Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Indonesische restaurants in de VS
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Doreennicole
Jij vroeg je af of de Markthof in Den Haag nog open is. Ik kan je vertellen dat de Markthof totaal verbouwd is en nog niet zo lang geleden is heropend. Ik heb het zelf nog niet gezien, maar ik neem aan dat de toko die jij bedoelt ongetwijfeld weer aanwezig is.Het is een van de drukste in de binnenstad. Mocht dat niet zo zijn dan zijn er genoeg andere toko's. Wil je ingredienten hebben geef ze dan aan me door, dan neem ik ze voor je mee op 25 november.
Groetjes Marja
Jij vroeg je af of de Markthof in Den Haag nog open is. Ik kan je vertellen dat de Markthof totaal verbouwd is en nog niet zo lang geleden is heropend. Ik heb het zelf nog niet gezien, maar ik neem aan dat de toko die jij bedoelt ongetwijfeld weer aanwezig is.Het is een van de drukste in de binnenstad. Mocht dat niet zo zijn dan zijn er genoeg andere toko's. Wil je ingredienten hebben geef ze dan aan me door, dan neem ik ze voor je mee op 25 november.
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
-
doreennicole
- Amerika-expert
Bedankt Marja, maar ik moet echt zelf in een toko rondlopen en dingen kiezen. Bovendien kom ik zowiezo in Den Haag. Dat is mijn oude stad waar mijn beste vriendin woont en andere vriendinnen. Ik ga dan ook naar mijn favoriete roti zaak en de Haagse markt, dus dat komt wel goed.
Ik ga daar de koffer mee vullen die op de heenweg gevuld is met items voor jullie.
Ik ga daar de koffer mee vullen die op de heenweg gevuld is met items voor jullie.
SEEING IS BELIEVING
-
doreennicole
- Amerika-expert
Ben vandaag voor het eerst bij een Trinidadiaans restaurant geweest waar ze roti verkopen. Weliswaar niet Indonesisch maar enigzins gerelateerd aan dit draadje dus...........
Hoewel het niet kwaliteit Bharatsingh in Den Haag is, is het zeker de moeite waard. Ik heb gelijk twee pannekoeken gekocht om thuis verder te maken.
Dus, ik heb nu zowel Indonesisch als Hindostaans eten hier. Niet alle gerechten, maar genoeg tussen de tripjes naar NL door.
Hoewel het niet kwaliteit Bharatsingh in Den Haag is, is het zeker de moeite waard. Ik heb gelijk twee pannekoeken gekocht om thuis verder te maken.
Dus, ik heb nu zowel Indonesisch als Hindostaans eten hier. Niet alle gerechten, maar genoeg tussen de tripjes naar NL door.
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3372 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033
-