Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Booking.com meteen betalen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Booking.com meteen betalen

Bericht door SarahB »

Bij Booking.com kan je later betalen (dus ik veronderstel dat je bij het hotel zelf moet betalen). Maar dan kan je toch nooit zeker zijn van de exacte som? Met de wisselkoers etc kan die toch veranderen?

Dus mijn vraag: is het wel mogelijk om meteen te betalen bij booking.com? (En zo ja, kan je dan ook nog annuleren?)
AvS67
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Booking.com meteen betalen

Bericht door AvS67 »

Hoi Sarah,

Als je de kamer aanklinkt die je zou willen boeken, staat het er precies bij. Staat (volgens mij) bij het ?
Er staat ook bij de algemene gegevens van het hotel te lezen dat je rekening moet houden met de koers.

Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Het hangt er maar net vanaf. Sommige hotels hebben als policy dat je pas betaalt bij aankomst. Volgens mij kun je dan niet meteen betalen. Maar er zijn ook zat hotels waarbij je wel meteen kan betalen via booking.com. Die kun je meestal ook nog annuleren tot 24 uur van te voren.

Als je pas betaalt bij aankomst dat klopt het dat je rekening meer/minder is, maar geloof me: de euro/dollar koers fluctueert niet zo ernstig dat je daar enorm op gaat inleveren (of winnen).
Groetjes,
Daniel
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Je kan niet zelf kiezen bij booking.com, het staat wel bij de details van het hotel vermeld of je al dan niet onmiddellijk moet betalen.
Bij andere sites zoals Hotels.com heb je soms wel de keuze om ter plaatse of op voorhand te betalen, maar ook niet altijd.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Als je later betaald weet je inderdaad niet het exacte bedrag ivm de wisselkoers.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

maar dat is altijd zo als je iets in het buitenland boekt en pas dan betaalt... ligt niet aan booking.com. Is ook vrij normaal denk ik. Nu vind ik de wisselkoersen op de moment ook goed dus ik heb voor later dit jaar ook al wel hotels aan prepaid rate geboekt...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer