... en dat terwijl het meeste in New Mexico is opgenomenAricon schreef:En de beelden van Wyoming zijn prachtig ...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Amerikaanse Tv-series
Leuke serie inderdaad, ik ben net klaar met het eerste seizoen.

- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Haha, dan zijn het mooie beelden van New Mexico. 
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Almost Human al gezien? Heel aardige scifi-serie op FOX, ook te zien op Hulu.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien van the blacklist, nice. Dat komt natuurlijk door Alan
.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
DejaVu schreef: Dat komt natuurlijk door Alan.
Almost Human heb ik nu 1 aflevering van gezien, was niet razend enthousiast. Maar ik haak nog niet af, nog een aflevering proberen.
Ik ben nu bezig met het 1e seizoen van Cedar Cove, ook erg leuk, maar wel een beetje zoetsappig. Het lijkt wel een beetje op Everwood, maar dan andere mensen en ander dorpje.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Het lijkt wel behoorlijk op hannibal lector. Vind ik ook geweldig dus ach 
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die vergelijking kan ik niet maken, ik vind hem in The Blacklist veel menselijker. Hij zet zo'n achterlijke rol echt weer zo geloofwaardig neer, dat vind ik echt heel knap.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
Emms
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bij deze mijn lijstje:
Breaking Bad (moet ik nog mee starten)
The Blacklist (moet ik nog mee starten)
American Horror Story
Dexter
Fringe
True Blood
Vampire Diaries
The Closer
The X-Files
Bones
V
Judging Amy
Cold Case
Medium
Blue Bloods
Mike & Molly
NCIS
CSI
CSI NY
CSI Miami
The 4400
Drop Dead Diva
Ghostwhisperer
Charmed
Angel
Buffy: The Vampire Slayer
Supernatural
The Sarah Conner Chronicles
Ben er hoogstwaarschijnlijk een hele hoop vergeten aan te vullen, maar dat is hetgeen ik nu aan denk.
Breaking Bad (moet ik nog mee starten)
The Blacklist (moet ik nog mee starten)
American Horror Story
Dexter
Fringe
True Blood
Vampire Diaries
The Closer
The X-Files
Bones
V
Judging Amy
Cold Case
Medium
Blue Bloods
Mike & Molly
NCIS
CSI
CSI NY
CSI Miami
The 4400
Drop Dead Diva
Ghostwhisperer
Charmed
Angel
Buffy: The Vampire Slayer
Supernatural
The Sarah Conner Chronicles
Ben er hoogstwaarschijnlijk een hele hoop vergeten aan te vullen, maar dat is hetgeen ik nu aan denk.
Laatst gewijzigd door markro op 30 dec 2013, 23:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekstkleur aangepast naar de standaard forumkleur.
Reden: Tekstkleur aangepast naar de standaard forumkleur.
~ Get your kicks on route 66 ~
Jeetje... waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal te volgen
Ik ben al blij als ik uberhaupt soms tijd vind om de TV alleen al aan te zetten haha.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Emma, ik mis Revenge nog

Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
Gister ook met the Blacklist begonnen. Damn wat een goede serie. De onvoorspelbaarheid en manier van filmen spreekt mij enorm aan. James Spader kende ik eerlijk gezegd nog niet... Maar wat is die man goed!
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
Wij zijn begonnen meet seizoen 3 van 4400...zalig en het wordt enkel maar spannender!
Groeten, Katrien
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, goed hè!? Als je dit goed vind, zou je ook Boston Legal eens moeten proberen. Een heel ander soort genre, maar echt geniaal! Daarin speelt hij de hoofdrol, en William Shatner heeft een (grote) bijrol. Echt een geweldig duo. Ze hebben niet voor niets meerdere prijzen en Emmy's gewonnen.BibiS schreef:Gister ook met the Blacklist begonnen. Damn wat een goede serie. De onvoorspelbaarheid en manier van filmen spreekt mij enorm aan. James Spader kende ik eerlijk gezegd nog niet... Maar wat is die man goed!
Winston Churchill
Winston Churchill
Jasmino ik doel op de crimineel in een kooi en hij wilt alleen met een specifieke FBI agent spreken en hij wilt op een vreemde wijze de FBI "helpen". Maar ik heb nu nog maar 3 afleveringen gezien dus ik weet niet of dit later nog opgaat.
-
Emms
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Yep yep dat klopt. Was ik vergeten...katrienenluc schreef:Emma, ik mis Revenge nog![]()
![]()
Grtz
Emms
~ Get your kicks on route 66 ~
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oké, ik begrijp nu wat je bedoelt.... Die vergelijking had ik gemist. Ben benieuwd wat je over een paar afleveringen zegt....DejaVu schreef:Jasmino ik doel op de crimineel in een kooi en hij wilt alleen met een specifieke FBI agent spreken en hij wilt op een vreemde wijze de FBI "helpen". Maar ik heb nu nog maar 3 afleveringen gezien dus ik weet niet of dit later nog opgaat.
Winston Churchill
Winston Churchill
Iemand Hostages al gezien?
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ja! Tot nu toe ben ik erg enthousiast erover. Kan niet wachten tot er weer een nieuwe aflevering komt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Seizoen 1 al gedaan in de US. Meer en meer intigres.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Weet niet of je met seizoen 1 al gedaan bedoelt dat het al voorbij is want dat klopt niet. Er komen nog twee afleveringen als het goed is en dan vrees ik een enorme cliffhanger.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1613 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 7 Reacties