Na een aantal weken aandachtig diverse trips op dit forum te hebben gelezen werd het nu tijd om mij aan te melden om zo wat informatie te verschaffen.
Dit jaar gaan mijn vriendin en ik 23 dagen naar de westkust om daar een rondreis per auto te maken van LA naar LA. Wij komen uit enschede en zullen vliegen op 6 mei vanaf Dusseldorf naar Los Angeles om daar de trip te starten. We zullen vervolgens op 28 mei terugkomen in Los Angeles
Eerst wouden wij een georganiseerd reis boeken omdat dit het makkelijkste was, maar na diverse meningen te hebben aangehoord/gelezen toch besloten om de reis zelf te organiseren.
We zullen vliegen met American Airlines en het ticket hebben we inmiddels voor 645 euro pp weten te bemachtigen. Nu de rest nog.
In eerste instantie had ik het volgende in gedachten (dit komt tevens uit een reisgids)
Dag 1: Aankomst LA
Dag 2: LA
Dag 3: LA
Dag 4: LA -> San Diego
Dag 5: San Diego -> Palm Springs
Dag 6: Palm Springs -> Phoenix/Scottsdale
Dag 7: Phoenix/Scottsdale -> Grand Canyon National Park
Dag 8: Grand Canyon National Park - Monument Valley - Lake Powell/Page
Dag 9: Lake Powell/Page
Dag 10: Lake Powell/Page - Bryce Canyon National Park
Dag 11: Bryce Canyon National Park - Zion National Park - Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas - Death Valley National Park
Dag 14: Death Valley National Park - Yosemite National Park
Dag 15: Yosemite National Park
Dag 16: Yosemite National Park - Lake Tahoe
Dag 17: Lake Tahoe - San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco
Dag 20: San Francisco - San Luis Obispo
Dag 21: San Luis Obispo - Santa Barbara - Oxnard
Dag 22: Oxnard - Los Angeles
Dag 23: LA - Dusseldorf
Graag hoor ik of dit haalbaar is, en of ik misschien bepaalde plaatsen niet beter kan schrappen of toevoegen.
Hierna kan ik dan verder met het boeken van hotels, waar ik vast ook nog wel vragen over heb
Alvast bedankt voor jullie mening.
Groet Tom