Na aardig wat denk werk en gepuzzel zijn we vandaag naar een reisbureau gegaan. Dit gaat het worden. Aankomst Orlando..(5 dagen)..dan naar Universal Studio's en dan Universal Adventure Island. Na een paar dagen op naar North Palm Beach. Daar overnachten en dan door naar Key Largo. Wat we daar gaan doen is nog een optie, onderweg naar Key Largo nog even langs een hele grote vlindertuin.
Vanuit Key Largo naar Key West en vandaar uit een dagje naar Dry Tortugas...
Van Key West naar Fort Lauderdale lekker slapen en de dag erop langs de Everglades naar Naples toe. Vanuit Naples een dagtocht door de Everglades gezellie krokies kijken. En dagje later gaan we dan naar Tampa waar we naar Bush Gardens gaan tijd weer voor wat actie en sensatie. Na de thrill rides lekker in tampa slapen en dan de volgende dag naar Orlando terug. Bijna einde reis maar we sluiten wel af met Seaworld en Discovery Cove (6 dagen in orlando). Disney doen we niet. Maar misschien als we tijd over hebben en zin hebben dan pakken we die misschien ook nog wel mee. Eerlijk gezegd hebben we niets met Disney.
Best spannend zoiets. We hebben bijna 3 uur op het reisbureau gezeten Pfff en nu komen alle andere zaken erbij kijken. Me lijst is lang genoeg.
Oke dit heb ik even gekopieerd van me facebook
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6004_n.jpg
Mijn vraag is eventjes, want ik heb werkelijk geen idee......aangezien we zelf nog in de lappenmand kunnen zitten qua rug en zo, waar kan je goede pijnstillers halen voor het geval dat? En is er nog meer waar ik op moet letten?
Stekkers, esta, verzekeringen, tomtom, auto, extra plastic geld check......maar heb zo'n gevoel dat ik wat vergeet.
Zo wilde dit even delen
grtz Regina