Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht naar Miami via Orlando.
Vlucht naar Miami via Orlando.
Hallo,
Ik vlieg over anderhalve week met Arke naar Miami via Orlando. Terugreis is vanaf Miami. In Orlando moet je het vliegtuig uit en door de douane. Weet iemand of het mogelijk is om de vlucht van Orlando naar Miami over te slaan. Heb namelijk wel eens gelezen dat ze dan de terugreis kunnen cancelen omdat je niet de hele heenvlucht hebt gedaan.
mvg
Jel
Ik vlieg over anderhalve week met Arke naar Miami via Orlando. Terugreis is vanaf Miami. In Orlando moet je het vliegtuig uit en door de douane. Weet iemand of het mogelijk is om de vlucht van Orlando naar Miami over te slaan. Heb namelijk wel eens gelezen dat ze dan de terugreis kunnen cancelen omdat je niet de hele heenvlucht hebt gedaan.
mvg
Jel
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vlucht naar Miami via Orlando.
Dit kan alleen als je het ook op die manier geboekt hebt.
Dus heen Amsterdam - Orlando
Terug Miami - Amsterdam.
Dus heen Amsterdam - Orlando
Terug Miami - Amsterdam.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
jan de korte
- Amerikafan
Het kan in principe maar zorgt wel voor een hoop elende voor de andere passagiers omdat ze dan op jou wachten. Misschien handig om even contact op te nemen met arke om dit te laten omboeken als je wilt? Ik neem aan dat je ook een goedkope aanbieding hebt geboekt? Wij zijn er 2 december 7 dagen geweest met Arke voor 309 euro pp:) met auto en benzine tank:)
Het kan in principe alleen als je alles omboekt en dat kan soms een flinke duit geld kosten. Waarom wil je plotseling naar Orlando ipv Miami?
-
Margret
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Geprobeerd via arke dat te regelen maar kwam op 130 pp duurder. Dus maar zo gelaten.
Bedankt voor de reacties.
Ik vlieg toch maar door naar Miami. Wilde in Orlando een auto huren en daar mijn rondreis beginnen, vooral omdat het een paar uur scheelt met eerst weer doorvliegen naar Miami. Maar huur nu wel in Miami een auto.
Ik vlieg toch maar door naar Miami. Wilde in Orlando een auto huren en daar mijn rondreis beginnen, vooral omdat het een paar uur scheelt met eerst weer doorvliegen naar Miami. Maar huur nu wel in Miami een auto.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1727 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 5 Reacties