Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: MyVegas deel III

Bericht door sachasenne »

sachasenne schreef:Van onze visa kaart is een bedrag van 279 euro afgehouden voor twee overnachtingen in een spa suite NYNY. Welke wij dus geredeemed hadden via Vegas.
Een mail naar het hotel gestuurd en bezwaar aangetekend bij visa.
Ben benieuwd.

Even mijn eigen post citeren van begin oktober.
Ondertussen nog niets vernomen.
Drie mails naar NYNY gestuurd (MGM groep) en een bezwaardossier bij visa ingediend.We hebben een dossiernummer gekregen, maar verder wordt er niet meer gereageerd.
Bij geen van beiden enige reactie dus.
Dat wordt telefoneren naar Amerika en VISA deze week.
Groetjes,
Carine
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Vervelend :sadcry:
Ik zou niet eens meer met Amerika bellen en alleen met VISA.
LikD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LikD »

Ik ben nu ook aan het spelen en hoop een kamer te scoren voor 2 nachten. Nu heb ik al eens gekeken bij de rewards en meestal staat er dan iets als 'one complimentary room night'. Bedoelen ze hier met 'complimentary' gratis, of moet je een nacht betalen en krijg je dan de tweede gratis? (complimentary als in 'extra')

En als je 2 nachten wil boeken via myvegas in hetzelfde hotel, moet je dan gewoon 2 keer dezelfde reward aankopen en twee aparte boekingen maken? Dan moet je toch niet veranderen van kamer ofzo op de 2de dag?
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Complimentary is gratis. Dus niet als je dit koopt dan krijg je..., nee gewoon gratis overnachting.

Een reward mag je maar 1 keer verzilveren binnen 90 dagen. Als je reisgenoot ook speelt kan die ook een nacht kopen en heb je er twee en bij het boeken, boek je beide kamers tegelijk en dan heb je gewoon 2 nachten in dezelfde kamer. Wat wel kan is dat je bijv, een bonus dag neemt en een weekday of een weekday en een weekend day. Dat zijn verschillende rewards dan zou je bijv. de vrijdag en zaterdag of de zondag en maandag kunnen pakken. Kweetnie zeker over die vrijdag, of ze die al als weekend dag tellen, dan zou het donderdag en vrijdag kunnen zijn. Enfin je begrijpt wat ik bedoel.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Je informatie over 1 kamer reward per speler klopt niet.
Purchase and Redemption Limitations schreef: This reward is limited to 3 per myVEGAS player.
LikD schreef: En als je 2 nachten wil boeken via myvegas in hetzelfde hotel, moet je dan gewoon 2 keer dezelfde reward aankopen en twee aparte boekingen maken? Dan moet je toch niet veranderen van kamer ofzo op de 2de dag?
Inderdaad 2 keer aankopen.
Boeken kan in 1 boeking. Bellen met de redemption line (met telefoonnummer die je in de bevestigingsmail krijgt na aankopen van de rewards).

PS.
De huidige kamerrewards lopen tot en met 31 maart. Wat er daarna te boeken is (en voor welke prijs), is niet zeker.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Tja inderdaad.

Er zijn tegenwoordig rewards bij die je wel meerdere mag aankopen. Wordt dan een heel gepuzzel om uit te zoeken welke het voordeligst is.
Achja heb je wat te doen.
moflaa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door moflaa »

Ik wil binnenkort mijn rewards gaan verzilveren.
Nu is mijn vraag als ik bel naar de desk in vegas wat voor informatie vragen ze aan je ?
Zo kan ik mij beter voorbereiden aangezien mijn Engels niet ontzettend sterk is

groetjes
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Reward code die in het mailtje staat die je hebt gekregen na de aankoop.
Je M-life nummer
Credit Card nummer
En je eigen gegevens, maar neem aan dat je die wel uit je hoofd weet.

Volgens mij was dit het wel.
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Pivo »

Woeiii! De eerste 99.000 LP's zijn binnen na 5,5 week spelen. Beetje jammer dat er nog steeds geen data beschikbaar zijn ná 31 maart 2014 maar goed.

Nu de vraag; alvast een Aria comp room bonus dates twv 99.000 LP's aanschaffen, of wachten totdat ik direct de benodigde twee nachten direct kan 'kopen' ?
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Aanschaffen kan geen kwaad. Als je de tweede niet zou halen om wat voor reden dan ook, dan kun je de reward altijd weer omzetten in Loyalty Points en er wat anders voor nemen.
Nadat je de kamer eenmaal geboekt hebt kun je de reward niet meer annuleren.

De vraag blijft natuurlijk ook nog of de terms and limitations niet veranderen waardoor je na 31 maart bijv. weer maar 1 nacht per speler kan boeken. Als jullie met z'n tweeen spelen en allebei genoeg hebben voor een kamer is dat geen probleem. Ik weet ook niet of nu al kamers geboekt kunnen worden voor na 31 maart (in ieder geval geen bonus room want die data zijn nog niet bekend).
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Het inderdaad een beetje een gok.

Wat is verstandig? Nu al kopen en evt moeten terug boeken als je ze niet binnen 90 dagen verbruikt.
Of wachten met risico dat de rewards duurder worden of op een andere manier minder interssant worden ten opzichte van nu.

Ik heb met alles destijds gewacht tot ik genoeg punten had en alles wat ik wilde hebben kon bestellen en mijn vakantie dus ook binnen die 90 dagen viel.
Met zijn tween 6 rewards kunnen bemachtigen.

Helaas nog geen plannen om weer naar Vegas te gaan. Maar als we gaan heb ik in ieder geval genoeg punten om een leuk liedje uit te zoeken voor de Bellagio fountains.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Super bedankt US-fanboy!
ik speel met mijn persoonlijke facebook zonder vrienden die het ook spelen, dus ik krijg weinig chips-kadootjes. Hier ben ik heel blij mee.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Iemand enig idee wanneer de hotelrewards van mei 2014 te boeken zijn?
lindaendemi
Amerika-newbie

Bericht door lindaendemi »

vandaag extra XP bij spel betrock :-) :clap:
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

dhg2000 schreef:Iemand enig idee wanneer de hotelrewards van mei 2014 te boeken zijn?
Ik lees wel geruchten dat de hotelkamers veel duurder gaan worden. Ik wil zelf eind juni een paar nachten boeken.
Het duurt wel erg lang voor ze vrij gegeven worden. Iemand enig idee?

Els
Pivo
Amerika-ontdekker

Bericht door Pivo »

Het viel me net op dat de reward-info nu wel zegt dat de reward geldig is tot 30 september 2014. Dit was eerst tot 1 april 2014. Ik heb dus maar direct een midweek bonus night voor Aria gekocht. Hoewel de beschikbare data na 1 april nog niet beschikbaar zijn, is al wel duidelijk dat de reward wel geldig is in het hoogseizoen van 2014 :thumbup:
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Niet alle Rewards zijn al boekbaar tot september, in de te boeken dagen zie ik niks.
Heb je al contact opgenomen met Aria om iets te boeken? Zo ja, dan hoor ik het graag, dan ga ik het ook boeken als het kan.
bollie763
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door bollie763 »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag aangemeld bij MyVegas, dankzij de tips op dit forum. nu heb ik de zoekfunctie gebruikt voor de volgende vraag:

als ik myvegas speel op de Ipad en ik meld me niet aan op Facebook, zijn dan alle punten weg zodra ik me wel aan ga melden?

ik heb hier iets over gelezen maar kan het niet meer vinden. Weet iemand hier het antwoord op?

alvast bedankt
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer