Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brinta
Brinta
Beste allemaal,
Ten eerste, Hallo! Ik ben Wessel en studeer komende 6 maanden aan de San Diego State University. Ik ben hier nu twee weken en mis m'n brinta nú al gigantisch!
Ik heb dus dit forum goed doorgespit en ben wel wat oude berichten en topics tegen gekomen. Toch zou ik graag weten of iemand ervaring heeft met het kopen van Brinta in de VS. Dan wel gewoon hier in de supermarkt, dan wel de goedkoopste optie om het deze kant op te krijgen, of heeft iemand misschien wel dé ideale vervanger van Brinta?
Alvast bedankt!
Ten eerste, Hallo! Ik ben Wessel en studeer komende 6 maanden aan de San Diego State University. Ik ben hier nu twee weken en mis m'n brinta nú al gigantisch!
Ik heb dus dit forum goed doorgespit en ben wel wat oude berichten en topics tegen gekomen. Toch zou ik graag weten of iemand ervaring heeft met het kopen van Brinta in de VS. Dan wel gewoon hier in de supermarkt, dan wel de goedkoopste optie om het deze kant op te krijgen, of heeft iemand misschien wel dé ideale vervanger van Brinta?
Alvast bedankt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Brinta
Welkom hier, Wessel! Heb je Cream of Wheat geprobeerd? Ik ben helemaal geen pap fan, maar het lijkt me dat dat het dichtst bij Brinta komt. Anders kun je het online bestellen bij o.a. Van der Veen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra! Bedankt voor je reactie, heb gelijk 6 pakken besteld bij Van der Veen, niet eens zo heel erg duur!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Graag gedaan 
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://www.thedutchshop.com heeft ze ook voor $3.55