We hebben een hotel geboekt.
We hebben voor het eerst de gok gewaagd om via hotwire een hotel te boeken.
Ik had gehoopt op de Holiday Inn, maar het is de Tulipp Inn geworden voor €51.
Voordeel van dit hotel is dat het wel centraal ligt tussen hotel New York en het restaurant waar we de dag afsluiten.
Voor gratis parkeren zou je op 1 van de P+R's kunnen parkeren en dan met de metro verder. Als je met je ov chipkaart reist is het parkeren sowieso gratis en ik weet dat de P+R bij het Alexandrium altijd gratis is in het weekend (en vertrek na 19 uur door de week).
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Voor de mensen die uit de richting Den Haag of Utrecht komen is Melanchtonweg een goede uitvalsbasis. Je stapt daar op de metro (zelfde naam) en stapt uit op halte Wilhelminapier vanwaar het 5 minuten lopen is naar Hotel New York.
Als je uit het zuiden komt is P+R Kralingse Zoom het handigst, daar stap je op de metro richting Beurs, waar je overstapt op de metro richting Zuid, wederom halte Wilhelminapier.
Ik ben van plan om vanuit Groningen met de trein naar Rotterdam te gaan. Is hotel New York op loopafstand van het centraal station of moet ik dan nog overstappen op de metro?
Aricon schreef:Ik ben van plan om vanuit Groningen met de trein naar Rotterdam te gaan. Is hotel New York op loopafstand van het centraal station of moet ik dan nog overstappen op de metro?
Met de trein is station Blaak misschien beter voor Hotel New York. En anders zou ik inderdaad de metro nemen. Die stopt bij het Nieuwe Luxor, vlakbij Hotel New York.
Aricon schreef:Ik ben van plan om vanuit Groningen met de trein naar Rotterdam te gaan. Is hotel New York op loopafstand van het centraal station of moet ik dan nog overstappen op de metro?
Met de trein is station Blaak misschien beter voor Hotel New York. En anders zou ik inderdaad de metro nemen. Die stopt bij het Nieuwe Luxor, vlakbij Hotel New York.
Of vanaf Rotterdam CS de metro nemen naar metro halte Wilhelminaplein, dan is het nog een minuut of 5 lopen. De trein naar Blaak nemen houdt ook in overstappen, dan ben je met de metro sneller en dichterbij Hotel New York.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
We hebben nog genoeg ruimte voor meer deelnemers hoor! En het wordt natuurlijk ook weer heel erg gezellig dus, dus voor wie nog twijfelt! Schrijf je in en ga mee
20 feb duurt nog even Ik moet helaas even tot het laatste moment wachten voor ik ja kan zeggen. Vind dat beter dan misschien op het laatste moment misschien toch af te moeten haken namelijk. Lijkt me wel leuk om ook eens wat gezichten achter de nicknames en posts te zien.
Wij moeten nog een hotel reserveren, ik zag hier al enkele namen voorbij komen. Iemand concrete tips voor een hotel, niet te ver van restaurant, is parking mogelijk of is een betaalparking dichtbij? Bedankt.
Citizen M in Rotterdam heeft geen eigen parking. De dichts bij gelegen parking ligt op 300 m en kost €20 per dag. Dit zijn wel de prijzen van 2013, als ik me niet vergis is het parkeertarief dit jaar weer omhoog gegaan. Het adres is Parkeergarage Oude Haven, Burgemeester van Walsumweg 718, 3011 MZ Rotterdam
enne, over het hotel. Ik heb die holiday inn geboekt ook omdat één van die zijn sterkte punten de parking is (neem wel aan dat die betalend is) en het op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden in het centrum zou moeten zijn.
Ik heb altijd wel prettige ervaringen met Holiday Inn, en ik heb daar ook status, dat is dus zeker een goede optie.
En die ligt ook niet te ver van het restaurant?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.