Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel zoeken met Baby.
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hotel zoeken met Baby.
We zij bezig om een trip door Amerika voor te bereiden.
En zijn nu opzoek naar hotels. Hoe gaat dat in zijn werking als je een baby van 6 maanden meeneemt.
Boek je dan een kamer voor 2 pers of voor 3 pers??
En zijn nu opzoek naar hotels. Hoe gaat dat in zijn werking als je een baby van 6 maanden meeneemt.
Boek je dan een kamer voor 2 pers of voor 3 pers??
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel zoeken met Baby.
Ik zou twee personen opgeven, je hebt geen tweede bed nodig. Vaak staat er wel bij dat het mogelijk is iets bij te plaatsen. Nemen jullie een campingbedje mee?
Marianne
Marianne
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
Dat weten we nog niet. Ik lees ook vaak dat ze dat in de hotels hebben. Dachten aan zo,n bedtentje maar misschien is een lichtgewicht campingbedje beter?
Krijgen we geen gedonder als we voor 2pers boeken?
Krijgen we geen gedonder als we voor 2pers boeken?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
je geeft volgens mij op de (meeste) sites aan hoeveel volwassene en hoeveel kinderen ...
ik zou zeker aangeven dat er een baby bij is, ik kan me niet voorstellen dat dat duurder is, trouwens
ik zou zeker aangeven dat er een baby bij is, ik kan me niet voorstellen dat dat duurder is, trouwens
Wij hebben nooit in hotels in de VS geslapen met maar 1 kleintje, maar nadat onze 3e was geboren boekte ik gewoon voor 4, en de baby ging gewoon mee. Nooit een opmerking over gehad. Hij is nu bijna 2, en als ik nu naar de VS zou gaan zou ik wel twijfelen, alhoewel hij nog steeds geen bed nodig heeft. Maar met zo'n kleintje zou ik niet moeilijk doen, tenzij bij het boeken blijkt dat de prijs/kamer gelijk blijft, dan kun je de baby net zo goed wel opgeven.
Overigens hebben wij altijd een Deryan bedje mee, als je een bedje van het hotel wil gebruiken zou ik dat wel vooraf regelen.
Overigens hebben wij altijd een Deryan bedje mee, als je een bedje van het hotel wil gebruiken zou ik dat wel vooraf regelen.
Terug in Texas!
Baby opgeven hoeft niet, tenzij je een bedje wil reserveren. Maar die zou ik sowieso zelf meenemen, want ik durf niet te denken aan mijn verse zes maanden oude baby die in een jaren oud uitklapbed op een plastic en desondanks ondergeplast matrasje moet liggen. Dat geldt natuurlijk ook voor gewone hotelbedden, maar man en ik hebben al wat meer weerstand kunnen opbouwen
PS Zelfs onze 5-jarige geef ik nooit op bij een boeking. Die slaapt in een van de twee queenbedden, of tussen ons in op een kingsize bed. We halen hooguit even een extra handdoek bij de receptie, nog nooit vragen over gehad.
PS Zelfs onze 5-jarige geef ik nooit op bij een boeking. Die slaapt in een van de twee queenbedden, of tussen ons in op een kingsize bed. We halen hooguit even een extra handdoek bij de receptie, nog nooit vragen over gehad.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Bij de meestel hotels zijn kinderen gratis tot 17 jaar (soms 12 jaar) mits er gebruik wordt gemaakt van de aanwezige bedden. Staat er vaak bij vermeld en als je op de hotelsite zelf boekt kun je dat gewoon invullen, maakt voor de prijs niets uit.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Als wij een kamer boeken geven we altijd duidelijk aan: 2 volwassenen, 4 kinderen waarvan 1 in ons eigen pack&play slaapt. En als ze naar de leeftijden vragen blijkt vaak dat alleen de oudste van 12 als persoon gezien wordt, die van 7 en 4 zijn blijkbaar nog geen gasten
Al was die van 7 deze reis wel heel trots want hij kreeg in bijna elk hotel z'n eigen kaart....dat snap ik niet helemaal, wel oud genoeg voor een kaart, alsof een kind van 7 alleen door het hotel zou dwalen???
Had trouwens 1 heel raar gesprek toen ik een hotel probeerde te boeken, was Holiday Inn. Ik gaf duidelijk aan dat we een suite wilden hebben omdat we met 2 volwassenen en 4 kinderen waren. Toen de man de leeftijden had gehoord probeerde hij me te overtuigen dat een gewone kamer prima zou kunnen want kinderen onder de 12 werden niet meegerekend in de prijs en 2 queen bedden zou prima kunnen want die van 12 zou in het ander queen bed kunnen slapen. Juist, en de rest van de kinderen? Herhaalde hij weer dat die niet meetelden voor de prijs. Lol, ja, da's leuk maar ze moeten natuurlijk wel ergens kunnen slapen!
En ik zou aanraden om zelf iets mee te nemen om in te slapen, campingbedje of zo'n tentje. Die bedjes van het hotel zijn niet altijd even veilig, en zullen niet echt schoon zijn. Wij nemen bijna altijd ons eigen bedje mee maar hebben 1 keer een hotel bedje gebruikt en dat was echt niet veilig. Niet te begrijpen dat dat aangeboden werd in een land waar iedereen over alles rechtzaken rondgooit.
Al was die van 7 deze reis wel heel trots want hij kreeg in bijna elk hotel z'n eigen kaart....dat snap ik niet helemaal, wel oud genoeg voor een kaart, alsof een kind van 7 alleen door het hotel zou dwalen???
Had trouwens 1 heel raar gesprek toen ik een hotel probeerde te boeken, was Holiday Inn. Ik gaf duidelijk aan dat we een suite wilden hebben omdat we met 2 volwassenen en 4 kinderen waren. Toen de man de leeftijden had gehoord probeerde hij me te overtuigen dat een gewone kamer prima zou kunnen want kinderen onder de 12 werden niet meegerekend in de prijs en 2 queen bedden zou prima kunnen want die van 12 zou in het ander queen bed kunnen slapen. Juist, en de rest van de kinderen? Herhaalde hij weer dat die niet meetelden voor de prijs. Lol, ja, da's leuk maar ze moeten natuurlijk wel ergens kunnen slapen!
En ik zou aanraden om zelf iets mee te nemen om in te slapen, campingbedje of zo'n tentje. Die bedjes van het hotel zijn niet altijd even veilig, en zullen niet echt schoon zijn. Wij nemen bijna altijd ons eigen bedje mee maar hebben 1 keer een hotel bedje gebruikt en dat was echt niet veilig. Niet te begrijpen dat dat aangeboden werd in een land waar iedereen over alles rechtzaken rondgooit.
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hadden voor jongste gewoon zijn eigen bedje mee; nooit vragen of problemen gehad. Veel fijner om een eigen bedje te hebben; de kwaliteit en de beschikbaarheid van bedjes verschilt enorm en ze zijn niet allemaal even schoon. Vreemd genoeg hebben wij heel wat kamers gehad waarin al een bedje klaar stond zonder dat we dat gevraagd hadden.
Met zo'n kleintje is een rugdrager ook een uitkomst!
Met zo'n kleintje is een rugdrager ook een uitkomst!
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor jullie tips!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-