Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

GeenInspiratie stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
GeenInspiratie
Amerika-ontdekker

GeenInspiratie stelt zich voor!

Bericht door GeenInspiratie »

Hallootjes en een zeer goedemorgen, het is ondertussen alweer ochtend hé.

Mijn naam is Stan, ik ben 16 jaartjes jong en kom uit de omgeving Arnhem.
Ik zit nog lekker op de middelbare school in mijn examenjaar op de havo.
Spannend jaar aangezien ik de studie 'Aviation Studies' wil volgen aan de Hogeschool van Amsterdam. Helaas zal ik geen studiefinanciering meer krijgen als ik dit jaar niet slaag en het jaar daarop moet beginnen. Amsterdam wordt dan te duur en dan valt mijn droom aan diggelen.
De reden waarom ik 'Aviation Studies' wil gaan doen is omdat ik altijd al een zeer grote interesse heb gehad in de luchtvaart en reizen.
De opleiding wordt wel een extra uitdaging aangezien mijn natuurkunde niet verder gaat dan de basis en dat dan op een technische studie. :lol:
In mijn tweede jaar wil ik de kant op van Luchtverkeersleiding. Interessante baan, lekker elke avond weer naar huis in plaats van vaak weg als piloot. Ik heb ook al een open dag bezocht en dat is toch waar ik voor wil gaan.
Als ik dat niet ga redden zal het toch de technische kant zijn van een vliegtuig en leer ik alles over hoe zo'n gigantisch schepsel in de lucht blijft hangen. Altijd zeer fascinerend vind ik.

Qua mijn Amerika-reizen ben ik er nu 4 keer geweest.
Mijn eerste reis was naar Florida toen ik nog klein was. Ik vond het toen al helemaal geweldig.
Mijn tweede keer was naar de westkust.
In 2009 ben ik, samen met mijn vader, naar de oostkust geweest en veel gezien!
Afgelopen meivakantie ben ik nog een keer geweest, samen met mijn neef, oom en vader. Dit keer ook weer naar de oostkust.
Over mijn plan om deze reis te maken heb ik al wel eens verteld hier op het forum, onder een andere naam (geen idee wat het was).
Vanaf New York zijn we naar de Niagara Falls gereden en van daaruit helemaal naar het zuiden naar Key West.
Ik heb daarbij een paar vriendinnen van mij bezocht, die ook allemaal vriendinnen van elkaar zijn. Daardoor was het dus extra gezellig. Veel gedaan en veel gelachen.
Met diegene waar ik bleef slapen ben ik ook voor een dagje mee geweest naar haar High School en dat was echt heel cool!
Zij hadden nog school terwijl ik vakantie had.
Het was eerst nog twijfelen of het mocht van de directeur want ik kon geen bewijs leveren dat ik een goede student ben en goede sfeer zou hebben op de leerlingen daar. Mijn mentor lag ook lekker te vertoeven op vakantie.
Uiteindelijk toch gemogen en het was een hele leuke ervaring!
Bij Military History nog een toets mogen maken en een mooie 10 gehaald! Ook even indruk gemaakt op de leraar omdat ik de enige was die wist welke slag er plaatsvond op 14 oktober 1066. De blikken die de leerlingen mij toen wierpen.
Meer Nederlands moeten spreken dan verwacht en nog Duits met een uitwisselingsstudent. Mijn Britse accent hitste al de dames wel op. :lol:

Op dit moment ben ik aan het sparen om na mijn examen nog een keer te gaan, hoogstwaarschijnlijk weer naar South Carolina om weer hen te bezoeken.

Ik zie nu wat voor een lap tekst ik al heb dus ik hou het hier voor gezien. :)

Hopelijk zal ik hier nog een leuke tijd beleven,

Stan.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: GeenInspiratie stelt zich voor!

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :wave:

Voor iemand met een forumnaam als de jouwe, schrijf je best wel lange teksten. :wink:
Groet,

Old Faithful
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Welkom Stan! Je schrijft inderdaad vrij lange teksten, doet me denken aan een forummer van een tijdje geleden.... (misschien was jij dat wel aangezien je schrijft dat je hier eerder member was?).

Ik begrijp iets niet: je was met je vader, oom en neef op vakantie en bleef een tijdje bij vriendinnen logeren? Bleven je vader, oom en neef daar dan ook slapen? Hoe lang was jullie reis? Klinkt wat lang voor een NL meivakantie.....
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 40#p715840

Ik moest even zoeken, maar nu snap ik dat vriendinnen logeer verhaal iets beter.
GeenInspiratie
Amerika-ontdekker

RiverCola schreef:Welkom Stan! Je schrijft inderdaad vrij lange teksten, doet me denken aan een forummer van een tijdje geleden.... (misschien was jij dat wel aangezien je schrijft dat je hier eerder member was?).

Ik begrijp iets niet: je was met je vader, oom en neef op vakantie en bleef een tijdje bij vriendinnen logeren? Bleven je vader, oom en neef daar dan ook slapen? Hoe lang was jullie reis? Klinkt wat lang voor een NL meivakantie.....
Ja, het was voor 4 dagen. Zij zijn wezen touren in de omgeving.
Zij hebben mij dus gewoon afgezet en 4 dagen later weer opgehaald.

Onze reis was wel in de meivakantie gedaan, 2 weken lang.
GeenInspiratie
Amerika-ontdekker

PSVwally schreef:http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 40#p715840

Ik moest even zoeken, maar nu snap ik dat vriendinnen logeer verhaal iets beter.
Hahaha, ja. Dat ben ik dus.
Weet ik gelijk ook weer hoe ik heette. :lol:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Misschien handiger als een mod het omzet zodat alle berichten dezelfde naam dragen. Ik zal het hen even vragen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer