Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ZeeuwschMissje goes USA

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ZeeuwschMissje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

ZeeuwschMissje goes USA

Bericht door ZeeuwschMissje »

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het AA-forum dus nu werd het maar eens tijd om ook eens mee te praten. Volgende week is het weer tijd voor een reisje USA, naar Florida en NY.

Inmiddels al 6x in de USA geweest en ik wil niets anders meer! Ik heb me nog nooit verveeld en er valt altijd wat te beleven.

Ik hoop hier nog vele leuke tips te ontdekken en zal ook wat van mijn eigen ervaringen delen.

Groetjes uit Zeeland!
18 -> 27 december rondje Florida
27 -> 31 december New York City
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: ZeeuwschMissje goes USA

Bericht door Aricon »

Hallo ZeeuwschMissje,

Welkom op het AA-forum. Je reis is nu al heel dichtbij en ik wens je heel veel plezier!
Hou je ook een weblog bij? Ik ben vooral benieuwd naar je ervaringen in New York, omdat ik daar over 2 maanden zelf een weekje heen ga.
ZeeuwschMissje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: ZeeuwschMissje goes USA

Bericht door ZeeuwschMissje »

Bedankt voor je reactie Aricon!

We hebben er veel zin in! Een weblog heb ik nog niet maar ik zal er over denken om dit bij te houden. En anders zal ik zeker plaatsen wat wij allemaal gedaan hebben tijdens onze reis!
18 -> 27 december rondje Florida
27 -> 31 december New York City
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer