, de rest is gelijk gebleven (aantal dagen, autokeuze).
Vervolgens zie ik dat het huurbedrag 30 euro lager is dan wat ik heb betaald toen ik de auto reserveerde. Het lagere bedrag staat op mijn bevestiging.
Krijg ik het verschil automatisch terug betaald?
Bedrag is al van mijn creditcard.
Nu heb ik een wijziging gedaan in ophaaltijd en inlevertijd, de rest is gelijk gebleven (aantal dagen, autokeuze).
Vervolgens zie ik dat het huurbedrag 30 euro lager is dan wat ik heb betaald toen ik de auto reserveerde. Het lagere bedrag staat op mijn bevestiging.
Krijg ik het verschil automatisch terug betaald?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Nee, daar moet je (als het de moeite waard is) om vragen. Vaak is een mailtje al voldoende en het verschil wordt teruggeboekt op je CC.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Recentelijk nog mensen een mid size SUV opgehaald bij de Alamo vestiging Las Vegas? Ik ben benieuwd wat ze momenteel aanbieden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben bij Hertz zelf een auto gehuurd, ik dacht dat alle benodigde verzekeringen daar wel bij zouden zitten.
Na nog even nalezen lees ik echter dit:
"De tarieven voor optionele extra’s zijn exclusief belastingen en toeslagen.:
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag 5.07 EUR
Premuim Emergency Roadside Service
per dag 4.74 EUR "
Wat houden deze verzekeringen in? Moet ik die nemen?
per dag 5.07 EUR
per dag 4.74 EUR "
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerikafan
De uitleg bij PI:SarahB schreef:Wij hebben bij Hertz zelf een auto gehuurd, ik dacht dat alle benodigde verzekeringen daar wel bij zouden zitten.
per dag 5.07 EUR
per dag 4.74 EUR "
"Hertz provides no liability protection under the terms of the Rental Agreement to the renter from claims of injury by others against you resulting from an accident. Your personal/business insurance may cover your liability. Exceptions: Hertz will provide primary liability protection up to the statutory minimum limits to international customers (driver's license indicates an address outside the USA) renting in California. Please also refer to Liability Insurance Supplement (LIS) below."
(Wij halen de auto op in San Francisco dus Californië)
De uitleg bij Premium Emergency Roadside Service:
"Premium Emergency Roadside Assistance is an optional service which, if accepted, reduces your financial liability for services required to remedy non-mechanical problems of the vehicle and/or problems resulting from an accident or collision."
Is het aangeraden om deze verzekeringen te nemen?
(We kunnen eventueel ook nog gratis annuleren vandaag of morgen)
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De eerste is een inzittenden verzekering, meestal niet nodig als je een reisverzekering met wereld dekking en medische kosten hebt, dit moet je nakijken in je polisvoorwaarden.
De tweede is een soort pech hulp als je bv. je sleutels in de auto laat zitten of verliest, een lekke band krijgt of zonder benzine komt te staan, voor de duidelijkheid (en dat staat er ook bij) je wordt gewoon gratis geholpen als de auto een mechanisch probleem heeft of als je bij een ongeval betrokken bent, het is aan jezelf of je een band kunt verwisselen en of de eventuele kosten daarvan opwegen tegen de kosten die je maakt voor de pechhulp.
De tweede is een soort pech hulp als je bv. je sleutels in de auto laat zitten of verliest, een lekke band krijgt of zonder benzine komt te staan, voor de duidelijkheid (en dat staat er ook bij) je wordt gewoon gratis geholpen als de auto een mechanisch probleem heeft of als je bij een ongeval betrokken bent, het is aan jezelf of je een band kunt verwisselen en of de eventuele kosten daarvan opwegen tegen de kosten die je maakt voor de pechhulp.
-
- Amerikafan
Dankjewel voor de info. De tweede gaan we zeker niet nemen dan, vinden we (hopelijk) een beetje overbodig.Harry schreef:De eerste is een inzittenden verzekering, meestal niet nodig als je een reisverzekering met wereld dekking en medische kosten hebt, dit moet je nakijken in je polisvoorwaarden.
Het eerste, daar ben ik nog niet helemaal wijs uit. We hebben wel een reisverzekering afgesloten, maar daar zit geen "bijstand voor voertuigen" bij. Wel bijstand voor personen (medische bijstand enz). Dit zou voldoende moeten zijn dan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht